Halens siparişim

halens_ayakkabi

 

Geçen yazımda bahsetmiştim halens siparişimden. 28 Ocak’ ta kış indiriminden bir ayakkabı sipariş etmiştim ama sonrasında maillerime cevap alamadım. Uzun zaman geçtiği için ve “ptt kargoya verildi” diye bir bilgi maili de almadığım için gönderilmeyeceğini düşündüm ama dün siparişim geldi. Yani tam bir ayda, mail ise gece gelmiş bana ulaştıktan sonra yani :)

Halens’ e o kadar laf ettim ama gerçeği söylemeliyim gelen ayakkabıya bayıldım. Fiyatına göre (47 liraya geldi kargo dahil) kalitesi süper, kalıbı tam oldu ve çok rahat. Oldum olası kaba ve kalın topuklu ayakkabıları sevdiğim için buna bayıldım.

 

EKLEME :

Numaralar konusunda sorular gelmiş benimki UK6 yani 39 numara. Tam numaramı aldım.

Bir Cevap Yazın

