Puanlı Tüller

Dün akşam favori kumaşlarımdan biriyle uğraştım. İki sene önce pazardan almıştım bayılarak. Su yeşili, siyah kadife puanlı ve tül. Kendime birşey yapamadım bu süre içinde, kısmet Nil’ eymiş.

Haftasonu katılacağımız düğün için prensese abiye elbise diktim. Bebek abiyeleri piyasada hep sert kumaşlardan ve astarsız oluyor genelde. Astarlı olsa da polyester astar kullanılıyor. Bebeklerin bu kumaşlarla rahat edemeyeceklerini düşündüğüm için bu tarz elbiseleri hazır almıyorum. Dışını yine istediğim kumaştan yapıp içini yumuşak penyeyle astarlıyorum. Nil’ in de bu şekilde daha rahat edeceğini düşünüyorum.

Bitmiş halini de giydirince yayınlarım artık.


Akşam ben dikerken kocam da bu fotoğrafları çekti. Normalde zorla çektiririm ama bu sefer yeni lensi deneme aşkına fotoğraflayıp durdu :))

26 Responses to “Puanlı Tüller”

  1. çok güzel görünüyo :)) ellerine sağlık…

  2. Nilpotu bu cicisiyle merakla bekliyorum :)

  3. Nil ne giyse yakisacagi icin ondan süphem yok :)
    Ama elbisenin tam modelini merak ettim ;) Kumas ve rengi cok güzelmis.
    Eline saglik, sayende Nil bu yasta kendine has giyiniyor ;)

  4. nasıl diktiğini anlat bize lütfen:)))

  5. Prensese çok yakışıcağına eminim:)Ellerine sağlık..

  6. Güzel görünüyor,kuzu uyuyunca mı dikiyorsunuz dikişleri??
    Nükhet

  7. maşaallah..yine çok güzel bişey çıkacak ortaya belli..bu arada dikkatimi çekti ne kadar çok düğün oluyor etrafında..sıkılmıyomysun bu düğün yoğunluğundan??

    • Bu seneki düğünlerin hepsi çok yakınlarımızın. Ya arkadaşlarımızın ya da akrabalarımızın. Hepsi üst üste geldi bu sene işte.

  8. kim bilir nasıl yakışacak ….merakla bekliyorum niloşu

  9. Büyük bir merakla Nil içinde görmeyi bekliyorum… :)

  10. Çok güzel bir kumaşmış, bayıldım. Fotolar da harika. Ama en çok ennn çok Nil’in fotolarını bekliyorum:)

  11. çok şirin olcağı kesin :)

  12. Gercekten cok guzel gozukuyor. Ben de turkuaz mavisi ustune kahverengiyi cok severim. Bitmis halini merakla bekliyoruz.

  13. Niloşun Saçlarına nasıl bir süs düşünüyorsun? Fotoğraflarını merakla bekliyoruz…

  14. eminim çok yakışacaktır nil’e:) ne şanslı bir bebek.

  15. ayy çok şeker bu tür cici kumaşları nereden bulabiliriz

  16. Yaaaa, sizi çok kıskanmıştım ben.10 ay sonra görünce gene çok kıskandım. Çok becerikli ve zevklisiniz….

  17. çok güzel görünüyor nil’in üzerinde nasıl duracak merak ediyorum

  18. :) 50 mm hatrına sanırsam:) kumas cok guzelmıs cnm, bir de nilin ustune gorelim. nsl olcak bıcırık:))

  19. elbiseyi çok merak ettim doğrusu.eminim kızına çok yakışacaktır.benimde kumaş için pazara açılma vaktim geldi pazarda ne harika parçalar varmış yeni öğrendimm

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

