Deri Parçalı Etek

Bu taba rengi çelik triko eteği Trendyol’ dan almıştım geçenlerde, ama üzerinde değişiklik yapmak istedim. Çok basitçe ön ve arkaya ikişer suni deri parça ekledim ve ön orta parçanın boyunu biraz kısalttım. Oldukça kolaydı, daha değişik bir etek oldu en azından.

Tabayı griyle kullanmayı tercih ediyorum ben.

Yapımını da fotoğrafladım :

1. Öncelikle pervazı arka ortadaki fermuara kadar söktüm. Aynı fermuarı kullanacağım için bu bölümü sökmeye gerek kalmadı.

2. Ön ve arkada yanlardan par.aları kestim ve ön orta etek ucunu kısalttım.

3. Ön ve arkadaki yan parçaların aynılarını suni deriden kestim ve birleştirdim. Bütün parçalar birleştikten sonra bel pervazını yerine diktim ve son olarak etek ucuna makine çektim. Bu kadar :)

 

23 Yorum to “Deri Parçalı Etek”

  1. Çok güzel ve şık bir etek olmuş:)

  2. hakikaten hızınıza yetişilmiyo:)))) birde bebeğiniz var maşallah maşallah…eteğin modeli süper olmuş,bende aldığım her ürünü kişiselleştiririm,böylelikle bana özel oluyo.sizden çok şey öğrendim,düz siyah eteğe denicem bunu teşekkürler……

  3. süpersin Laçin… harika olmuş…

  4. Güzel olmasının yanısıra acaip de yakışmış, ellerin dert görmesin.

  5. ellerine sağlık her zamanki gibi çok şık olmuş ve değişik,modern bişey çıkmış ortaya

  6. sanırım yetenek böyle birşey..

  7. sen ne güzel bi insansın ya =) sana,ailene,herşeyine ‘maşallah’ diyorum.

  8. taba ve grı ne kadar hos durmus,etek cok farklı cok tarz olmus ellerıne saglık cok begendım

  9. çok güzel olmuş.ön kısım kısalmasıda değişik bir hava katmış eteğe.ellerine sağlık..

  10. çok yakışmış, eline sağlık…

  11. çok yeteneklisin bu konuda gerçekten,güle güle giyin!çok beğendim.

  12. mini etekler size çok yakışıyor:) maşallah..birşey sorcam ben çok merak ettim; boyunuz kaç cm acaba? :))

  13. Ellerinize sağlık,iyi günlerde giyinin:)farklı,Çok hoş bir çalışma olmuş:)

  14. harikasın yine…

  15. Çok beceriklisiniz !…

  16. harika olmuş ellerine saglık bir sey sormak istiyorum
    overlok olarak ne tavsiye edersin dikiş makinem pfaff acaba overloku da pfaff mı alsam ne dersin…

  17. harika olmuş ellerine saglık nil ile dikbildigin için ikinizide tebrik ediyorum bir soru
    overlok almak istiyorum ne alsam acaba pfaff’in overlokuna gonul versem mi
    tavsiyen nedir

  18. bravoo diyebilirim sadece guzel olmus cok da yakismis..

  19. Kesinlikle harika olmuş,baştan yaratmışsın eteği :)
    yagmurunmodasi.blogspot.com

  20. çok güzel olmuş modeli harika duruyor hemen bende deniyeceğim ama bir türlü deri kumaş bulamadım ben yaa

Yorum bırakın