>Strawberry Alışverişi : La Roche Posay ve Benefit

>

Dikişler biraz beklesin, ben aldığım kozmetikleri yazayım. Aslında strawberry‘ ye bakma amacım tamamen eşimin biten parfümünü yenilemekti, bunlar ekstra oldular :)) [Bu arada strawberry’ de satılan parfümlerin orijinalliğiyle ilgili sorular geliyor genelde, ben çok parfüm aldım hiçbirinde de bir sorun yaşamadım. Aynı şekilde makyaj ürünlerinde de] Ayın 20′ sinde bir ebay siparişi ile beraber verdim, ikisi de 25′ inde geldiler. Gayet iyi bir zamanlama.
– La Roche Posay physiological micellar solution : Daha önce yazmıştım hamilelik nedeniyle nükseden rosacea hastalığım için özel ürünler kullanmam gerekiyor. Bunlar hassas ciltlere özel ve yatıştırıcı özellikli olmalı. Aslında Bioderma sensibio H2O kullanıyorum, ikinci kutuyu aldım. Aslında memnunum da ama bu ürün 200 ml ve fiyatı daha uygundu, aynı işi göreceğini düşünüyorum.
Su şeklindeki bu tarz temizleyiciler pamuğa dökülüp tonik gibi kullanılıyor. Makyajı bile çok iyi temizlediği için çok pratik.
– Benefit Creaseless Cream Shadow/liner (Honey Bunny) : Benefit’ in bu ürünlerine yaklaşık iki aydır bakıp duruyordum. Sephora’ da incelemiş olanlar bilir, orada aşırı pahalıya satılıyor nedense. Ama renklere bakıp strawberry’ den sipariş vermek için Sephora biçilmiş kaftan :) Bu renk yani honey bunny bu krem far serisindeki ışıltısız birkaç renkten biri. Pembeye kaçan bir ten rengi, güzel bir baz olacağını düşünüyorum. Benefit’ in bu krem farını uyguladıktan sonra 30 sn. kadar beklemeniz gerekiyor, bu sürede havayla sabitleniyor çünkü. Ondan sonra üzerine isterseniz toz far uygulaması yapabiliyorsunuz.
Fotoğrafta elime sürdüm ama benim ten rengime çok yakın olduğu için fazla gözükmüyor. 
– Calvin Klein Delicious Luxury Creme Lipstick ( Darling) : Bu strawberry’ nin hediyesiydi. Açıkçası rengini çok araştırmadım. İnce sürülme şansı var bu rujun, o zaman elimdeki gibi hoş bir gül rengi oluyor ama bir kat daha geçilirse biraz daha iddialı bir renk veriyor. 
Bir Cevap Yazın

