Üç fotoğraf

Benim kızımın olması demek onu giydirmek için kendimden fazla zaman ayırmam demek.

Nilpot’ un annesi olmak demek ise güneş gözlüğünü rahat rahat takamamak demek, çünkü yer mantarı kendisinin sanıyor o gözlüğü.

Pazardan bir sürü cevher çıktığını, ülkemizin tekstil cenneti olduğunu hepimiz biliyoruz. Aynı şeyin bebekler için de geçerli olduğunu yeni öğrendim. Bu tulum Baby Marc Jacobs olup 5 liraya alınmıştır. Kızım aşağısını giyemiyor da :)))

Bu ise Trendyol’ dan çok hevesle aldığım Nike bebek botları. 19 giyen Nil’ e 20 almama rağmen bilekten geçmedi. Topik ayaklar sınıfta kaldı.

Gerçi dün twitter’da da yazdı arkadaşlar, bu botların bilek kısmı çok darmış kızımın topikliğinden olmayabilirmiş. Şimdi geri gidecekler.

Reklamlar

12 Yorum to “Üç fotoğraf”

  1. niloşa da bir güneş gözlüğü alabilirsin, senin ihtiyacın kadar onunda ihtiyacı var. gerçek olmasına dikkat..rayban wayfarer’in bebek modeli var..bilgine.

  2. hangi pazardan bunlar:)

  3. Bugun unnadoda var marc jacops tulumlar gordun mu 85 tl:))

  4. Haha Laçiiin, o ilk fotoğrafta dikkat et yapmış parmağa bak:D “Alırım gözlüğünüüüü!” Gittikçe daha çekici oluyor bu Nilpot, ısırdım!

  5. Oy maşallah Nilpota, kız annesi olmak güzel bişi olmalı…

  6. super olmus ellerine saglik..

  7. maşallah, benim oğlumda sürekli bir sarılma sıkma sevdalısı olduğundan gözlük gözüme giriyor, saç baş makyaj çocuklarla bu işler zor :)

    tulum süpermiş, bende ara ara disneyin tshirtlerini filan buluyorum, çok kaliteli ve uygun fiyata :)

    güle güle giydin, ama o botlar keşke olsaymış yaa, çok tatlılar…

    sevgiler

  8. Gözlükler çok yakışmış ama Nil’e…

    Keşke vaktim olsada Kadıköy pazarına felan çıkabilsem…
    çalışınca zor…

    Nlilll çok tatlısın..
    Maşallahhh

  9. botların deseni harika,bu botların pembesinden aldık ama su çekiyor hemde çok çabuk dikkat derim

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: