Pasaj’ da Mei Tai

Mei tai hakkında daha önce yazı yazmıştım, hatırlarsınız. Okuyucularımdan biri benim kullandığım mei tai bir de wrap sling in pasaj’ da satışını yapmaya başlamış. Pasaj üyelerine duyurulur.

Bu pasajdan alabilirsiniz.

not : Nil 9 kilo oldu ve ben hala taşıyabiliyorum mei tai yle.

Etiketler:

9 Yorum to “Pasaj’ da Mei Tai”

  1. Oğlum 2 aylık ve benim omirilik kemiğim yamuk sence taşıyabilirmiyim Laçin? Beline yada sırtına ağrı yapmıyomu?

    • Oğlun daha küçük olduğu için eğer normalde de taşıyorsan bununla daha rahat taşırsın diye düşünüyorum.

  2. laçin’cim bu fotoğrafı hangi programla yaptın ? arka fon falan süper olmuş. eğer telefonundan yaptıysan bende ıphone kullanıyorum belkı vardır ??

  3. Benim oğlum 12 kg oldu,hala mei tai kullanıyorum,çok da memnunum

  4. Bende kullanmıstım zamanında çok kullanışlı artık gerek kalmadı kendı yuruyor :)

  5. Maşallah Nil’e, 9 kg süper:D görüntüsü de sağlıklı sonuçta. Afferim size kızlar, harika gidiyorsunuz. Mei tai kullanma yaşımız geçse bile bir dahaki bebek için kesin deniyeceğim Laçinim;) Öpüldünüz…

  6. acaba erkek bebekler için de uygun mu? bilginiz var mı Laçin?

Bir Cevap Yazın

