Gri Süet Görünümlü Etek

Sonunda yeni bir yazı yazabiliyorum.

Ben uzun zamandır blogger’ a giremiyordum, sonra internette sorun çıktı bağlanamadım bir süre de öyle geçti. Pazartesi eşim yurtdışına gitti, bebekle yalnız kalmak istemediğim için annemi çağırdım. O ancak iki gün kalabildi bende, çalıştığı için salı akşamı döndü.

Ben de sonra ikinci anneme geçtim, dün akşama kadar oradaydım. Bebekle toplanmak zormuş, eşyalarıydı, küvetiydi, malzemeleriydi dünya şey taşıdım. Bu arada araba sıkıntı yarattı, bebekle serviste saatlerce bekledik bir gün öyle geçti. Sonra koşturmalar, bebeği görmeye gelenler, günler nasıl geçti hiç anlamadım.

Neyse geçen hafta bu eteği dikmiştim. Bir dergide DKNY’ nin bir modelinden yapmaya çalıştım. Tabii aynısı olmadı, o kadar uğraşamadım. Katları daha kalın yaptığım için farklı durdu ama değişik bir etek olduğu için sevdim, merak edenler olursa nasıl yaptığımı anlatabilirim. Bu normal katlı etekten biraz daha farklı.

gri_suetetek1

Jean gömlek-missie / Gri süet görünümlü etek – ben diktim / desenli çorap – H&M (ena‘ ya bir kez daha teşekkürler) / ayakkabı – limango

Evde giyinip fotoğraf çekmiştim ki dışarıda yağmur yağdığını farkettim, ayakkabıları yanıma alıp çizmelerimi giydim.

gri_suetetek2

pembe ceket – forever new (geçen seneden) / gri çanta-limango / çizme – ?

8 Yorum to “Gri Süet Görünümlü Etek”

  1. Selam,
    Çok yakışmış ellerine sağlık. Rengi hoşmuş. Sitene ulaşabildiğime şaşırdım. Seninkinde sorun olmazdı 1-2 gündür seninkine bile ulaşamıyordum. Evet bir ara uygun olunca nasıl yapıldığını anlatırsan seviniriz. Çok yakışmış gerçekten.
    Görüşürüz

  2. Çorapların, etek , ceket hepsi cici :)

  3. ben de bilmek istiyorum etegi nasil diktigini ?
    gule gule ve bolca giyin cok yakismis.

  4. laçin merhaba ben senin uzun zamandır takipçinim ve bu resimde çantanı görünce yazasım geldi ben rizede yaşıyorum ve kaç aylardır bu çantadan arıyorum rize küçük olduğu için bulamıyorum nasıl bula bilirim bana yardımcı ola bilirmisiniz hiç bir alış veriş sitesindede yok acaba rica etsem çantanızı bana sata bula bilirmisiniz çok hoşum gitdi bu arada kızının büyük hayranıyım sıkı takipçisiyim benimde oğlum 2 yaşında allahım tüm bebekleri korusun AMİN

    • merhaba seva,
      aslında arada yine kampanyalarda bu çantalardan oluyor takip et istersen. Şimdilik satmayı düşünmüyorum maalesef :(

  5. wuuuuu bayıldımmmm çok güzel olmuş elllerine sağlıkk!

  6. tek kelimeyle muhteşem kombinin…ve sen tabii kiiiii……….

  7. Merhaba,

    Lacheen , eteğine bayıldım, çok güzel olmuş, Nasıl diktiğini biraz daha ayrıntılı anlatabilir misin ?

    Güle güle kullan ,
    sevgiler

Bir Cevap Yazın

