>Bir Atletten Üç Bebek Eşyası

>

Bu gri atleti üzerine süsleme yaparım diye almıştım bir zamanlar ama sonra unutmuşum, kalmış dolabın köşesinde. Hazır bebek için gri bir şeyler arayınca kendim yapayım dedim ve işe koyuldum. Öncelikle atleti keserek üç parça çıkardım. En alttan etek için 17 cm boyunda bir parça, kalanlardan ise bir yan dikişi mevcut olacak şekilde 9cm yüksekliğinde 22 cm genişliğinde iki parça daha kestim. Bunlar saç bandı olacaklar.

Saç bandı yapmak için parçaları uzunlamasına ikiye katlayıp diktim ve düzüne çevirdim. Kalan iki uçtan birini diğerinin içine sokup üstten makineyle diktim.

Boyunu biraz uzun tutmuştum keserken. Bandın arka tarafında büzgü oluşturmak için bir parça pembe lastik kullandım. Lastiği zigzag dikişle banda diktim. Büzgüyü oluşturmak için dikerken lastiği çektim.

Böylece bantların gövdeleri hazır oldu.

Etek için ise önce lastiği hazırladım. Lastiğin uçlarını birleştirip uzunluğunu dörde bölüp işaretledim. Aynı dörde bölme işlemini kumaşa da uyguladım ve lastiği kumaşa taktım. Büzgü için yine dikerken lastiği çektim tabii ki.

BANTLARIN SÜSLENMESİ :
Bu bantların süslenmesini mail’ de bir arkadaş sormuştu örnek göndererek. 
Örneklerden çıkardığım kadarıyla iki model yaptım, inşallah yardımcı olur.


İlk süsleme için ortadan spiral çizip büyük bir daire oluşturdum. Çift kat kumaştan keseceğim için dağılmaması için makineyle üstted diktim. Son olarak da spirali oluşturmak için kestim. Ortadan başlayarak burarak birleştirdiğinizde çiçek şekli ortaya çıkıyor. 
İkinci süsleme için ise kumaştan kestiğimiz daireleri kullanacağız. Bir tane dışında hepsini dörde katlıyoruz. Katlanmayan daireyi altlık olarak kullanıp çeyrek daireleri yapıştırıyoruz. İlk katı dört tane çeyrek daireyle bitiriyoruz. 
Kalanları da üste yapıştırıldığında bu çiçek de tamamlanmış oluyor. 

Bu çiçeklerin yanına yeşil penyeden yapraklar yaptım ve hazırladığım bantlara sıcak silikonla yapıştırdım. 
Bir atletten üç tane bebek eşyası çıktı görüldüğü gibi. Eteğin kemeri de atletin yaka kenarına geçilen biyeden.
Reklamlar

16 Yorum to “>Bir Atletten Üç Bebek Eşyası”

  1. >Şahane olmuş ya yerim onun bantlarını, eteğini :p ellerine sağlık canım..

  2. >Allahım eteğin güzelliğine yaa çook şirin ellerinize sağlık :))

  3. >Harikasın ya!. Cok şeker olmuşlar …:)

  4. >çok ciciler tatlım ya, eline sağlık.

  5. >ayyy ne şirin.çok beğendim yine:)ellerine sağlık.

  6. >Cok güzel olmuslar ellerinize sağlık :)

  7. >Süpperrrr, üçüne çok şirin olmuş, bak bu gazla şu çiçeklerden deneyeceğim. Ay bir dünyaya gelse, sen daha ne ciciler dikersin nilciğe…

  8. >laçin eline sağlık şahane olmuş :)

  9. >tatlım 4 yıldır evliyim fakat hamilelikle uzaktan yakından alakam olmamasına rağmen, şirin kızına aldıkların ve ikiniz için hazırladıklarını görünce hemen hamile kalmak istiyorum :) hatta şimdiden hazırlıklara başlıcam…

  10. >ellerine sağlık çok şeker olmuşlar kızıma yapmalıyım.dolapta giyilmeyen o kadar çok atlet varkı hemen onları değerledireyim.

  11. >senin prenses çok şanslı çoook:))

  12. >harıkalar yanlız etegın yapımını ayrıntılı anlatabılme ımkanınız varmı?

  13. >Çok beceriklisin. Maaşallah, nazar değmesin. Çok güzel şeyler icat ediyorsun. Bayıldım!

  14. >bir atlet bulur bulmaz deneyeceğim.becerebilirsem paylaşırım.valla süpersin,çok şanslı bebiş :)

  15. >laçin'cim bir yılı aşkın süredir sessiz takipçilerindenim ama gri bişeyler aradığını duyar duymaz yazmak istedim işyerimin orda ali mağazaları var hatta bi ara sevgili alışveriş cini bahsetmişti blogunda ordan da bakabilirsin harika gri bebek üst ve altları vardı ve sadece 9. aya kadar ve senin diktiğin etek renginde ayrıca tek renk kesinlikle bakmanı öneririm cok beğenceğine eminim canım hatta alırsan burdan paylaşırsan sevinirim aldıklarını kolay gelsin :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: