Halka Sling İsteyen Var mı

Kullandığım bebek taşıyıcılarını yazuyorum hep biliyorsunuz.  Daha önce mei tai yi yazmıştım. Mei tai yükü dengeli bindirmesiyle benim için bir numaradaydı.

Ama sonra halka sling le tanıştım. Normal sling gibi olacağını düşünmüştüm ama halka ile bebeğin sırt kısmını daha iyi kavramasını ayarlayabiliyorsunuz. Kumaşın bir tarafını çekerek sırtını, diğer tarafını çekerek de oturma yerini bebeğe göre ayarlayabiliyorsunuz. Böylece sadece bebeği içine oturtarak (oturur pozisyon kullanımında) taşıyabiliyorsunuz. Bence pratikliğiyle oldukça başarılı.

Buradan diğer özelliklerini de okuyabilirsiniz.

Bu hafta bu halka sling den bir kişiye hediye etmek istiyoruz.

  • Kazanmak için önce sanal bebek mağazasının facebook sayfasını beğenmeniz, sonra da bu yazıya yorum yazmanız yeterli.
  • Yorumunuzu perşembe sabahına (17.11.2011) kadar yazabilirsiniz.
  • Herkesin bir kere katılma hakkı var.
  • Yorumları perşembe günü kapatıp, random.org ile çekiliş yapacağım.
  • Kazananı da aynı gün açıklayıp kendisine mail ile ulaşacağım. O yüzden maillerinizi kontrol edin :))

Ürün gönderimi de hemen sonrasında sanal bebek mağazası tarafından yapılacaktır.

Bol şans…

197 Yorum to “Halka Sling İsteyen Var mı”

  1. bu arada link hatalı sanırım..bir göz atın isterseniz..ben beğendim..

  2. laçin sanal magaza facebook sayfası hata veriyor

  3. Süper bısey bu ya. Ben de istiyorum :((

  4. facebook sayfası görüntülenemiyor tatlım….ama ben bayıldım bu ürüne…40 gün arayla bi kız bi oğlan torunum var iki oğlumdan …sence de gelinlerime iyi bir armağan olmaz mı…haaa hangisine dersen ben de kura çekicem ..:)))) haksızlık yok…çıkarsa tabii..ama şu sayfayı nasıl görüntülerim laçin…sevgiler canım…

  5. gülen yüzünüz hiç solmasın analı kızlı ne güzel çıkmışsınız. gerçekten çok kullanışlı bir şeye benziyor ve gerçekten çok istiyorum inşallah tabiki…

  6. sayfayı beğeneceğim ama açılmıyor :)))

  7. Sling istiyorum ben de.

  8. her zamanki yine çok tatlısınız analı-kızlı…maşallah size:))) gülücükleriniz bol olsun..

  9. bende istiyorumm :)

  10. sayfa açılmıo yaaa:(:(
    bende istiyorum bundaaannn direk burdan yorum yapsak?:S

  11. ben sling istemiyorum,bebeğim de yok ama Nil’in çok tatlı olduğunu söylemeden edemeyeceğim,bir de o kafasındaki kırmızı güllü tokayı çok sevdim,tam cimbit olmuş ya,maşallah :) yerim ben bu kızı hatta mıncırırım,parçalarım,maşallah kanı çok tatlı bir bebek ya :)

  12. bende istiyorummm

  13. merhaba
    şans bizimle olsun 2 aylık oğlumla çok isterizz …çok kullanışlıymış…
    size çok yakışmış maşallah canım

  14. bana çıksa ne güzel olur…

  15. Kullanışlı bir ürüne benziyor. Nil’i de opüyorum.

  16. merhaba;
    21 haftalık hamileyim.kızımın şansına bende katılmak istiyorum.sevgiler.Buarada Nil’in ve sizin hayranınızım söylemeden geçemiycem.Çok tatlısınız..:)

  17. bende oğlum Harun Emre için istiyorum kendisi daha 3 aylık onun şansına katılıyorum sizde ana kız çok şeker çıkmışsınız fotolarda maşallah

  18. hamile olan ablam için tam da aradığımız şey.umarım bize çıkar.

  19. selam seni sessizce takip ediyorum senin kızından 1yaş büyük bi kızım birde 3aylık kızım var bu tarz taşıyıcıları denemek istiyorum o nedenle katılmak istedim kızlarımla gezmeyi seviyoruz kazanırsak çok seviniriz.iyi günler

  20. Ben de isterimmm:)

  21. ben de isterim :)

  22. sence hülyacımmm :))) ergo baby kangurumu kullanmaya başladımm ve çoooookk memnun kaldımm öncelikle sana teşekkür ederim arkadaşımm..üstüne bir de halka slingim olsa fena mı olur yooo harika olur bence :))))))

  23. Ben de isterim :)

  24. İkinizi de allah nazardan saklasın . Benim oğlum 2,5 yaşına geldi. Ben yeğenim için istiyorum halka slingi. Facebook sayfasını beğendim. Bir de üye oldum. :)) Yüzünüz hep gülsün. Sevgiler.

  25. biz de istiyoruz,şans bizimle ol….

  26. tesekkur ederiz sevgili lacin. facebook sayfasini da begendik..

    zeynep tasan

  27. laçiiinnnnnn…gülen yüzünüz hiç solmasın hep gülün :)bir de bende aynı pozları oğlumla versem hiç fena olmaz hani :) sevgilerr….

  28. Sayfayı beğendim..
    Yorumumu bıraktım :))))
    Şans diliyorum kendimeeeeee :)

    Söylemedende edemiyeceğim.. Çok tatlısınız…..

  29. Yıllardır takip ediyorum Laçincim seni, ilk yorum yazmak bu sebeple olacakmış olsun :) sling bizim olsun…

  30. Umarım şans bizden yana olur :))

  31. İlk fotografta birbirinize bakışınız muhteşem…Bence onu asın evde bir yerlere:))

  32. bende istiyorum…………………. :))))

  33. halka slinglerin kullanışlı olacağını düşünmemiştim.Umarım biziim olur ,kızımla rahatça dolaşırız:)

  34. kaç aya kadar kullanılıyorki bizde isteriz.benim kızımda 9 buçuk aylık…herkese bolşanslar…

  35. bizde isteriz kızıma :)

  36. Bende çok istiyorum,çok kullanışlı gözüküyor,umarım şans benden yanadırr,sevgilerr..

  37. SAYFAYI BEĞENDİM;http://www.facebook.com/zeynep.efe
    YENİ YILA GELECEK OLAN MİNİK PRENSESİM İÇİN KAZANMAK İSTİYORUM..
    TEŞEKKÜRLER..

    ZEYNEP EFE
    zeynepefe78@gmail.com

  38. beğendim,katılmak istiyorum:)

  39. benim 5 aylık kızım var,ismi sadem biz beraber dışarı çıktığımızda pusetle çok zor oluyor,az sayıda dik merdivenleri bile tek başıma indiremiyorum,bu yüzden de doğduğundan beri sadece ikimiz bir yere gidip gezemiyoruz hep birilerine bağlıyız ,slingle heralde daha rahat gezebiliriz

  40. banada

  41. merhaba, bende istiyorum.. umarım şanslı olurum..
    facede beğendim, 135. beğenenim sayfayı:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001701057662

  42. çok istediğim bir ürün…:)

  43. kızım için bende istiyorum:)))ve laçin sizi hergün takip ediyoruz zewkle…

  44. Çom pratik, şık ve modern anne bebek görüntüsü yaratmış. Rahatlığı da hemen hissediliyor.

  45. selam canım,

    bende cümleye sanırım diğer yorum yazan arkadaşlarım gibi başlayacağım.bende istiyorummmm.çünkü benimde 16 aylık bir kızım var.yürümeyi öğreneli 2 ay oldu.bu yüzden hala gittiğim yerlerde kucağımdan inmiyor ve bebek arabasına da binmek istemiyorum.eğer kazanırsam benim için çok güzel bir hediye olacak.başka bir arkadaşta kazanırsa eğer şimdiden iyi günlerde kullanmasını dilerim.

    Selam ve sevgilerimle…

  46. merhaba,
    genelde şansızımdır bana çıkmaz bence:))

  47. arkadaşım için çok güzel olacak…istiyorum

  48. bende istiyorummm…

  49. biz de isteriz oğluşumla:)

  50. doğa kızım için ben de istiyorum:))))))

  51. Ben de istiyorum:))

  52. bende mei tai kullanıyorum ancak tbu takıp çıkarma açısından daha kullanışlı bir ürüne benziyor

  53. bebeğim iki aylık oldu,inşalah ben kazanırım:))

  54. sayfayı beğendim bende bu hediyeye talibimmmm

  55. poyrazimla ben de istiyoruz, kullanmadik demeyelim yani :)

  56. bende isterim bende bendee :)) nil e bayılıorum Laçin, nasıl bi şey buu :)))

  57. Selamlar.. Sayfayı beğendim..Benim henüz bebeğim yok ama ayın 24’ünde bir arkadaşımın bebeği olacak onun şansına katılıyorum.. Umarım kazanırım..

  58. hadi biz de deneyelim sansimizi :D

  59. Cok kullanisli gorunuyor. Henuz hamileligimden emin bile degilim ama icimden bir ses oldugumu soyluyor. Bu cekilise de bebisin sansina katilmak istiyorum. Tesekkurler

  60. çok güzel düşünülmüş bir hediye..istiyoruz.. :)

  61. Ablam için katılıyorum şans onun şansı:)

  62. Bende çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum, benim kullanma şansım olmadı böyle bir fırsatı değerlendirmek istedim çünki hediye edebilirim şuan ihtiyacı olan birisini tanıyorum herkese iyi şanslar :))

  63. bana çıkar mı acaba :)

  64. sayfayı begendm,bnde istyrm bnde:))

  65. hadi benim olsun

  66. Henüz dünyaya gözlerini açmamış kızım için bende istiyorum…
    Bol şanslar meleğimin olsun..
    Bu arada maşallah size…

  67. Sayfayı beğendim,bende şansımı denemek istiyorum :)

  68. ÇOK KULLANIŞLI GÖZÜKÜYOR, İNŞALLAH BANA ÇIKAR.

  69. sayfayı beğendim, umarım bana çıkar :)

  70. https://www.facebook.com/biscmltmzl bu adresden sanal bebek mağazasını beğendim,yeğenim için süper olur bu

  71. oğlumun şansına beğendik bakalım:))

  72. Merhaba,ben de şansımı denemek istiyorum:) sayfayı beğendim 167. olarak..

  73. hım benimki buna bayılır sanırım nil bayağı rahata benziyor bizde istiyoruz bizde :)

  74. bende istiyorummmmm

  75. ben de beğendim ben de istiyorum :)

  76. nisan ayında kızım geliyor :) bana gelir inşallah

  77. benim olsunnn lütfenn lütfennnn:)))

  78. Gerçekten çok pratik görünüyor, ben de istesem :)

  79. Ben de kucak meraklısı oğluma istiyorum

  80. Merhaba, sayfayi begendim, bana cikarsa guzel olur tabi. Sana ve kizina da cok yakismis lacin, masallah diyelim bizim nazarimiz degmesin.

  81. Halkali slingler emzirmek icin cok pratik diye duymustum. Halkanin arkasinda sarkan parcayla da gogsunuzu kapatabiliyorsunuz. Kizimi sling de tasimaya bayiliyorum:)

  82. benim aslında meı taı ve tarzına karsı bir önyargım vardı ama galiba artık sen beni ikna ettin. ben çok farklı bir tarz kullanıyordum ama gözüm artık bunda :)) bakalım kısmet :)

  83. Ürüne ben de talibim…

  84. işlem tamam:)) bende istiyorum

  85. Biz de sansimizi denemek istiyoruuz!!!

  86. Ocak sonu gelecek bebeğim icin istiyorum bende:) hatta cok istiyorum :D

  87. pek şansım yoktur ama bende istiyorum

  88. Çok Alakasız Olacak biliyorum ama … Nil ondan nasıl duruyor , ayaklarının geçtiği bi yer falan var mı ?? Anne değilim henüz uzagım bu konulara ama çok merak ettim :D :D

  89. Taze bir teyze ve annesi çalıştığı için bakıcısı da ben olduğum için çok ihtiyacım var ! :)

  90. inşallah 3 hafta sonra doğacak yiğenim ipeğin olur bu güzel hediye

  91. ilk defa bir çekilişe katılıyorum. slingi görünce gözlerim parladı :))
    sayfayı beğendim http://www.facebook.com/profile.php?id=569228206
    yorumumu da yazdım. hadi hayırlısı :)

  92. Cook beğendim
    Bol şans

  93. ben de şansımı deniyorum bakalım.. Nilay

  94. islem tamamdir:)

  95. bende istiyorumm kısmet tabii

  96. Anneler ve bebekler için harika kullanışlı bir ürün kısmetimse benim olur inşaallah:)

  97. :) ii olan kazansın arkadaşlar :)

  98. facebooktan sanal bebek mağazası sayfasını beğendim,halka slingi beğendim ama en çok nil kuzusunu beğendim.Umarım bize çıkar :) sevgiler…
    amelya81@gmail.com

  99. ben de istiyorum

  100. Bende Doruk Kayra için istiyorum :)

  101. hediye çok güzel, tesekkurler

  102. facebook ve twitterda ki sayfalarınızı beğendim..umarım ben kazanırım 2 aylık kuzenim için katılıyorum:)herkese bol şans

  103. çok güzel görünüyor :))

  104. eveeeeeeet yine ben… bu sefer sayfa açıldı ve ben prosedürü tamamladım…beğendim bu da ikinci yorumum hadi bakalım şimdi işimiz duaya kaldı…bu arada nil pek tatlı benim begümüme benziyor o 1 numara bıcırık..aralıkta 3 yaşında olucak…canım allah sağlıkla sana da torunlarını görmeyi kısmet etsin..hediye bahane ..ama bloglardan ve maillerinden seni ve nil i tanımak çok hoş..sevgiyle..

  105. harika görünüyorsunuz kızınız çok tatlı:) istiyorum:))

  106. bende istiyorum bende. internettegörmüştüm ama cesaret edememiştim. senin tarafından kullanılısının onayını almak içimi rahatlattı. 3 aylık kucak delisi bebegim için bende istiyorum:) sevgiler…

  107. merhabalar .. sayfayı beğendim yakın zamanda doğacak bebiğime ve bana iyi bir doğum hediyeniz olacak şimdiden teşekkür ederim:)

  108. Ben de bebişimi bununla taşımak istiyorum :):)

  109. ee tabiki herkes gibi bende isterim :) neden olmasın inşALLAh:)

  110. bende halka slingi çok begendim bende istiyorum

  111. e bi deneyelim şansımızı

  112. çoook güzel tamda ihtiyacım olan bişey inşallah bana çıkar

  113. Bende sansimi denemek istiyorum facete begendim umarim sans benden yanadir

  114. öncelikle nil senin gibi marifetli bi anneye sahip olduğu için çok şanslı.seni bayadır takip ediyorum hamileliğim hasebi ile daha bi ilgiyle okuyorum gerçekten fikirlerin bana yol gösteriyo.bebiş alışverişini tamamladık sanırım arabamız ve kangurumuz kaldı inş.bana çıkar.kendinize iyi bakın:)

  115. http://www.facebook.com/pages/sanalbebekmagazasicom/182652225130709?sk=wall
    bende s
    ayfayı beğendim,kızkardeşim hamile benimde kullanışlı gibi görünüyor,şans artık

  116. Sayfayi begendim, sira hediye çekilişinde, umarim şans bana guler:-)

  117. Ben de istiyorum, nasip bakalım…

  118. Gelicek bebeğim için istiyorum,umarım şanslı kişi olurum…

  119. ben de isterim:)

  120. 11.11.11 saat 11:11’de doğan bebeğimin şansına ben de istiyorum…

  121. selamlar ben de istiyorummmm, bana da bana daaaa:)

  122. çok kullanışlı birşey.hayırlısı diyeyim :)

  123. slm cnmm bebeğim 7 aylıkk ben bunu çok istiyorumm umarım kazanırımm

  124. Gidip gelip bakıyorum sanalbebekmağazasina bana uygun bir sling için..gözüp bu slingdeydi ama kararsızdım. sizin de memnun olduğunuzu görünce bir deneyim dedim bakalım. “235 Like this” diyor benden sonra artık :)

  125. 40 kere söylersem gercek olur umarım :)

    benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :) benim olsun :)

  126. bende istiyorum hemde cok kücük kızım için süper olurdu..

  127. sayfayı beğendim .hayırsıyla talibim:)

    profil linkim:

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1468180723

  128. 2 ay sonra kızım geliyor :)) O çok kullanışlı ürün umarım bize çıkar :))

  129. Ben de istiyorum,umarım kazanırım…

  130. bende oğluşum için istiyorum…

  131. kullanıslı bırseye benzıyor benım olsun….

  132. Selam ben de arkadaşımın oğlu olacak onun için istiyorum. Eminim çok mutlu olurlar bu hediyeyi alırlarsa umarım şanslı bir bebiştir annesi hastanede şeker oranı yüksek olduğu için ona moral olacağını düşünüyorum herkese bol şans :)

  133. oğlumun şansına katılıyorum.

  134. Ürünü kullanmış birinin tavsiyesinden daha inandırıcı bir referans olamayacağını düşünenlerdenim.Umarım şansım benimledir.Benim olur :)

  135. bu taşıma seklını ınsanlar sokaklarda kendı stıllerınde gelişiguzel bır kumasla dugum yaparak kullanıyorlardı.ancak sımdı bu haliyle oyle guzel ve kolaylık saglayan bır urun ki 9 ayını bıtırmıs olan guzel oglumunu bunda tasımak ve hayatı koöaylastırmak ısterımmmm…

  136. Bakarsın bıze cıkar:)

    sevgıler

    Nurcan GÜNEŞ

  137. yorumumu göremedim. umarım bizim olur

  138. BEN HERŞEYDEN ÇOK BİRBİRİNİZE BAKTIĞINIZDAKİ SEVGİYE IŞILTIYA BAYILDIM…HER DAİM MUTLU VE BERABER OLUN… SEVGİLER…

  139. 3 aylık kızım var, ürün çok güzel görünüyor…

  140. şahane bişey…2-3 haftaya bende anne olucam inşallah :) hayırlısı diyelim.herkese bol şans…

  141. sayfayı beğendim:)) benim bebişim olsun bu:))

  142. teşekkürler laçin..çok kullanışlı görünüyor..benim olsun emi :) herkese bol şans..
    mrw

  143. çok güzel bende istiyoru

  144. çok güzelmiş bende istiyoreeee

  145. wuuu huuuuu ne yorum ne yorum!
    ben deeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

  146. çok ihtiyacım var umarım ben kazanırım bebiş kucağa acayip alıştı çünkü.

  147. bizim olacak mı acaba?

  148. ben de istiyorum..

  149. Bana çıksın,bana çıksın,bana çıksın…

  150. inşallah kızımla bana çıkar:)sayfayı beğendim.hadi hayırlısı…

    miraclefiliz@gmail.com

  151. ben de istiyorum bu slingden… umarım bana çıkar… kızım için):)::)

  152. oğluşumla bizde talibiz.

    İS-Tİ-YO-RUZ!!!!!

  153. çok süpermiş. kazanırsam tam süper olur:) niloşta tam ısırmalık olmuş.

  154. nisanda gelecek minik bebeğim için istiyorum bende:)))

  155. bloğunuzu 1 senedir takip ediyorum. sizi hatırlatacak bir anım olmasını çok isterim :)

  156. kızımla bizde isteriz bizde:))

  157. Bol şans.Büyük heyecanla bekliyorum..

  158. facebook kullanmıyorum,hadi bakalım şans

  159. bende katılmak isterim..

  160. ben de şansımı denemek istiyorum:)

  161. bende bende isterim :)

  162. Merhaba,
    Kızımın şansına bende denemek isterim, onun facebook adresinden sayfayı beğendik:)
    Sevgiler Sibel

  163. ben de istiyorum ya

  164. biz çok beğendik ve çoooookk istiyoruz…

  165. Sizi uzun zamandır takip ediyorum ama ilk defa yorum yazıyorum. 6 aylık hamileyim bebeğimin şansına bende katılmak istedim :)

  166. yaaa bu kadar olur, ben de 3aylık bebişimi taşıyabileceğim bi kanguru arıyordum,umarım şanslı olurum =)

  167. süper bi şey bende istiyorum :)

  168. ben buna bayıldım ve bebeğim olacak bu ürünü çok istiyorum.

  169. Laçin Hanım, Facebook kullanmadığım için sayfaya girdim ama kaydolmamız falan gerekiyomuş. Ben yapamadım. Ama bende istiyorum Halka Sling’iinş. beni de çekilişe dahil eder misiniz ? Nur…

  170. Bende kuzenim ve kızı için istiyorum….

  171. bakalım şans kime gülecek :)

  172. Süpermiş, ben istiyorum :)

  173. süper görünüyor ben de şansımı denemek istedim

  174. ben de istiyoruummm.

  175. isterim isterim. bebek büyümeden:)

  176. guzelmıs ocak sonu dogucak oglum ıcın super olabılır.

  177. doğum öncesi süper bir hediye olacak inşallah :)

  178. zeynep ataç

    inşallah bana çıkar :)) çok kullanışlı bir ürün.yarışm adüzenlediğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim.sevgilerle..

  179. kazanamassam alıcam ama tek merakettiğim çocuğun alt tarafını saran bişiy var mı? yoksa popo hareket ettikçe bebek kayar bilgisi olanİ?

  180. Bütün sling modellerini alıp denemek isterdim ama eşim bana deli muamelesi yapacak diye korkuyorum:) Tabii ki bundan da istiyorum..

  181. annelerin ilgisi harika gerçekten. sabaha çakiliş yapılıp kazanan belli olacak. kazanamayanlar için de aynı urune özel kampanya yaptım. satın almak için ink burada.
    http://www.sanalbebekmagazasi.com/urun_detay.asp?id=2253

  182. 2 ay kaldı doğurmama aman ne güzel olur vallaa

  183. 9 aylık oğlum benim uğur böceğim inanıyorumki onun adına katıldığım buçekiliş bize çıkacak…..

  184. 2 ay sonra dogacak melegim icin biz de sansimizi deneyelim..

