Haftasonu : Minik Çiçekliler

Blogger yasağı hala sürüyor, dns değiştirmelerle idare etmeye çalışıyorum.

Ama benim durum biraz garip; bütün blogspot uzantılı blogları açabiliyorum,

kendi kumanda panelime girip yazı yazabiliyorum (gördüğünüz gibi)

ama kendi blogumu ve diğer domainlere yönlendirilmiş blogları açamıyorum.

Bu yüzden de yazdığınız yorumları sadece onaylayabiliyorum, cevap veremiyorum.

 

Haftasonu havanın güzelliğini fırsat bilip bolca gezdik. Nil açık havada gezmeyi çok seviyor, ya bakınıyor ya da oksijenden çarpılıp uyuyor.

Kızıma bunları aldım :

nil_ca

 

C&A‘ nın bebek kısmı bu sezon muhteşem, şu çıtır çiçekli seriye bayıldım. Bunların daha birkaç versiyonu da var (tshirt leri de var) ben hırka ve taytını aldım. İçine de düz renk klasik uzun kollu bluzlardan uydurdum.

Mavili tayt ise B&G store’ dan, orası zaten ayrı bir dünya ama bebek için çok pahalı işte. Yine de insan bazen tutamıyor kendini :)

 

2830_jean

 

Kendime ise LcWaikiki’ den bir şeyler buldum. Yeni sezondaki bol paçalı jean çok hoşuma gitti. (acaba 28 bedene girebilmemin bunda etkisi var mı :) Bir de klasik taba kemer ekledim. Özellikle uygun fiyatlı kemer gibi aksesuarlar için bakmanızı öneririm, değişik şeyler bulabilirsiniz.

 

LcWaikiki’ nin kalıplarının büyük olduğunu tabii ki biliyorum, benimki züğürt tesellisi arkadaşlar :))

 

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

