>Suni Deri Tunik

>

Bu yazımda bahsettiğim suni deri tuniği bitirdim. Kenarlarını açık çalıştığım (makine geçmediğim) için oldukça kolaydı. Suni derinin tek kötü yanı kumaşın tersinin beyaz olması, bu şekilde astarsız modellerde içi gözükünce pek hoş olmuyor ama astarlı çalışmaya da şimdilik vakit bulamadım :)
Sanırım en çok rengini sevdim bu derinin. Özellikle jeanlerle çok hoş duruyor taba rengi. Aslında bu renk deri şort da çok güzel oluyor, ama kalan beş kilomu verene kadar şort dikmek hiç mantıklı gelmedi bana. 

Üzerimdeki kotu seneler önce Mango’ dan almıştım, bol kesimli olduğu için içine girebiliyorum. Hamileyken en çok kotlarımı özlemiştim.

Kolye ve yüzükten ise bu yazımda bahsetmiştim. Hamileyken yüzük almamanızı tavsiye ederim, şimdi baş parmağıma bile büyük geliyor. Olsun yine de takıyorum :)

not : Deri dikimiyle ilgili soru gelmişti önceki yazıya, benim dikiş makinem daha önce de birçok kez yazdığım gibi Singer’in ev tipi dikiş makinesi. İnce deri kullanıp uygun iğneyle dikerseniz bir sorun yaşamazsınız. Hele bu modelde üstten dikiş olmadığı için sıkıntı çekmedim.

Reklamlar

15 Yorum to “>Suni Deri Tunik”

  1. >Zaten sürekli izlerim yaptıklarınızı ama , son yaptıklarınıza daha dikkatle bakıyorum..Ve inanın içimden geçen cümleyi hiç makaslamadan yazmak istedim: 'Be kadın daha yeni lohusasın nasıl yapıyorsun bunları? :)))' Emeğinize yüreğinize sağlık, bebişiniz ve sevdiklerinizle çok güzel ,üretken, mutlu ,upuzuuuuuun yıllar yaşayın inşallah.O da sizin gibi hayata üreterek katılmayı çok sever umarım.Sevgiler :)

  2. >gerçekten çok beğendim,bunun nubuk deriyle de çok sevebilirim.

  3. >laçin hnm:sizin bu lohusa durumunuzda bile dikişe vakit ayırıyor olmanız-eğer ekstra br yardımcınız yoksa- benim hiçbirşeye yetişemiyor duygumu daha da arttırıyor: ben normal mesaili-cmt. öğlene kadar da- çalışan ve 3,5 yaşında bir kız annesi olmama rağmen aklımdaki bir sürü burda dergisi ve ekstra dikiş projesini hayata geçiremiyorum. o yüzden sizi tebrik eder gayretinizi, zevkinizin, iştahınızın sizi bırakmamasını dilerim.küçük nil'e de bir ömür boyu mutluluk…

  4. >Maaşallah diyorum hem fit hem de becerikli anne ;)

  5. >*serpil: :)) çok güldüm, bende kendime bazen yat uyu diyorum ama olmuyor işte.*nihan: ince nubuk bulabilsem gerçekten çok güzel olur.*inci küpeli kız: Maalesef yardımcım yok, annem çok uzakta kayınvalidem de haftada bir ancak yardıma gelebiliyor. Bu ara uyumuyorum ondan vaktim oluyor ama her zaman böyle olmuyor.çok teşekkür ediyorum*mayka: daha fit olmama çok var ama teşekkür ederim.

  6. >Süpersin, bayıldım!Kendimden utandım:)Deri projesi üstünde çalışıyorum bu aralar sızlana sızlana, sen minicik bebeğinle neler başarmışsın ev ortamında:)Emzirme reformu bilgilendirmen de çok hoştu.27 ay emziren bir anne olarak hemen destekçileri oldum!Başarılarının devamını diliyorum!Ayşegül…

  7. >aynı modelin elbisesini diktim ben..ancak alt parçaları ayrı değil birlikte biçtim yani tek parça.esnek kumaşla diktim.ama deri tunik olarak süper durmuş..ellerine sağlık…

  8. >Öncelikle hayırlı olsun bebeğinizi güle güle büyütün. Bu tuniğin kalıbını nasıl bulabilirim, burda nın eski sayılarını temin edebileceğimiz bir yer biliyomusunuz ?

  9. >Laçinciğim ben Dilber ,arada arada yazıyorum ama takip ediyorum:)Bebeğin çok güzel,tıpkı senin gibi.Allah uzun ,mutlu ,başaralı bir hayat nasip etsin inşallah.İkinizi de öpüyorum çok.Süet kumaş geçerse elime yollarım,yaptıklarını da zevkle izlerim:)

  10. >Merhaba Laçin,Bloğunu fark ettiğim günden beri sabırsızlıkla her yeni postunu dört gözle bekliyorum.Çok cimcime bir kızın olmuş,ismi gibi ömrü de çok uzun olur inşallah,şuan bebişim yok ama umarım birgün bende bir kız bebiş annesi olurum …Acaba diyorum senin bu hamaratlığının bulaşıcı olma ihtimali varmı =) Kaç anne bu kadar çabuk toparlanıp güzel ürünler çıkarabilir ki? 41 kere maşallah diyorum.Son olarak tuniğine bayıldım enfes olmuş iyi günlerde kullanman dileğiyle.. Gamze

  11. >merhaba Laçin, arada yorumlar yazıyorum ama seni her zaman takip ediyorum. Doğumdan sonra bir süre bir şey yazamayacağını çünkü yeni hayatına alışmakla meşgul olacağını düşünüyordum. ama açıkçası beni o kadar şaşırttın ki bu kadar kısa sürede adeta eskisi gibi yazıp çiziyorsun. Bir de bir yardımcın olmadığını söylüyorsun, kendimden utandırdın beni. Bunları yazmadan duramadım. tebrik ederim seni, sadece bebeğin için değil, hepsi için. izlemeye devam edeceğim. Allah bebeğine uzun ve şanslı bir ömür versin. Çok tatlısınız.Ozgur

  12. >Birincisi cook guzel gorunuyorsun. ikincisi o kadar cok hosuma gitti ki ellerine saglik yuz kere demek istiyorum su anda:)

  13. >laçinciğim ne kadar güzelsiniz maşallah size…laçinciğim hani bir ara hamileyken en çok taktığın takıları yayınlamıştın…hamile kolyeside vardı tekrar yayınlar mısın?

  14. >Bayıldım tuniğe ellerine sağlık şahane olmuş.Bende istiyorum bu tunikten bize de yap laçinnnn

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: