Kar Sonrası

Cumartesi İstanbul’ a kışın ilk karı yağdı. Biz biraz yüksekte olduğumuz için de bahçeler falan tuttu. Nil’ i cumartesi günü beş dakikalığına çıkardım hemen kar görsün diye, hem de yeni yaptığım şapkasını fotoğrafladım. Ama o bir sonraki yazıda :)

Bu yazıdakiler dün eşimin çektiği kar sonrasında gezinti fotoğrafları.

İki sene önce diktiğim suni kürk şapkamı hala çok seviyorum.

 

18 Yorum to “Kar Sonrası”

  1. negüzel,b,z de daha bugün gördük yerde karı…
    Nil çok maşallah…seneye kartopu oynarsınız artık annesi:)

  2. ikiniz de çok tatlısınıızzz :)
    karın en güzel yanı sizi böyle görebilmek olsa gerek, bir sonraki yazıdaki Nil’i merakla bekler oldum :)

  3. cidden şapka süpermiş.

  4. Anne-kız ikini de çok tatlısınız :) Fotoğrafların kalitesini çok beğendim.Fotoğraf makinenin markasını öğrenebilir miyim?

  5. laçin hanım…sizi uzun zamandır takip ediyorum…hatta sizin sayenizde artık evime dikiş makinesi bile almayı düşündüm…bununla ilgili sizden bilgi istiyorum.çünkü hiç bir dikiş geçmişim yok.ama bayagı bir istegim var artık…bu arada takiplerim sonucu ve su son eklentilerinizden sonra artık kesin kararım sizinle aynı sitede oturuyorum…kar resimleriniz ve sapkanız çok güzel..

  6. :D bu tarz şapkalardan biri de ben de var artık İzmir e kar yağsın diye bekliyorum :D:D
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

  7. o nekadar güzel bi şapka öylee :))

  8. çok tatlısınız ;))

  9. benim de böyle şapkalarım var:) kendim dikemiyorum ama bayılıyorum. İsimleri de utanç şapkası, genellikle yanımdakiler benden utandığından ahahahayt.

  10. anne kız harikasınız yine:) ben yeni bir afacan nil videosu bekliyorum yalnız.:)

  11. bayıldım… harika… kalıbı olsa keşke…

  12. çok tatlısınız ya :) burası beylikdüzü mü laçin?hep diyorum benimkine taşınalım diye,koca koca binalarda oturamam diyor ama ben çok seviyorum yükseklerde oturmayı.biz zemin katta oturuyoruz sıkıldım çok:(

Bir Cevap Yazın

