>Yanık Turuncu Elbise

>

Bu yazımda bahsettiğim Burda’ nın Ocak sayısındaki elbiseyi diktim. Açıkçası öyle çok kolay bir model değil, daha doğrusu üst kısmı çözmek zor. Bence kalıpta yeterince işaret yok, zaten Burda’ nın anlatımını da kullananlar bilir, iyi değildir. Eğer bu elbiseden dikecekseniz mutlaka arka ortadan yola çıkın, bir de dergideki çizimdeki duruşa göre hareket edin. Ben sadece etekteki ön orta dikişi yapmadım orayı kumaş katında kestim. Bir de kalıp uzun boylular için olduğundan etek boyu uzun geliyor, sonra kısaltabilirsiniz. Yakadaki katlanma aynı kalıp çizimindeki gibi oluyor bitince çünkü kalıpta aslında ense oyuğu yok ama benim kullandığım gibi sandy jarse gibi hem hafif hem de dökümlü bir likralı kumaş kullanırsanız bu bölüm daha hoş duracaktır.
Etek ucu, yaka ve kol ağızlarının bitirilmesi kaldı sadece, aslında bunlara reçme yaptırsam güzel olacak ama terzime ne zaman gidebilirim bilmiyorum. Şimdilik bu haliyle bitti, kaldırıldı :)
Reklamlar

12 Yorum to “>Yanık Turuncu Elbise”

  1. >Aaa doğuma 2 gün kaldı sen bunlarla uğraşıyorsun.Ayklarını uzat dinlen çok yorulacaksınnn…

  2. >twitter daki linkinizde yanık turuncu elbise yi görünce acaba dedim yanmış bir elbiseyi mi baştan aldı eline :D ama çok güzel olmuş ellerinize sağlık :D

  3. >Bukadar ileri bir hamilelik doneminde ustelik dikis dikmene ragmen sirt agrilarina nasil katlanyrsun lacin masallah sana ben isten dondugumde pestil gibi oluyorum resmen ustelik henuz32+4teyim:(elbisenin rengi cok hosmus ram bir sonbahar kis rengi

  4. >*hayatın ressamı: doğru ama oturamıyorum ki işte, sıkılıyorum o zaman.*semforever: yok :) o elbisenin rengi*yesilerik: Benim hiç sırt veya bel ağrım olmadı çok şükür. Herkesin farklı oluyor.

  5. >Ellerinize sağlık,siz de benim gibi her anı değerlendirmeye çalışıyorsunuz,önünüz de daha üreteceğiniz çok zaman var. Ne olur artık dinlenin.Sevgiler

  6. >elbise süper sen daha süper, bu enerjine hayran olmamak elde değil yani, bravo…

  7. >valla imreniyorum, doğuma az kalmış ama maşallah üretkenliğinizden hiçbir şey kaybetmiyorsunuz :)

  8. >Laçincim bence annne olma sürecin bloğa ayrı bir renk kattı. Bundan sonrada merakla takip edeceğim. Annelik çok güzel bir duygu mucizevi günler yaşayacaksın. Emin ol bebeğe doğar doğmaz aşık olacaksın. Sana bu güzel hisleri sağlık ve mutlulukla yaşamanı diliyorum.

  9. >Canım LAçincim seni çok geç keşfettim sebebini bilmediğim bir sıcaklık hissediyorum sana :))Dün gece rüyamda gördüm seni laçin doğum yapmış dediler.O kadar ki etkilenmişim senden :)Umarım rahatça girer çıkarsın doğuma prensesini merak ediyorum.

  10. >*hatice şahin: eskisi kadar çok yormuyorum zaten kendimi, dinleniyorum gerçekten. Ama bütün gün de boş boş oturamıyorum :(*embir: Yok canım enerji azalıyor tabii ki, bir de resmen ağır vasıta durumu var herşey daha yavaş :)*biruzec: kendimi iyi hissettiğim müddetçe yapıyorum ama eskiye göre çok daha az yapıyorum.*mmm: İnşallah sağlıkla gelsin, çok heyecanlıyım :)*damla: İnşallah. Ben de çok merak ediyorum.

  11. >wooow. çok hızlısın canım.. biz geçen hafta aldık daha dergiyi, sen dikmişsin bilee. allah yardımın olsun.. hemencik al bebeğini kucağına inşlh. sevgiler.

  12. >ben acaba nasıl olur bu elbise nasıl başlasam hangi kumaştan yapsam derken hooop sen yapıp bitirdin bile :)) güzel günlerde giy

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: