Lila Kadife+Tül Bebek Elbisesi

Bu cumartesi şehirdışında katılacağımız düğün için Nil’ e  bir elbise diktim. Üst kısmı kadifeden, alt kısmı iki kat tüllü bir elbise oldu. Arkasını fermuarlı yaptım, kadife ile tülün birleşim yerine de bir şerit diktim. Biraz uzun bir elbise oldu, kısa olsa o havayı vermeyecekti sanki.

Bu seferlik ben eskilerden giyeceğim, ancak birimize dikmeye vakit bulabiliyorum.

17 Yorum to “Lila Kadife+Tül Bebek Elbisesi”

  1. Ne kadar tatlı olmuş. Tül etek ve beldeki şerit detayı şahane. Renk de tam bir kız bebeğe göre. Güle güle giysin ;)

  2. Şahane olmuş :) Üzerinde de görmek isterdim, nasıl sevimli olur kim bilir :)

  3. süpermiş gerçekten ee pabucun dama atıldı laçincim

  4. çok cici olmuş,mutlulukla giysin. mor rengi çok severim. kestirdiğin saç modelini ben de kullanıyorum. oldukça kullanışlı ve rahat oluyor. benim saçlarım dalgalı,çok memnun kaşldım. sevgiler.Nil e öpücükler.

  5. çok şeker bir elbise olmuş.

  6. ben bunu yerim yerim…cok guzel olmus eline sağlık..herzamanki gibi… :))

  7. Bu ne şeker bir elbise böyle.Nil’e çok yakışacak eminim .Ben de anne olmak istiyorummmm,çoooook hem de..

  8. benim de 2 aylık bir bebeğim var ve sizin yaptıklarınızı gördükçe gerçekten imreniyorum, anladığım kadarıyla kimseden yardım da almıyorsunuz bebek bakımı için ve bunun yanında bir sürü tasarım yapabiliyorsunuz bense günde yarım saat internete zor girebiliyorum, umarım günler bebeğiniz ve sizin için hep böyle mutlu ve huzurlu geçer… bu arada nil’e diktiğiniz kıyafatler gerçekten çok şirin:)

  9. Kuzucuk bu kadar büyüdü mü ya çok tatlı! Güzel günlerde giysin inşallah, ellerinize sağlık..

  10. Harika olmuş ellerinize sağlık,ben de yeğenime hazırlamayı düşünüyorum bir elbise fakat benim makinem bi hayli eski dede yadigarı gizli fermuar ayağı yok,siz gizli fermuar ayağı ile mi dikiyorsunuz yoksa ütü ile yapabilenler varmış o şekilde mi yaptınız bilgilendirirseniz sevinirim.

  11. Emegine Saglik cok kokosss olmuş;)))

  12. çok güzel olmuş! rengi de süper!

  13. Teşekkür ederim Laçin hanım

  14. lacincim elbisenin rengi cok guzel, modeli harika ama o seridin yerine sanki genis bir kurdele yada biye gibi bisey olsa daha mi iyi olurmus acaba? nacizane fikrimm..

  15. Ne kadar güzel bir elbise! Rengi çok güzel ve kemeri de gayet orjinal olmuş =))

  16. Laçin dikiş dersleri almaya başladığımdan beri seni daha bir takdir eder oldum, gerçekten kolay değil bu noktaya gelmek, ben hala çok acemiyim… Ellerine sağlık elbise harika olmuş!

Bir Cevap Yazın

