>Bugga yeniden Markafoni’ de

>

Daha önce bu yazımda bahsettiğim Bugga aksesuarları bugün yeniden markafoni’ de satışta. Bu sefer daha farklı ürünler de var, özellikle kolyelerine bayıldım. Uzun tarzda çok kolyem olduğu için kısa olarak üç maymunu aldım. 
markafoni üyeliği için buradan buyrun.
2 Yorum to “>Bugga yeniden Markafoni’ de”

  1. >çok güzeller.. *_*paylaşım için teşekkürler :)

  2. >yeni keşfettim bugga yı.. sayende laçincim:)ben de kafeste kuşlu olanından satın aldım. markafonide tükenmişti. pasaj dan üstelik kargo ücreti ödemeden satın aldım.sevgiler,nil'e de sana da uzaktan uzaktan öpücükler

Bir Cevap Yazın

