Rengarenk Elbise

Bu yaz için “color block” trendi her yerde yazıldı, çizildi. Birçok mağazada da bunun örnekleri vardı zaten. Ben tek bir ürün almıştım o da arada hazinelerin çıkabildiği LcWaikiki’ dendi. Tahmin etmeyeceğim yerlerden olmadık şeyler bulmaya bayılırım hep, pazarcı ruhu var bende :)

Çantayı geçen sene Koton’ dan almıştım, üzerindeki zımbaları ben takmıştım.

Bu arada bir klasik olarak röflelerin uzamış hali hoşuma gitmiyordu. Bir tek bana mı öyle geliyor yoksa şu röfle uzayınca gerçekten renk değiştiriyor mu… Çözüm olarak gidip marketten boya aldım, saçım kısa olduğu için küçüklerden yeterli oldu. Garnier Naturals çikolata kahveyle boyadım. Kendi saçımla aynı renk şu an, sadece güneşte hafif bakır parlıyor o kadar.

Ve bileklikler :) Turuncu olan ince kurdeleydi, makrame bağlamayla değişik bir şey oldu.

23 Yorum to “Rengarenk Elbise”

  1. Super bir elbise! Ama takildigim nokta turkiyede yerles les gibi toz topak icinde tukurenler de bir yandan etek boyu az kisalsa daha iyi olmaz mi? Ve aninda kirlenip kararmasi da bir yandan

  2. Elbisen çok hoşmuş, bilekliklerinde de çok uyumlu olmuş Laçin, fotolarını kendim çekiyorum demiştin kendin çektiysen harika çok beğendim…

  3. Renk tonları çok hoş gerçekten , bilekliklerde bomba olmuş turuncuyu çok sevdim :) ya aslında temiz bir memlekette yaşasakta o etekler yerleri süpürmeye devam etse çok güzel bir boy bence

  4. Bilekliklerine bayıldı. Ben de bir ara yapıyordum ama sürekli dönüyorlardı, bu kadar düz durmuyorlardı. Nasıl düz yapabiliyorsun?

  5. tazecik anneye bu renkler ve maxi elbise çok yakışmış , turuncu bilekliğine de bayıldım renk harika, fikirde tabii ki ;)Sevgiler…

  6. ya elbise harikaymış lc de bu ürün hayret ettim =) bilekliklerinle çok tarz olmuş iyi haftasonları

  7. bu elbiseyi görmüştüm geçenlerde ama giyince bu kadar güzel durabileceğini düşünmemiştim..çok yakışmış renkler harika…bilekliklere zaten laf yok süper hepsi

  8. Elbise çok hoş gerçekten. Pastel renkler yaza çok yakışıyor, değil mi!

  9. elbise ve bileklikleri çok beğendim! istanbul’da geçirdiğim bu yazda şehirde böyle renkli kombinasyonlar görmek günümü güzelleştiriyor..
    bu arada lcw hakkında benimle aynı fikirde biri daha olmasına sevindim, çaktırmasa da başka mağazalarda bulamadığım basic parçaları bulabiliyorum, hem de neredeyse 1/4 fiyatına :))

    • aynen katılıyorum, basic parça olayına, fiyat da iyi üstelik kaliteli de bazı parçaları, yani önyargılı olmamak, lcw diye kınamamak gerekir, hele bazi markaların olmadığı taşrada yaşıyorsanız lcw hayat kurtarır..

  10. Elbise güzelde biraz uzun ve içi gösteriyor sanki

  11. bloğunu çooook beğendim kendimede beklerim:)

  12. yerlerde süpürmesi moda ,ne giysen yakışıyor ,kalçana dogru bir kemer takarsan onu hafif kaldırmış olursun ,kesmene gerek kalmaz diye düşünüyorum

  13. ben her yazına yorum bırakmıyorum ama her yazını mutlaka takip ediyorum… özellikle fotolarına bakmak çok keyifli çünkü çok güleryüzlüsün:) ben elbisenden çok saçlarının rengini beğendim:) çok güzel olmuş,ben zaten sana bu rengi daha çok yakıştırıyorum, daha önce de bu renk kullanmıştın… bileklikleri orta okul yıllarında etamin ipinden yapardık,geçen postun yüzünden heves ettim,ipleri alayım hemen başlayacağım yapmaya:)

  14. bileklikler çok hoş olmuş. Ben hala yapmadım benimde bir an önce yapmam lazım bunlardan

  15. bu sezon mu elbise?gercketen cok gzulemıs ve cok yakısmıs.bu arada ben sana koyu tonalrı daha cok yakıstıryorum rofle yaptrma nolur:)

  16. turuncu bilekliği bir dıy projesi olarak anlatabilirmisin ben anlamadımda:(elbise müthiş

  17. Elbiseye bayildim. Bazen penyenin cinsinden pek iyi durmuyor insanin ustunde ama bu cok guzel durmus.

Bir Cevap Yazın

