Yüksek Bel ve Bol Paça Hem de Kırmızı

kirmizi_bolpant1
Pantolon dikmek için iki metre kadar açık kırmızı elastik pamuklu bir kumaş almıştım. İyi ki çok almışım, bol paçalı pantolon diktiğim için ancak yetti.

Kalıp olarak Burda dergisi 2010 7.aydaki 127 nolu kalıbı kullandım. Yandan fermuarlı bir model olduğu için dikişi oldukça kolaydı. {Ortadan fermuarlı pantolon dikmeye çok üşenyorum, bana çok uğraştırıcı geliyor.}

  • 38 (uzun bedende 76 ya denk gelir) beden tam oturdu ama belden biraz içeri girdim.
  • Duble paça yapmadım, normal olarak kalın katlayıp makine çektim. Bir de ütü işinden hiç hoşlanmadığım için ütü çizgisini ön ve arkada yaptığım dikişlerle vermeye çalıştım. (Zaten fotoğrafta da gördüğünüz gibi henüz tam ütüleyemedim.)

Şu dikiş işinde ütü olmasa her şey daha kolay olacak ama onsuz da olmuyor işte.
kirmizi_bolpant2

13 Yorum to “Yüksek Bel ve Bol Paça Hem de Kırmızı”

  1. Selam,
    Mailime bakınca şaşırdım. Mesajın wordpressden geldiğini görünce şaşırdım diyeyim. Artık sürekli burada mısın? Diğer adrese ulaşılmıyor. Onu kullanmayacak mısın? Ama burda olmana sevindim. Sorundan dolayı sizlere ulaşamamak çok sıkıcı. Oysaki her sabah sayfana bakmak inanılmaz keyif. Sizi hocam olarak görüyorum. Hakikaten sensiz, sizsiz olmuyor. WP başta çok zordu ama artık yavaş yavaş alıştım bende. Artılarıda eksileride var ama ulaşılabiliyor, sevmeye başladım.
    Çok beğendim pantolonunu. Hala kırmızı pantolon giyecek kadar cesur değilim ama çok şık. Yakışacağına da eminim. Üzerindede görmek isterim. Bu arada bende yavaş yavaş öğrenmeye başladım. Hatta sizin sayenizde bir bluz bile diktim. Benim açımdan mucize gibi. Teşekkür ederim. Bakmak istersen bluzum şurada http://suhuba.wordpress.com/

    • wordpressi ben 3 sene kadar önce kullanmıştım oradan alışığım aslında, şimdilik buradan devam edeceğim ben de.
      Dikebildiğinize çok sevindim, dikiş işi pratikle gelişiyor. O yüzden vakit buldukça bol bol dikin.

  2. pantolon güzel header hepsinden güzel:)

  3. pantolonun rengi gerçekten süper, harika bir seçim olmuş..bu arada sitede çok güzel gözüküyor:))))

  4. Pantolon çok güzel olmuş.Güle güle giyin. Yurtdışında bir sürü dikiş blogunda önerilen ve kullanılan bir patlet tutorialı var(http://www.threadsmagazine.com/item/3831/video-an-easy-flat-fly-front-zipper). Bir göz atın derim.

  5. Senin yeni header’ ını sevsinler :) Çok güzel olmuş Laçin, ellerine sağlık ;) Ben yüksek bel pantolon giyemiyorum ama sende süper duracağı kesin… Sevgiler…

  6. böylesi iyi olmuş,yeni tasarımı da çok beğendim. sade,net.ulaşmaya da başladım. sevgiler.

  7. ben resimleri göremiyorum işyerimde engelli herhalde ya.yok mu bi çaresi bunun başka yerden yükleseniz.

  8. Header çok tatlı :)) Yüksek beli de bol paçayı da çok seviyorum ikisi bir arada olunca tadından yenmez :) Üstte nasıl duracak merakla bekliyorum emeğinize sağlık..

  9. güle güle giy canm.çok güzel olmuş. sitn de harika görünüoo:) ben de hem normal önden fermuarlı hem de yandan gizli fermuarlı pantolon diktim toplamda 8 tane oldu :))
    ama en kolayı önden fermuarlı benden söylemesi:)))
    öptm seni

Bir Cevap Yazın

