Goblen Yastık

Annemlerin yanında Bodrum’ dayken evi karıştırma fırsatım oldu. Eski eşyalarımın bazıları annemlerin taşınmasıyla oraya gitmişti. Eski odamdaki müzikçalar, kasetlerim :) ve küçükken yaptığım el işlerini bile buldum. Bunlardan bir tanesini, kuğulu gobleni yastık yapmak için aldım.

Önce süet kumaşla etrafına çerçeve döndüm. Gobleni hiç kesmeden üzerine diktim. Arka parçayı dikmeden önce etrafına kahverengi püsküllü bordür geçirdim. Son olarak da bordür içeride kalacak şekilde arka parçayı diktim, çevirmek ve doldurmak için boşluk bıraktım tabii ki. Çevirip içini boncuk elyafla doldurdum ve açık kalan yeri dikişle kapattım.

Bu ara ev tekstiline sarmış durumdayım, aklımda bir sürü proje var. Yavaş yavaş hepsini hazırlayacağım.

19 Responses to “Goblen Yastık”

  1. çok güzel durmuş,bayıldım:)

  2. yerini bulmuş, eline sağlık ;)

  3. muhteşem görünüyor, evin en rahat köşesi hem de belki de en şıkı.. :)

    ♥HeelsAreMyDrugs♥

  4. Eline, emeğine sağlık. Çok başarılı…
    Sevgiler…

  5. Bu işleme sanırım, harika olmuş, ben de ev dekoruna merak saldım bu ara pratik fikirlere ihtiyacım vardı, süper oldu, ellerine sağlık harika olmuş….

  6. çok güzel olmuş ellerine sağlık

  7. ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ… DEVAMINI ZEVKLE VE MERAKLA BEKLİYORUM :)

  8. ev tekstili diyorsanız bizim diğer bloğa bir bakın derim :)
    http://www.bidahaal.blogspot.com

  9. tablo gibi olmus bu yastik
    Ellerinize saglik bayildim
    Sevgiler
    Sefa

  10. Canim cok guzel olmus.Eline saglik

  11. cok alakasız olacak ama bir konu hakında fikir almak istiyorum sizden..
    bugun gorustugum bi terzi taftadan kıyafet dikmiyorum cok kotu bir kumas cesidi dedi.. bende abiye bi kıyafet için tafta düşünüyordum… sizin fikriniz ne olur acaba bu konuda? kötü bir kumaş mı gercekten??

  12. çok güzel olmuş,çok da şık.bayıldım.nereden nereye değil mi?

  13. süpersin vallaa bayılıyorum yaratıcılığına ;-)

  14. benimde böyle değerlendirilmeyi bekleyen el işi ürünlerim vardı nasıl modernize ederim diye düşünüyordum çok güzel bir fikir oldu bu tşklerr ve güle güle kullan..

  15. Merhaba evinin dekorasyonuyla ilgili bir posta sahip değilsen mutlaka hazırlaman lazım… Çünkü mutlaka benim gibi çok merak eden blogger vardır… Sevgiler ;)

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

