Son Günlerde

Ayva tatlısı yaparken her yarım ayvanın üzerine konan vişnenin, renk almasına yardımcı olduğunu öğrendim. Tabii ki biraz ayva kabuğu, çekirdeği ve karanfil ile birlikte. (Gerçi ben biraz fazla koymuştum, sekiz yarım ayvaya 15 tane gibi :)

Bu ara çok kumaşçı-tuhafiyeci gezdim. Aklımdakiler için yeni malzemeler aldım, her renk var.

Mahalle parfümerisinde kalpli cilalar buldum, işe yarar mı bilemedim.

11 Yorum to “Son Günlerde”

  1. hmmm ellerine sağlık laçincim..yeni tasarımlarıda bekliyoruz heyecanla :)

  2. ohhh çok güzel görünüyor ayva tatlısı ellerine sağlık afiyet olsun. henüz yeni yemek yapmaya başlayan biri olarak denemedim bu tarz tatlılıarı. blogunu zevkle takip ediyorum…son olarak da kalpli cilalardan bahsedeyim ben de bayıla bayıla kaptım ama sürerken denk getirmek o kadar zor oldu ki beni için. tırnaklarımda koca bir katman oluştu e tabi çabuk da kurumadı. bana pek kullanışlı gelmedi. güle güle kullan…

  3. Canım ayva tatlısı çekti :) Avcumu yalayayım bari , akşama da yaparım olmazsa :))

  4. Laçincim ayva tatlın çok güzel gözüküyor .Vişneyi ise akıl defterime kaydettim :) Bugun ben de endininmutfağında uğurböcekli minik atıştırmaları paylaştım ,özellikle çocuk doğumgünleri için farklı bir sunum oluşturuyor .
    http://www.endininmutfagi.com/2012/03/sans-getiren-ugur-bocekli-atstrmalklar.html

    http://www.endininmutfagi.com

    Sevgiler

  5. ellerine sağlıkkk..

  6. SLM UYGUN YERİ BULAMADIM.AMA SENİ VE DİĞER ANNELERİ UYARMAK İSTEDİĞİM BİR KONU VAR.TAKLİT BALLAR HAKKINDA. http://kamuoyuduyuru.tarim.gov.tr/ ADRESİNDE .YAYINLARSAN SEVİNİRİM.

  7. bende geçenlerde yaptığımda normal su yerine vişnesuyu ile pişirdim.
    çukur kısımlarınada vanilyalı puding koyup
    üzerine yarım vişne ile süsledim..
    Süper oldu..

  8. ayva tatlısını ben de çok severim hele yanında kremşanti ile harika olur :D
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

  9. kumaşları nereden alıyorsunuz Laçin hanım.

  10. Teşekkür ederim. bende o taraflarda oturuyorum ama hiç kumaşçı bilmiyorum.Annem için soruyorum aslında Kızıma bakmak için yanımıza geldi.Yoksa ben dikiş dikmeyi bilmiyorum.Annemi götürebilceğim kumaşçıları öğrenmek istemiştim.

Bir Cevap Yazın

