>Bebek Şeker Kartları

>

Daha önce yazmıştım, hastane odası için bebek süslemelerini hazır olarak aldım. (Eminönü’ nde Havuzlu Han’ daki Süslü Bebek’ ten.) Kapı süsü ile ilgili fikir değiştirince tamamen farklı bir kapı süsünü kendim hazırlamıştım, burada anlatmıştım.
Gelenlere hediye olarak verilen şeker seçiminde ise (aslında şeker olması gerekmiyor, bütün süslere genel olarak şeker deniliyor) lavantalı bir süs seçtim. Badem şekerini hem herkes sevmiyor, hem de yapılırken silikon bulaşabildiği için çoğu kişi yemiyor ziyan oluyor diye düşündüm. En azından lavanta biraz daha uzun ömürlü bir şey ve içinden şeker çıkaracağım diye uğraşmadan süs olduğu gibi muhafaza edilebiliyor. Ayrı olarak çikolata ikram edilecek zaten, onların fotoğrafları artık daha sonra.

Lavantalı süslerin üzerine tarihli kartlar yapmak istedim, bunun için önce Photoshop‘ ta bir kart hazırladım. Sonra bunları 300gr. lık fotoğraf kağıdına ozalitçide bastırdım ve kestim. Süslere zımbaladım. 
Reklamlar

63 Yorum to “>Bebek Şeker Kartları”

  1. >çok hoşlar inşallah sağ salim yavrunuza kavuşursunuz bizi de fotografsız bırakmayın olurmu? merakla bekliyoruz nil bebeğiii :))

  2. >çok güzel bir fikir,elinize sağlık:)benimde yiğenim olacak allah nasip ederse,bizde böyle cici şeyler hazırlamak istiyoruz:)sizi takipteyim :))Allah tamamına erdirsin,sevgilerimle.

  3. >hoş olmuşlar.nil bebeğin gelmesine 2 gün mü kaldı.zaman ne cabuk gecmıs gıbı geldı bana.allah yardımcın olsun.allah kolay dogum nasıp etsın.duam seninle.belkıs

  4. >Gerçekten çok güzel lavanta seçimi bencede gayet güzel uzun süre saklanabilir:) Çok az kaldı prensesinizi kucağınıza almanıza şimdiden tebrikler allah analı babalı büyütsün.

  5. >Merhaba, Uzun zamandır sessizce izliyordum blogunuzu ama bugün mutlaka iyi dileklerimi iletmeliyim diye düşündüm. Sizi çok ama çok takdir ediyorum. Çalışkan, becerikli ve yaptığı herşeyde fark yaratan birisiniz. Allah nazarlardan korusun. Sorunsuz bir şekilde bebeğinizi kucağınıza almanızı ve Nil'in çok mutlu, sağlıklı bir bebek olmasını diliyorum.Herşey gönlünüzce olsun, Sevgilerimle.Nazlı

  6. >Çok güzel olmuşlar fikrinize, emeğinize sağlık.. Artık heyecan dorukta, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah dualarım sizinle :)

  7. >yalnız allahın bileceği bir işi siz önceden planlayıp tarihini bile kesin biçimde kartlara yazmışsınız sevgili laçin.umarım nil hanım bir oyun yapmazda kartlardaki tarihe sadık kalarak sağlıklı biçimde doğar:)allah yardımcınız olsun,allah kurtarsın şimdiden.svglr

  8. >Canım benim 2 güncük kaldı Nil'i kucağına almana. Tüm iyi dileklerim ve dualarım sizinle. İnşallah kolaylıkla, sağlıkla gelsin yavrunuz..

  9. >*aysemin: inşallah çok teşekkürler*efe ve eren: teşekkürler, sizinki de sağlıkla gelsin inşallah.*belkıs: evet 2 gün kaldı, teşekkür ederim.*h:)ppy baby: çok teşekkürler*nazlıca: Çok teşekkür ederim güzel temennileriniz için.*aslıhan: İnşallah, çok teşekkürler*emine: sezeryan olacağı için yazdım zaten yoksa tarih yazmak mümkün değil tabii ki*nazo: Evet canım 2 gün. Çok teşekkürler..

  10. >seni takip etmek çok hoşuma gidiyor fikirlerin çok güzel. benim bebeğimde 08,01,2010 tarihinde doğdu adı ırmak. keşke benden önce doğum yapmış olsaydın fikirlerine uygulama fırsatım olurdu. çok mutlu bir insansın bu sitene yansımış. bebeğinde çok şanslı senin gibi bir annesi olucak , sende çok şanslısın bir kızın olucak çok şeker oluyorlar…

  11. >Çok güzel bir fikir. Ne güzel uğraşmışsın. Emeklerin boşa çıkmamış. Değişik bir şeker olmuş. Tebrikler…

  12. >lavanta kokusunu burnumda hissettim.ohhh mis gibi :)

  13. >2 gün kalmış Laçinnnn.. Nil geliyor yahuuu.. Nasıl değişecek hayatın bak yakında.. Çokkk güzel olacak ama.. Sağlıkla doğsun.. Süslerde çokkkk güzellll çok beğendimmm..

  14. >Benim de gitmem lazım havalar iyice soğumadan bir Eminönü'ne artık. Kartlar için fikir verdiğinden dolayı teşekkür ederim. Bu arada sağlıklı bir doğum dilerim…Sevgiler,Müge

  15. >çengelli iğne ayrıntısı harika, ellerine sağlık. eminim ki çok iyi bir anne olacaksın.sevgiler.

  16. >Ne güzeller benimde dogumuma 3.5 ay kaldı yaptıklarından fikir alıyorum siteni keşfettigim için mutluyum…İnşallah saglıkla gerçeklestirdigin dogum haberlerini de okur cesaret bulurum..

  17. >Uzun zamandır sessiz sedasız izliyordum seni dikişlerine kombinlerine bayılıyorum hayata kendinden birşeyler katmanı seviyorum uzun lafın kısası Nil bebeğe şimdiden hoşgeldin demek istedim sağlıkla kucağına alırsın inşaallah…

  18. >Sevgili Lacin,ben neden 2008'den beri senin blogunu fark etmemisim anlayamiyorum..Gercekten ne kadar yaratici hatunlar var sevgili ulkemizde diye dusundurdun sen beni. Ben de 35 haftalik hamileyim. Annem geldi yanima da her isimi o yapiyor. Yerimden kalkamiyorum :) naz da var tabii :)) Sen o elbiseyi dikicem demistin, dikmissin inanamadim. Harikasin. Bloguna ve senin yasam tarzina, hayran kaldim. Blogunu hergun merakla aciyorum. ALdiklarindan siparis ediyorum..Kisacasi sana bayildim. Ben de erkek bebek bekliyorum subatin ilk haftasinda. Sen de insallah saglik ve hayirli bi sekilde kucagina alirsin insallah. 2 gun sonra guzel haberlerini almak icin simdiden sbirsizlikla bekliyorum. Londra'dan sevgilerimle..

  19. >şafak:2 ne güzel..hayırlı sağlıklı bi şekilde gelsin inşallah nil bebek :))bende lavantalı şeker hazırlamıştım oğluma daha kullanışlı ve şık oluyo..hergün yaptıklarını takip ediyordum şimdi doğumdan sonra nil bebek tm zamanını alacağı için nete giremeceksin bu konuda seni izleyenler biraz üzülecekler ama:) napalım böle tatlı telaşlar için ara vermek daha güzel demi :))

  20. >Bol Şanslar Laçin.Umarım sen ve kızın en kısa zamanda toparlanır tekrar bizimle olursun.iyi haberlerini bekliyoruz doğum odandan…

  21. >ah laçinciğim 2 gün kalmış zaman nasıl da çabuk geçmiş :) inşallah ağrısız sancısız bir doğum olur yeni anne olmuş biri olarak asla unutamayacağın ve tekrar tekrar yaşamak isteyeceğin o günün tadını çıkarmanı dilerim :)

  22. >canim ya resmen ben de senin icin geri sayiyorum, daha bugun aklimdan gectin. Nasildir acaba heyecanli midir diye:)Nil'e kavusmana cok az kaldi. Saglikla kucagina al insallah. Sevgilerimle.

  23. >Kartlar çok cici olmuş içine şeker yerine lavanta koyman da iyi fikir. Hele o pembe çengelli iğneye bayıldım

  24. >merhabalar tekrardan:) nasılda şirin şeyler bayıldımmm allah biran önce sağlıklı mutlu günler versin size analı kızlı gezmeler gelsin hemencikk

  25. >Geri sayım çok heyecanlandırıyor, son günlerde her gün bir kaç kez bakıyorum yeni bir haber var mı diye. Her şey çok cici… Hayırlısı ile kavuşun Laçin. Dualar sizinle…

  26. >bunlar çook güzzel olmuş =) çatal iğneye bayıldım ♥

  27. >inşallah sağlıkla bebegını kucagına alırsın .Bu benım mı soruları sıralayacagın gunler uzakta degıl :)dekorasyon fıkırlerıne bayıldım ama dogum sonrası cok da vakıt ayırmayacaksın bu kısımlara dıye gecıyor aklımdan … Benım eve de senın gıbı bır el lazım.ver kızı ben buyuturum, sen benım eve ugrasana :) ben annelıkte kıdemlı oldum, malum sen de mımarlıkta =)

  28. >neredeyse 1 yıldır takip ediyorum sizi Laçin hnm. her gün de bakıyorum bugün de ne değişiklik varmış diye. Allah hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin. Sağlıcakla kalın

  29. >Çok güzel olmuş. Bende kalıcı olur düşüncesiyle lavanta kesesi yapacağım. Çikolata resimlerini de merakla bekliyorum.

  30. >LAÇİNCİM,GÜZEL HABERLERİNİ BEKLİYORUZ.DUALARIMIZ SENİN VE BEBEĞİN İÇİN…

  31. >galiba yarın doğuma gideceksin, umarım sıkıntısız bir şekilde bunuda atlatırsınız.Nil hanımın nur yüzünü görmek için sabırsızlanıyoruz :)

  32. >çok az kaldı :) nil geliyooo..hayırlısıyla, tüm güzelliğiyle, sağlıkla kucaklamanız dileğiyle..

  33. >Laçinciğim, artık bunlar en son hazırlıklar sanıyorum :D Süper rahat bir doğum ve sonrasında Nil bebeğin ile muhteşem bir yaşam diliyorum ben de buradan…Sağlıklı, sihhatli, huzurlu ve mutlu günler beklesin ikinizi de…Heyecanla güzel haberlerini bekliyor olucam ben de…Şimdiden tebrikler diyeyim :D

  34. >cok zevkliler.. Bu sabah doguma gireceksin di mi.. Bol sanslar canım.. hersey yolunda ve kolaylıkla gecsin insallah.. dogum hikayeni bekliyorum.. hastaneyi de anlat emi:)))sevgiler

  35. >Bugun doguma girecektiniz. Allah yardimciniz olsun. Nil Bebegi saglikla kucaginiza alirsiniz insallah. Iyi haberlerinizi bekliyoruz.

  36. >Allah yardımcın olsun Laçincim. dualarım seninle…

  37. >Laçin ablacım umarım herşey yolunda gider nil bebeği sağlıkla kucağına alman dileğimle :)

  38. >saglıkla gidin saglıkla gelin ,hayırlı ve kolay dogum diliyorum

  39. >Merhaba Laçin, umarım herşey yolunda gider ve çok rahat bir doğum geçirir bebeğini sağlıkla kucağına alırsın. Şimdiden gözünüz aydın. Allah analı babalı büyütsün. Sevgiler.

  40. >Sağlıkla ve hayırlısı ile bebeğine kavuşmanı diliyorum sevgili laçin.herşey gönlünüzce olsun.sevgiler.

  41. >Laçin ablacım aklımız ve kalbimiz seninle :) Nil'i bizde bekliyoruz :)))

  42. >ah bugün cuma,doğdu mu acaba nil!post da yazmadın merak ettik. sağlıklı mutlu bi bebe olur inşallah!

  43. >4 dk önce twitlemişsiniz nilin dünyaya teşrif ettiğini :) hadi bakalım hayırlısı , bir ömür boyu birlikte ve mutlu olmanız dileklerimle..butterflyfeeling

  44. >eğer bebişin bir sürprizi olmadıysa, hesaplarda doğruysa bu günden itibaren 3 kişilik bir aile oldunuz. Allah uzun ömür versin, Nil bebek sizlere şans getirsin, kendisi de şanslı olsun. sevgilerimle

  45. >Laçincim,Bebeğin dünyamıza gözlerini açmış olmalı.. Umarım Nil de sen de sağlıkla, mutlulukla dinleniyorsunuzdur şu an.. Aklımızda, dualarımızdasınız..

  46. >Merhaba Laçin, 1 aydır felan girmiyordum ve son yazılarının birinde 7 ocak ta doğuma gireceğini yazmışsın.sanırım şuan ya bebeğine kavuştun yada kavuşmak üzeresin.Allah yardımcın olsun.inşallah herşey yolunda gider ve sağlıklı bir bebiş alırsın kucağına… sevgilerimle,pınar

  47. >sessiz takipçilerdenim.ama nil bebek için kalbimizin seninle olduğunu belirtmek istedim.nil bebek geldi artık sanırım.inşallah ikinizde iyisinizdir.allah sana ve senin gibi bebek bekleyenlerin bebeklerine hayırlı sağlıklı uzuuun ömür,tüm anne olmak isteyenlere bebek versin.

  48. >şu an miniğinle beraber olmalısın. ikinize de sağlıklar dilerim.

  49. >Laçinciğim allah analı babalı büyütsün tebrikler…

  50. >Nil Dünyaya geldi sanırım, kocaman güzel bir ömür diliyorum….

  51. >Laçin sen ve Nil inşallah iyidir..Güzel haberlerini can kulağı ile bekliyoruz..

  52. >sevgili laçin inşallah sağlıkla kucağına almışsındır bebeğini Allah uzun sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür versin bebeğine eşine sana ŞERMİN

  53. >Laçinnnnn inanmıyorum ne çabuk geçti 9 ay!!! Bugün 9 ocak olduğuna göre bebişini kucağına almış olmalısın şimdi, ne güzel! en kısa zamanda seni ve Nil bebişi burda görmek istiyoruz!!!

  54. >SEVGİLİ LAÇİN TENEL;BLOGUNUZU UZUN ZAMANDIR TAKİP ETMEME RAĞMEN YORUM YAZMAMIŞTIM.GERÇEKTEN VERDİĞİNİZ FİKİRLER BİR ÇOK MODA BLOGUNDAN ÇOK DAHA ZEVKLİ VE YARATICI…UMARIM NİL BEBEK DE SAĞLIK VE MUTLULUKLA ANALI BABALI BÜYÜR.SEVGİLER…

  55. >Analı, babalı büyüsün inşallah,sevgiler :))

  56. >Laçinnnn merakta bırakma bizi..İkinizde inşallah sağlıcakla evinize dönmüşsünüzdür..

  57. >umarım bebeişiniz sağlıklı bir şekilde doğmuştur ve sizin için de rahat geçmiştir doğum.şimdiden tebrikler…

  58. >laçincim merhaba bebişini umarım sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmişsindir. burdan nil'e yaptığın bütün şeyleri tkip ediyorum benim elimden pek öyle şeyler gelmez ama en azından mağazaları gezerken benzer şeyleri almaya çalışıyorum. benimde 3.5 ay sonra erkek bebeğim olcak. bebeğinle birlikte sağlıklı günler diliyorum. kendine va bebişine iyi bak:) bu arada bebeğini büyütürken de yazmaya devam edersin umarım senden öğreneceğim çok şey var;)

  59. >mrb lacin sanirim bebegini alali uc gun olmustur hergun merakla aciyorum sayfani merak ediyorum lacin iyimi bebegi iyimi diye umarim en kisa zamanda bizlere bilgi verirsin sevgilerimleesra

  60. >Laçiiinnn, artık iyiyim diye bir yazı yaz lütfen ya.Erken doğurmama sebep olcaksın heee :))

  61. >Okurken tüylerim diken diken oldu.Çok güzel ve duygulu bir tecrübe.Allah analı babalı büyütsün.Hoşgeldin Nil bebek:)

  62. >hayırlı olsun, alalh analı babalı büyütsün :) Minicik elli prenses mis gibi kokuyordur şimdi :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: