Yine Bir Dolgu Topuk

Sonunda aradığım botu buldum sanırım, hem de Shoetek’ ten :))

36 Yorum to “Yine Bir Dolgu Topuk”

  1. Güle güle kullanın çok güzeller…
    bağlantı yanlış olmuş sanırım bir kontrol edin.Shoetek değil…

  2. Ayağında görmemiz mümkün mü acaba, bir de rahat mı? İyi günlerde kullanın…

  3. GENELDE AYAKKABILARIN HEP DOLGU TOPUK OLUYOR HİÇ DENEMEDİM DOLGU TOPUK

  4. nasıl giyineceğini kendine yakışanı ne kadar iyi biliyorsun.yine süper bir bot güle güle kullan.ayağında paralansın derler bizde.

  5. merhaba,
    kalıpları nasıl? yanı sıparıs verırken kendı numaramızı ıstersek sorun olur mu?

  6. merhabalar laçin hanım bir sorum olacaktı bende blog açmak istiyorum acaba nerden yardım alabilirim wordpress yani ama nasıl yaparım bilmiyorum bloğunuzu siz kendinizmi düzenliyorsunuz. bu konuda yardım alabileceğim birileri varmı acaba bilgi verirseniz çok seviniirm mutlu günler.

    • evet kendim yapıyorum. blogger kullanırsanız temayı düzenleyebilirsiniz ama wordpress te ancak ücretli versiyonunu kullanırsanız düzenleyebilirsiniz. Ben de hazır tema kullanıyorum o yüzden, çok fazla değişiklik yapamıyorum. Bu konuyla ilgili hizmet veren pek bilmiyorum.

  7. bende dolgu topuk giyemeyenlerdenim.ama çok güzelmiş iyi günlerde kullanın:)

  8. Güle güle kullan çok hoşmuş.

  9. bundan herkeste görmeye başlarsan şaşırma bence :) çok güzeller :)

  10. güle güle kullan:=)

  11. çok hoşmuş.güle güle kullanın.dolgu topuk çok hoşuma gidiyor fakat uzun boylu olduğum için giyemiyorum malesef.

  12. Laçin hanım gerçekten çok beğendim.
    Bende hiç dolgu topuk giymedim belki ilkim olur…
    Fiyatı nedir acaba…

    Güle güle kullanın

  13. VAAY ZEVKLERİMİZ AYNIYMISSSS .. AYNISININ KAHVESİNİ ALDIYDIM .. GUL GULE KULLAN CANIM.AMA VALLA O KADAR İNCE BİR TABANI VARMIS Kİ, SANKİ TÜM TABAN TOPUK :))

  14. Sevgili Laçin, botlar süper ve eminim sana çok yakışacak.Benim sana danışmak istediğim bir şey var.Sağ ayağım daha büyük sol neredeyse sağa göre yarım numara küçük internetten almak bir sorun oluşturur mu yani iade var mı?Son olarak benim gibi topuklu ayakkabı giyemeyen birine tavsiye eder misin?

    • İade var bildiğim kadarıyla, sitelerinden araştır istersen. Sol ayakkabıya tabanlık koyarak çözebiliyor musun acaba..
      Yani topuklu olarak tabii ki yüksek bu, ama platform olduğu için rahat yürünüyor.

  15. BU ARADA NİL ORTALIKTA GÖZÜKMÜYO KAÇ GÜNDÜR:)O GÜZEL FOTOGRAFLARINI GÖREMEDİK

  16. kızlar dolgu topuk kullananlardanım cok rahat bence deneyın.emınım cok keyıf alıcaksınz.laçın bu arad botlar cok hos cıdden

  17. ya bayıldım hepsine tam bu tarz botlar bakıyordum modeli güzel fiyatı uçuk oluyordu şimdi hem fiyatı düşük hem modeller harika siz de güle güle giyin eminim çok yakışacaktır :D
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

  18. dolgu topuk çok rahat, benim de ir sürü tolgu toğuğum oldu, farkında olmadan gidiyor elim işte napayım. :) bu botlar da çok şıklar, bu arada ayakkabı sitesini öğrendiğim iyi oldu, tşkler…

  19. bunlar benim bakıp bakıp iç geçirdiğim botlar güle güle kullan çok şıklar.dolgu topuk çok rahat oluyor ama bu biraz fazla topuklu gibi geldi hamile olduğum için göze alamadım ama çoooook beğenmiştim.nasıl kullanımı acaba başka bir siyah bot almama rağmen hala içimde kaldı.bir de gerçek deri mi?

  20. Çok iç açıcı ve tarz bir siteniz var, zevk aldım sizi okurken bende beklerim sizi, sevgiler selamlar.

  21. merhabalar ,
    ayakkabılarınız çok hoş.bu siteyi inceledim.bu markayı hiç denemedim.almayı düşündüğüm modeller var.kalıpları nasıl acaba?hizmetleri nasıl?bilgi verirseniz sevinirim….sevgiler….

    • Ben daha önce sandalet ve bot almıştım. Kalıplar çoğunlukla birebir tutuyor. Zaten bazı modellerde açıklama yazıyor farklı kalıplar için.
      Kargoları hızlı ve mail ile haber veriyorlar.
      Fiyatlarına göre kaliteleri iyi diye düşünüyorum.

  22. güle güle giy ayakkabını . bende bu botun açık kahve diya yazmışlar ama yeşil gibi bir rengini almıştım geçen hafta geldi. baktım altında made in P.R.C. yazıyor. iade etmek istedim. içime sinmedi türk malı ürün kullanmaya özen gösteriyorum. büroda köşeye koydum iade etmek için gelip gittikçe çok güzel gözüktü gözüme dayanamdım büroda bir deneyeyim dedim. ve pazartesiden beri giyiyiorum. iade edemedim malesef çok beğendim. kalıbıda tam. 38 giyiyorum ben hatta rahat rahat oldu .

Bir Cevap Yazın

