Begonvil

image

Bodrum’ un çiçeği begonvil fotoğraflara çok güzel fon oluşturuyor. Hele bu sene annemlerin evinin oradaki o kadar güzel büyümüş ki bayıldım.

Etiketler:

13 Yorum to “Begonvil”

  1. OYYYYYYYYY MAŞALLAH SANA KUZUUUU….

  2. merhaba benim bi sorum olacak.4aylık hamileyim daha doğuma var ama ben şimdiden başladım liste oluşturmaya :)) ben yeni doğan için şampuan vs ürünleri hangi marka tercih etmeliyim doğal olması tabiki çok önemli birkaç marka var aklımda ama fikir alsam fena olmaz çok öptüm teşekkürler şimdiden

  3. Resim çok güzell olmuş.. Nil e bayılıyorum ya çok tatlı maaşallah. Umarım benimde Nil kadar güzel bi kızım olur. TEKRAR MAAŞALLAH GÜZEL NİL

  4. kartpostal gibi bir fotoğraf olmuş.
    (maşallah)

  5. Begonyalara bayılırım ;)) hele ege özlemi .. birde rakı balık mükemmel olurdu şimdi oralarda olabilsem ; neyse bebişiniz çok tatlı size iyi tatiller diliyorum ;))

  6. maşallah bu kuzu çookk çok çok tatlı canım :))) Nazar değmesin size :)

  7. Oh maşallah dekor ile hepiniz süper uyum ve güzellik içindesiniz, fotoğraf insana çok hoş şeyler anımsatıyor…

  8. en bayıldığım çiçekler, tatilin anlamı .. malesef bu çiçekler buralarda yetişmiyor :(
    vee ileride kızım olsun nil gibi olsun maşallahhhhhh maşallah size , nilin fotolarına baksam acaba benzer mi ki nile :)

  9. MAAŞALLAHH UZUN ZAMANDIR TAKİPÇİYİM…BEBİŞE NAZAR DEĞECEK AMA MAAŞALLAHHH…ÇOK CİCİ KEM GÖZLERDEN ALLAH KORUSUNN

  10. lacheen ilerde nil kocaman genç kız olunca bakıp gözlerinizi dolduracak bır kare mukemmelsınız allah sızı nazarlardan korusunnn iyi tatılller:))

  11. lacheen ilerde nil kocaman genç kız olunca bakıp gözlerinizi dolduracak bır kare mukemmelsınız allah sızı nazarlardan korusunnn

  12. ahh masallah… ikiniz de çok güzelsiniz ^^

Bir Cevap Yazın

