Boncuk Boya ile Süsleme

Bu ara tshirtlerde boncuk, inci gibi materyallerle süslemeler çok moda. Düz renk tshirtleriniz üzerine işlemeler yapabilirsiniz.

Eğer bu kadar sabrım yok diyorsanız boncuk boyalarla istediğiniz şekillerde aynı minik boncuklarla işlenmiş gibi bir görüntü yaratmanız mümkün. Aynı boyutlarda olması da gerekmiyor, bence farklı boyutlarda noktacıklar daha da hoş duruyor. Ben kendi diktiğim gri bir penye tshirt üzerine bu süslemeleri yaptım. Oldukça kolay bir çalışmaydı.

Farklı bir örnek için müthiş alisa burke‘ un bu yazısına bakabilirsiniz.

12 Responses to “Boncuk Boya ile Süsleme”

  1. Harikasın Laçin :) Sayende boncuk boyayı ilk defa duydum :) Tam aradığım şeymiş :)

  2. benimde evde var boncuk boyalarım gümüş altın bende denicem en kısa zamanda:)

  3. Güzel fikirmiş. Kolayca bulunabilir sanırımda. Ellerine sağlık.

  4. İlk defa duydum çok güzelmiş umarım bulabilirim, denemek isterim..

  5. Lacincim umarım nilcigin ve sen iyisinizdir..konu ile alakalı deil ancak birsey iletmek istiyorum tüm emziren annelere;aventin göğüs kalkanları göğüsü yara olmaktan koruduğu gibi akan sütleri icinde biriktiriyor ve o sütleri kullanabiliyorsunuz…bı önceki yazınızda geceliğim sütten islandi diye yazan bı arkadasımız vardı buyuzden paylaşmak istedim
    Ziyan olmasın değerli sütlerimiz…ben onlar olmasaydı ne yapardım bilmem çünkü sütlerin zor geldi….sevgiler…..ay yazmayı unuttum BONCUK BOYA bilgisi icin ayrıca teşekkür ederim…

  6. peki makinede yıkanınca bir deformasyon oluyor mu??

  7. boncuk boyaları nereden bulabiliriz ?

  8. süpermiş yaa
    en kısa zamanda deniycem, özellikle yıldız detayları canlandı gözümde :)

    sevgiler

  9. çok şık olmuş eline sağlık,
    böyle bi boya olduğunu bilmiyorum, ben de deneyeceğim :)

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

