>Bebek Hastane Çıkışı

>

Şu “hastane çıkışı” denen şey bebek beklemeyenlerin büyük ihtimalle hiç duymadığı bir şeydir. Kısaca bebek ilk doğduğunda hastane badileri giydirmek istemeyenlerin yanlarında götürdükleri bebek kıyafetleri diyebilirim. Bunları ararken iç zıbınlı olması ve tabii ki biraz değişik bir şey olması baktığım özellikti. Oldukça fazla yerde baktıktan sonra en sonunda dün İdil Baby‘ de buldum. (Verdiğim linkten online satışı da varmış.)
-Bir tane beyaz üzerine renkli puanlı beşli set aldım. Bunlar zıbın takım diye geçiyor. İçinde iç zıbın, alt, üst, şapka ve eldiven var.
(fotoğrafların büyük hali için üzerine tıklayın.)

-Bir de 10 lu set aldım. Aslında bu 10 lu set iki takım içeriyor. İki tane alt, iki tane üst, iç zıbın, battaniye, eldiven, şapka, önlük ve ağız bezi var bunda da. Tavus kuşlu bir model bu da.

Ben bunları Ümraniye mağazasından aldım ama Pendik ve İçerenköy’ de de mağazaları varmış ve bu İstanbul içinde 10 mağaza daha açacaklarmış. Ürün kaliteleri çok iyi, Ekoteks sertifikaları var ve özellikle kutulu set ürünlerinin hepsi antialerjik. Herkesin zevki çok ayrıdır tabii ki ama desenleri ve modelleriyle piyasadaki bebek ürünlerinden çok daha güzel buluyorum ben. Üstelik fiyatları da uygun.
Reklamlar

27 Yorum to “>Bebek Hastane Çıkışı”

  1. >Çok güzelmiş, sağlıkla giysin inşallah.

  2. >Bende çok severdim İdil Baby'nin ürünlerini.. Bir de Albimini diye bir marka vardı hala var mı bilmiyorum ama o da çok farklı ve kaliteliydi. Çok güzel seçimler olmuş Laçincim. Çokkk az kullanılıyor bebek hemen büyüyor ama zevkle kullanıyor insan.

  3. >hakikaten çok cicilermiş :)

  4. >Merhaba Laçin,ben de bebek bekliyorum, gerçi henüz 4,5 aylığım :) ama ellerim yvaş yavaş internetten bu tip siteleri keşfetmeye doğru gitmeye başladmıştı .Çok iyi oldu bir link:)Çok klasik görünmeyen modelleri bende çok seviyorum.bu siteyi inceleyeceğim.Aldıkların da çok cici :)

  5. >bende bu ara ufaktan hastane çıkışlarına bakıyorum, renkler ve desenler gerçekten çok şirin, çok beğendim, yalnız ankara mağazaları yokmuş, online satış varmış bebeğin güle güle giysin bu cicileri çok zevkli seçimler olmuş

  6. >İkisi de çok şeker. Zaten mındıkların herşeyi tatlı oluyor..ufak ufak renkli renkli. Hayırlısıyla giydirmek nasip olsun. Gülerek giysin.

  7. >tatlım sana bir mail atmıştım kolay ceket dikimi ile ilgili vakit bulursan bi bakar mısın lütfennn

  8. >Bebişiniz sağlıkla gelsin, şimdiden tebrik ederim..İdil baby benim de eskiden beri aldığım markalardan bebeğim için..Özellikle Türk malı olması güzel.

  9. >bende idil baby tercıh ettım..kaltelı hos farklı urunlerı var gercekten..2 hafta onceydı sanırım sızı optımumda gordum..ama tanısmaya fırsatım olmadı rahatsız etmek de ıstemedım:)sevgıler

  10. >çok çok çok şeker zıbın takımları bunlar. İnşallah sağsalim kucağınıza alırsınız.

  11. >Tavus kuşlusuna bayıldım. Piyasada satılanlardan daha farklı duruyor tasarımları, şapkalarına bayıldım ikisinin de:)

  12. >Allah giydirmeyi nasip etsin…ikiside güzel ama kuşlu olan bir başka güzelmiş..Yanlız ne yaparsan yap ilk başta hastane kenedi zıbın takımını giydiriyor,aklında olsun belki doğuma girmeden rica edersen yapmazlar…

  13. >Laçin Ürünlere Ba yıl dım….bu hastane çıkışları çoğu yerde genelde birbirinin benzerleri oluyor(bebek uzun süre kullanmadığı için sanırım).Açıkcası lüx markalarda değişik birkaç model buluyosun ama onlarda birazcıcık tuzlu..tavuz kuşlunun kollarındaki fırfırlar falan hastane çıkışında çok göz alır:)ikiside çok şık güleee güleee giysin inşllah:):)

  14. >Yaşadığın heyecanı yakından takip ediyorum ,birazda geçmişi hatırlıyorum.Bense şu sıralar kızımın 2. yaşını kutlamaya hazırlanıyorum ,bu iki yılın her anı dolu dolu ve bir o kadarda hızlı geçti.Bebeğinin getireceği büyük mutluluğun bir ömür boyu sürmesi dileğiyle.

  15. >Gule gule kullanin.Sobe nin hastane cikisi harika!

  16. >şunun ciciliğine bak:) sağlıkla huzurla giydirirsin inşallah. yiğenimin kafasına takımın şapkasının bol gelişini hatırlıyorum, minicikti durukız:) bikaç ay sonra şapka küçük gelmeye başladı, şaştık kaldık bu minikler ne hızlı büyüyo diye:D

  17. >Kızıma babanesinin ilk hediyesi İdil Baby'dendi. Çok memnun kalmıştık ürünlerinden. Aziz Bebe'yi de tavsiye ederim. Onun ürünleri de çok kullanışlı ve kaliteli..

  18. >özellikle tavuskışluya bayıldımmm. bu arada tavsiyelerinle hamile arkadaşlarımı bilgilendiriyorum. teşekkürler

  19. >Gercekden cok farklı cok güzeller =)Güzel günlerde giysin nil bebek =)

  20. >merhaba siyenizi uzun zamandır takip ediyorum.sizi çok başarılı buluyorum. bugün acaba ne yapacak diyerek merakla takip ediyorum.en önemliside mimarlık okuyup bu işlerle uğraşmanız.bende dikiş diken biriyim ama sizden ilham aldığım da oluyor.benimde yeni bir bloğum var bakarsanız sevinirim….

  21. >saglıkla sıhhatle kullansın küçük melek.

  22. >laçin ben de medical park göztepe de yapacagım icin aldım iki tane cıkıs.. resimlere baktım nette :)) herkes kendi tulumunu giydirmis.. ben ayrıca eve donunce giyer diye bikac tane de ic takım aldım.. bi de puset secimine bi karar verebilsem.. en buyuk eksigim kapanmıs olacak.

  23. >Minik prensesin cicilerini sağlıklı günlerde kullansın inşallah.. İdil Baby'nin bir de kapitone yelekleri var. onlardan da almanı tevsiye ederim.. başka hiçbir mağazada aynı şıklıkta ve kalitede yelek bulamadım ben..

  24. >Sevgili Laçin,Hastane çıkışı seçimin zevkli, iyi günlerde güle güle giysin Nil hanım. Bizim de 1 hafta önce oğlumuz dünyaya geldi. Hastanede bebeğe giydirmek için istenenler şöyleydi: İç zıbın, üst-alt pijaması, penye battaniyesi ve çorap. Çorabı çantaya koymayı unutmuşuz, babası çıkıp aldı :) Belki bu bilgi işine yarar diye paylaşayım dedim.Allah'tan sağlıklı ve kolay bir doğum diliyorum senin için…

  25. >çok güzeller, insanın doğurası geliyor, ben hala tereddüt ediyorum ama senin paylaşımların azıcık gaza getiriyor beni :))

  26. >Ne kadar çok bilmediğim şey var bu konuda.. :)

  27. >hepside çok tatlı güzel günlerde kullansın inşallah gözlerini dünyaya açtığından ömrünün sonuna kadar bütün güzellikler onunla olsun ve melekler herzaman korusun minik prensesi :) ALLAH herkese anne baba olmayı nasip etsin..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: