Günün Özeti

image

Deniz kenarı…
Nivea havuçlu güneş kremi, Ambre Solaire 50 faktör yüz kremi..
Nil öğle uykusunda.

Etiketler:

7 Yorum to “Günün Özeti”

  1. super super suuuuperrr

  2. LAÇİN MERHABA HAZIR RESİMLERİ GÖRMÜŞKEN SEVGİLİ NİL İÇİN HANGİ GÜNEŞ KREMİNİ KULLANIYORSUN,16 AYLIK KIZIM VAR O KADAR KARARSIZ KALDIM Kİ GÜNEŞ KREMLERİ ARASINDA?ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VERECEĞİN BİLGİLER İÇİN

    • Chicco kullaniyorum. Oyle arastirmadim alirken, banyo urunleri de chicco ydu. Sorun olmayinca gunes kremini de aldim.

  3. ;) süper özet ;)) bende herseyi mustela kullanıyorum öyle başladı diye ;))….Nil günde 1 kez öğle uykusu mü yapıyor ;)) ne çok merak ediliyor değil mı? Etrafta bebis olmayınca böyle oluyor anladım;) sevgiler…iyi güneşlenmeler;))

  4. Ben bronzlaştırıcı ve koruyucu olarak bioderma photoderm bronz kullanıyorum çok memnunum kalıcı bronzluk sağlıyor.

Bir Cevap Yazın

