Haftasonundan

image

image

image

image

image

image

Bu haftasonunu annemlerde geçirdik. Nil hava aldı, annemlerin köpeği Fıstık’ la oynadı, damacanaya tırmandı.
Harekete yaramazlığa devam.

Etiketler: ,

22 Yorum to “Haftasonundan”

  1. Sapkasi coook guzelmiss bayildim nereden aldin lacin cok seker durmus nilde:))

  2. Canım benim. Şapkasına ve o tepedeki bir tutam saçına bayıldım. Fıstık da tam fıstık gibiymiş ;)

  3. ilk fotoğraf suadiye cafe mi? orasının girişine benzettim.

  4. şapkası çok şeker…Nil çok tatlı bir kız olmuş,büyümüş….

  5. nil çooook tatlııı maşşalllahh.Hayvancıklı şapkası nasıl yakışmış öyle.
    Fıstık ile bakışmaları da çok hoş bir kare olmuş ..

  6. Ayaklara bak ayaklara. Balerin olcak bu kız :)

  7. saçlarına takmıştınız nilin ama büyüdü işte:)

  8. Laçin , Nil tırmanırken böyle yerlere düşüyor mu çok , Çınar yer manyağı oldu bu ara , düşe kalka tutamadan kapaklanıveriyor…Allah esirgesin düşmesinler de yani merak ettim ben…

  9. çook tatlısın nilllllllll.çook öpüyorum. Rabbim nazarlardan esirgesin.maşallahhhh

  10. RESİMLER GÖZÜKMÜYOR :(((

  11. şapka harikaaa böyle şeyler büyükler için de olsa keşke :D
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

  12. Niloş herşeyinle çok tatlı çok sekersin sen ama;))

  13. Ne kadar zayıfsınız.Tahmin edeyim 36 beden değil mi?
    Müthişsiniz valla.Nil yürümeye başladı mı?

  14. üstündeki korumayı nerden aldınız battaniye değil galiba değil mi?? bende de chicco liteway ama onun içinden böyle bişi çıkmadı ben alalı bir sene oldu gerçi..

  15. Merhaba, fotoğraflarda dikkatimi çekiyor Nil’in ayakları genelde dümdüz duruyor galiba balerin olacak :)))

    • Bir de bücürük olduğu için birşeylere yetişmek için parmak ucunda durması gerekiyor, ondan da kaynaklanıyor :))

  16. nil’in saçını tepesine fıskiye yapıyorsun ya yemek istiyorum onu öylece:) bir de kıskanıyorum biraz, benimkinin daha azıcık saçı var diye!:)

    http://www.cangama.com

Bir Cevap Yazın

