Dolap Boşaltmaca-8

Uzun zamandır dolap boşaltmaca yapmıyordum. Artık kapaklar kapanmaz hale gelince yapma zamanı geldi.

Nil’ in cicileri’ nde listeledim. Hepsinin detaylı bilgilerine buradan bakabilirsiniz.

9 Yorum to “Dolap Boşaltmaca-8”

  1. DİKMEYE BAŞLAYIP SATICAĞIN GÜNLERİ SABIRSIZLA BEKLİYORUM:)

  2. Lacin bunları satma sakııınnn çok güzeller :))) Sakla kendine sakla! Elbette yer bulunur

  3. Ya şimdi millet bana iyice kızacak ama, millet böyle güzel şeyleri ne kadar pahalıya satıyor farkında mısın bi de ucuzcacık satmışsınnn :(

    • Kullanmıyorum ki bunları, zaten kullansam satışa çıkarmazdım.
      Bir sürü de veriyorum ama yine biriktiler.

  4. Ayakkabı satılır mı hiç..Dolabımda dursun, benim olsun :))) Hepsi çok güzeller kahverengi ve maviye bayıldım. Ama maalesef bana büyük. Nilin cicilerini bekliyorum.

  5. Yaaa ama bunların içinde hiç 36 no yokkkk :))))

  6. Ayakkabılar harika. Çok zevklisin. Hepsi de satılmış, ne güzel!..

  7. ayyyyyyyy hepsi satılmış yenileri dört gözle bekliyorum…. sıkı takipçinizim

Bir Cevap Yazın

