>Çatlak Kremleri vs.

>

Hamilelikte çatlak oluşması birçok kişinin kabusudur. Kiminin 7.ayda oluşur, kiminin 9.ayda. Şunu herkes söyler ama : “çatlayacaksan ne sürersen sür yine çatlarsın” bir de eğer çatlamayacak bir cilt yapınız varsa ama siz hiçbir şey sürmezseniz çatlamasına sebep oluyor da olabilirsiniz. Aslında hiçbir krem %100 çatlak önleyici değil bence. 
Ben üçüncü aydan beri kullanıyorum (üçüncü aydan önce hem genişleme olmuyor hem de bazı uzmanlar masajın iyi gelmeyeceğini söylüyor) 
catlak_kremi


– Mustela Stretch Marks Double Action : 
Kolay sürülüyor, hafif bir kokusu var. (Aşırı mide bulantıları yaşayan bir arkadaşım bunu kokusundan dolayı hiç kullanamadı) 200 ml lik olduğu için uzun süre gidiyor. Bu benim ikinci kutum, görüldüğü gibi bitiyor. En fazla bir tane daha alırım. Toplam üç kutu tüm hamilelik için yetiyor yaklaşık olarak. 
Genelde Lierac Phytolastil de öneriliyor Mustela dışında. Fiyatları aynı yaklaşık olarak ama gramajı Mustela’ nın yarısı. Bana pahalı geldiği için ben Mustela’ yı tercih ettim. 
– erba organics foot & leg refresher
Bu benim aldığım bir ürün değil, sağolsun ikinci annem görünce almış. İçinde yoğun mentol olan bir bacak kremi. Özellikle çok yürüdüğümde kullanıyorum, hemen ferahlatıyor ve yorgunluğu alıyor. 
– Palmer’ s Massage Lotion for Stretch Marks : 
Bu da ikinci çatlak kremim. Açıkçası bunu çok düzenli sürmüyorum. Arada aklıma gelince bunu da kullanıyorum, kakao kremi. (Gratis’ ten almıştım) 
Sonuç olarak bazen unutsam da sürmeye dikkat ediyorum kremlerimi. Şu an tabii ki yok ama olmayacağına çok da emin değilim. (Annem kendi çatlaklarının ne zaman oluştuğunu hatırlamıyor maalesef. İkinci çocuktan sonra veya kırk yaşından sonra olma ihtimali daha fazla sanki. Ben küçükken deniz kenarında fotoğrafları var, öyle gözükmüyor hiç.)
Bir Cevap Yazın

