Deri Kürk ve Jean

Bu kürk yeleği dikeli çok uzun zaman oldu (2,5 sene kadar) ama o kadar çok giydim ki, en çok kullandığım kendi üretimlerimden biri oldu. Bu sefer hava kazak üzeri yelek için biraz soğuk olunca araya bir de deri ceket katmanı ekledim. Dışarıda yürümek için gayet yeterli oldu.

Kürk yelek-Ben diktim / Deri ceket-Vero Moda (eski) / Jean-Fornarina / Botlar-Shoetek (eski)

Bileklik aşkım tam gaz devam ediyor. Soldan sağa : Penti (yeni), Claire’s(eski), H&M(eski)

Bir de saçımı azıcık düzelttirdim. Şimdi tam modelini buldu artık :)

 

 

19 Yorum to “Deri Kürk ve Jean”

  1. Sevgili Laçin bu akşam doktor öz programında bir uzman senin cilt hastalığın için ananas ve çökelek peyniri püre yapıp cilde sürdü,çok faydalıymış.Benim de üstüme vazife sen aklıma geldin.Sevgiler CEMİLE

    • Çok teşekkür ederim. Bir arkadaş daha aynı programı izlemiş bana mail atmıştı, en kısa zamanda deneyeceğim.

  2. Çok tatlısın çok da beceriklisin ne diyim ki sana yahu (:
    Kısa saç anca bu kadar yakışır … (:

  3. Bu yeleğini hatırlıyorum tatlım ,
    çok yakışıyor sana …
    deri ile de güzel durmuş.
    Ben de bilekliklere takığım bu ara …sevgiler

    • Bu bileklik takıntısı fena, her yerde gözüm bileklik arıyor :)
      O zaman YArgıcı’ nın yeni sezona bir bak, çok güzel..

  4. Cok cici bir kombin ama Lacincim sacinin kizilini biraz belli etme zamani mi gelmis ne?? Nacizane fikrim.. Modeli gercekten cok yakismis ve renkte de azcik iddiali olabilirsin bence..

    • Yok kendi saçıma dönüyorum, gün ışığında böyle kızıl gözüküyor ama içeride koyu kahve aslında şu an :)

  5. saçların süper yakıştı Laçin bi süre değiştirme bence :)

  6. yelek çok güzel ama bu saç yüzünüzü çok yakışıyor kısa kullanmaya devam:)

  7. deri ceket üstü kürk yelek harika durmuş, hiç tahmin etmezdim, bilekliklerde de zımbalar hala vazgeçilmezim, seninki de çok güzelmiş :)

  8. Aktar işe yaramış yanaklar çoook düzelmiş. Saçlar yakışmış kombin çok tatlı tam çıtır annesin tammm :))

    • Aktardan aldığımı kullanmıyorum artık o mu düzeltti yoksa bir hafta sinüzit için antibiyotik kullandım o da mı etki etti bilmiyorum. Kendi kendine de düzelmiş olabilir :))
      Sen daha çıtırsın :D

  9. Saçların çook yakışıyor sana Laçincim.

  10. doğum kontrol hapları ıyı gelmişdi bende:) denemenizi tavsiye ederim…
    bırde kızının resimleri yüzünden 3.çocuğu yapıcam:) ikiside erkek bende:))) bayılıyorum nile:)))

Bir Cevap Yazın

