Nil’ in Bodrum’ u

image

Sonunda uzun zamandır planladığımız Bodrum yolculuğunu yaptık Nil’ le. Sabah uçakla geldik. Eşimin işleri dolayısıyla tek başıma gideceğim için biraz endişeliydim açıkçası. 7 aylık bebekle tek halledebilir miyim düşünüyordum, çok şükür kazasız belasız geldik.
Tek sorunu pusetle yaşadım. Puseti bagaja vermeyip uçağa kadar götürdüm ama pişman oldum. Her kontrol noktasında puseti katlayıp xray bantına koymamı istediler. İki sefer çocuğu çıkar, güvenliğin kucağına ver, puseti katla (bu arada çok memnun olduğum puset delirtti beni, devamlı kapatıp açmakta sorun yaşadım) puseti banda koy, çıkar tekrar aç, çocuğu güvenlik abiden geri al, bindir. Zorlanmadım desem yalan olur. Bence benim gibi tek gidecekler puseti de bagaja verip çocuğu sling veya wrap le taşısalar daha rahat olur gibi geliyor. Nitekim uçaktan inerken mei tai yi taktım, puseti alıp rahatça açtım. İçine çantaları koyup öyle sürdüm.
Bunların dışında oldukça rahatti. Herkes yardım etti, shuttle a binerken de ben yardım istedim.
Uçakta benim uslu kızım hiç sorun çıkarmadı. Kalkarken emzirdim, sonra biraz uyudu. İnişte asıl kulakları daha çok rahatsız oluyor diye emzirmek istedim, bizim inatçı oğlak istemedi. Ben de dr. umuzun önerdiği gibi kağıt mendili rulo yapıp kreme buladım ve kulaklarını tıkadım. Ondan mı bilmiyorum inişte de sorun olmadı. Gerçi uçuşun sabah olmasının da avantajı var, sabahları çok daha mutlu oluyor.

İndikten sonra da servise bindim, Bodrum’ un içinde annemle buluştuk. Biraz sahilde oturup eve geldik. Şimdi horoz sesleri eşliğinde uyuyor benim topikim.

Reklamlar
Etiketler:

27 Yorum to “Nil’ in Bodrum’ u”

  1. Hem tek basına, hem uçakta hem de bebekle seyahat ermişsin ve başarıyla atlatmissin.Valla bravo!!

  2. Benimki de aynen böyle oturuyor pusette. Amma keyifçi bunlar yahu.

  3. Bebekli uçak seyahatlerinde en pratik tercih sling. Ben her defasında iyiki sling kullanmisim dedim. Ve bebeklerin keyifli zamanlarına denk düşerse yolculuk hiç sıkıntı olmuyor..

    Nil’e de size de keyifli, mutlu anlar diliyorum;)

  4. Bodrum a hoşgeldiniz !Bebekle uçak yolculuğu o kadar da korkulacak bişey değil bende kızım 4 aylıkken yapmıştım ilk yolculuğumu yanlız başıma .Sorun çıkarmamıştı.Bodrum merkezdemisi niz ?
    Sevgiler
    FATOŞ

  5. Bodrum’a hoşgeldiniz :))

  6. hoşgeldiniz bodruma.. keyifli geçer umarım tatiliniz..

  7. Nasıl güzel bir bebeksin sen ! allah nazarlardan saklasın, maaşallah :)

  8. Bu sıcaklarda Nil için Bodrum iyi olacaktır, zira bizler için bile sıcaklar çekilmez durumda, iyi tatiller size..

  9. iyi tatiller nile ve sana, son tespitin doğru galiba sbah bizde ssakin gittik ama donus felaketti durmadan ağladı son 15 dk , ve insana saatlerdir ağlıyor gibi geliyor ucakta… birdahakine dikkat edicem..

  10. Ay keske paylassaydimmm sizinle çünkü yurt dısına çıktım tam 3,5 saat ve kanguruyla taşıdım puseti aşağı verdim ve kesinlikle çok rahat oldu bende iniş ve kalkışda biberon verdim malun emmiyor ;)) kesinlikle tavsiye ederim pusetsiz yolculuk yapın yalnız yapicaksaniz benim gibi… Sevgiler

  11. laçin sana kızınla iyi tatiller, oralarda 7.5 aylık bebekle :) tatil yapılabilecek denize sıfır, denizi sahili güzel, odalara ulaşımı kolay, bebeğe yemek hazırlama imkanımız olabilecek gibi gibi gibi …. tavsiye edebileceğin yerler var mı?

  12. bodrum bodrum:)))

    laçincim bende 40 günlükten itibaren kızıyla yalnız seyahat edenlerdenim
    hatta bir uzun otobüs yolculuğumuz bile oldu.

    sen bizim yerimize bodrumun tadını çıkar.
    selamlar

  13. Mei tai nedir? Yoksa bu black label serisinden cikan kangrumu?? Onu kullandiniz mi nil rahat ettimi??

  14. Sevgili Lacin,
    Uzun zamandir blogunu takip ediyorum. Benim de 9 aylik bir kizim var. Yakin zamanda ucaga binecegiz ama ben de ne yapacagimi bilmiyorum. Puseti almayacagim yanima. Bizimki cok hareketli oldugu icin ( boyuna bakmadan yere inip yurumek istiyor yapabilirmis gibi!!) sling yada kanguru kullanamiyoruz. Ana kucagiyla tasisak nasil olur? Onu ucak icine aliyorlar mi sormak istedim. Tesekkurler…

    • Nil de cok hareketli hep yere inmek istiyor ama durdu ucakta. Oyalarsaniz durur sanki.
      Ana kucagini sokarlar mi bilmiyorum arabalari bavullarla beraber ucagin kargo bolumune koyuyorlar indikten sonra da onlari yere koyuyorlar oyle gidip aliyorsun. Orada yardim etmedi kimse mesela.

  15. merhaba,

    ben de 3.5 aylik kizimla seyahate cikacagim. su kulak icin selpagi rulo yapip krem olayini detaylandiri misiniz? vazelin filan mi surecegiz? kulak icin krem aklima baska birsey gelmedi. birde pamuk degil selpak mendil, dogru mu?

    selamlar
    Arzu

    • Ben el kremi kullandim, yanimda o vardi ama vazelin de olur. Pamuk kulagin icine kacabilir diye kullanmadim aslinda daha iyi tikar.

  16. bodruma hoşgeldiniz

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: