Kulaklı Örgü Bebek Beresi

Hep yazıyorum, örgüyü çok bilmem ancak düz şeyleri örebiliyorum.

Tığ işini ise anneme defalarca anlattırmama rağmen bir türlü yapamıyorum.

Uzun zaman önce evdeki pembe yünden pirinç örgüyle bir dikdörtgen parça başlamıştım. Annem gelince onu ne yapabiliriz diye düşündük ve bere yaptık. Dümdüz dikdörtgen parçayı Nil’ in kafa çevresi ölçüsünde ördüm ve uçlarını birleştirdim. Annem bir kenarına gri yünle sık iğne geçti. Açık kalan kenara yine annemin tığla yaptığı kulakları ekledik ve iki parmak altına gri yünle zincir çekerek yaptığı kordonu geçirip büzdük. Çok kolay bir bere oldu.

kulakli_bere1

kulakli_bere2

10 Yorum to “Kulaklı Örgü Bebek Beresi”

  1. Çok güzelsin ama sen :))

  2. amanın bere çok güzel olmuş ama yaa :)
    bu arada sayfadada bir değişiklikler var sanki hadı hayırlısı olsun çok değişik olmuş iyi günlerde kullan:))

  3. Çok çok tatlı! Pembe ve gri rengi beraber çok beğendim.
    Sevgilerle,
    Karen Hanım

  4. Bere şahane ama onun takan daha şahane hele o kirpiklerine bayıldım. Allah en güzel günleri göstersin o güzel kirpikli kızımıza :)

  5. nasl şeker olmuş ama benm gözük uyuyan tavşancığa takıldı :))

  6. Maşşallah çok tatlıı,Kirpikleride uzun uzunn negüzel görünüyoo :)

  7. Çok hoş duruyor bu tavşancık:)) Neden acaba?:), insanın sarılıp öpesi geliyor Maşallah:)) Pembe ve gri birlikteliğini her zaman çok sevmişimdir. Çok öncelerden Pembe ve Gri Elbisenizi yayımlamış hatta kalıbını da autocad de çizip eklemiştiniz ona da bayılmıştım. Çocukluğumdan benimde pembe gri unutamadığım bir elbisem vardır. Pembe gri bu şapka ise Minik Nil’de apayrı güzel durmuş, güle güle giysin, minik peri:)
    Handan Budak YİĞİT.

  8. Sevgili laçin, sizin bloglarınızda görsellik gerçekten önemli.resimleri göremediğimi daha önceki yorumumda belirtmiştim.Şimdi görüyorum.Yeni tasarım bloğunda hayırlı olsun.Bereye bittim adeta.Çok şirin olmuş.ellerinize sağlık.Bebeğinde çok güzel Allah sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin canım.41 kere maşaallah…Allah nazarlardan esirgesin…

Bir Cevap Yazın

