>Keçe Kokeshi Bebek Broşlar

>

Bu yazımda bahsettiğim keçe kokeshi bebeklerden iki tane daha yaptım ve merak edenler için kalıbını ve parçalarını fotoğrafladım. 
Öncelikle bir kağıda kokeshi bebek figürü çizdim. Sonra da istediğim renkte keçelerden bu figür için gerekli olan parçaları kestim. (Birbirinin üzerine binen parçalarda, alt parçanın biraz daha büyük olması birleştirme aşamasında kolaylık sağlıyor. Mesela yüz parçasını genişlettim ve alta doğru uzattım böylece gövde ve saçları birleştirirken rahat oldu) Parçaları birleştirdikten sonra geri kalan kısım tamamen zevke göre yapılıyor. Yüzü, kimononun deseni, saçının süsü gibi yerleri iplikle işledim. Başka türlü de yapılabilir tabii ki.

Ben bunları arkasına iğne takarak broş olarak kullanacağım ama buradaki gibi aplike yapabilir veya tamamen başka bir amaçla da kullanabilirsiniz. 
10 Yorum to “>Keçe Kokeshi Bebek Broşlar”

  1. >Çokkk cicilerrrrrr…

  2. >Çok şirin olmuşlar özellikle pembeli olan çok sevimli.

  3. >Laçin, bebeğin için yaptığın şeylerle ilgili tüm yazılarına göz attım nerdeyse, zaten senin kızın olmalıymış cidden, çok şanslı bi bebek :) Doğmadan daha çok kokoş:) çok sevimli :) Kendine dikkat et,öperim.

  4. >Çok şeker görünüyorlar. Ellerine sağlık. Hamile olduğunu öğrenince çok şaşırdım : ) demek ki olmuş baya buraları ziyaret etmeyeli. Sağlıkla dünyaya gelsin inşaallah bebeğiniz. Çok beğendim bebişe diktiklerinizide hemen bende bebeğim için dikmeye başladım : ))Sevgiler..

  5. >Broş olarak harika olacağına eminim…Mutluluklarla ve sağlıkla dolu bir yıl diliyorum. Yeni yılın kutlu olsun…

  6. >Eline sağlık çok güzeller :))

  7. >Matruşka gibiler, çok şekerler :) Ellerine sağlık :) iyi seneler…

  8. >Bende çok sevdim bunları..Eminim bebişinin cici kıyafetleriyle de süper olacaktır.İyi seneler canım ..

  9. >çook datlu bunlar yahu ♥

  10. >Canım çok tatlılar ben de keçe olayına sardım bu aralar :)Bu arada umarım bebişin iyidir. Blog zaten süper gidiyor.Sevgiler…http://beauty-n-fashionlove.blogspot.com/

Bir Cevap Yazın

