Saks Mavisi Elbise

Yine bir “dün diktim, bugün giydim” projesi daha :)) Bu elbisenin kalıbını şubat ayı Burda’ sında gördüğümden beri dikmek istiyordum ama çok parçalı olduğu için üşenmiştim açıkçası. Sonra geçen gün bu saks mavisi jarse kumaşı evde bulunca kalıbı çıkardım. Kalıp çıkarmak dikmekten daha zordu diyebilirim, bir sürü parçayı çizmek baya vaktimi aldı. Pazartesi akşamı kalıbı çıkarıp kumaşı biçtim, salı günü diktim, çarşamba günü yani dün de giydim :)

Kalıpta eteğin son parçasını yapmadım artık sıkıldığım için, o bölüm parçasız oldu. Bir de omuz plilerini çok anlamlı bulmadım, onları da atladım. Elbisenin yaka kısmı çok kapalı olsa da kumaş jarse olduğu için aslında arkadaki fermuar çok da gerekli değil, dıştan metal dişli fermuarı biraz görüntü için eklemişler. Ben daha kısa gizli fermuar kullandım. Yakanın pervazlı olması rahattı, güzel bitiş sağlıyor. Kumaş jarse olduğu için yan dikişleri yine esnek dikişle yaptım. Kolları ve etek ucunu çift iğneyle diktim.

Ayakkabıları geçenlerde Zara’ da görmüş ve bayılmıştım, hatta twitterda da paylaşmıştım. Sonra eşim sürpriz yapıp almış bana ertesi gün. Tamam, ısrarla kendisine gösterip numaramı da söylemiş olabilirim :)) Çanta uzun zaman önce yaptığım suni yılan derisi portföyüm, neden bilmiyorum çok seviyorum kendisini. (Yapılışını burada anlatmıştım çok uzun zaman önce) Fuşya ceket ise Forever New’ dan, iki sene önce almıştım.

Reklamlar

34 Yorum to “Saks Mavisi Elbise”

  1. Dün diktim bu gün giydim çok hoş :) tırnaklara bayıldım.

  2. Ojeleri bende deneyeceğim, çok beğendim.

  3. Çok çok çok güzel olmuşsunuz. Elinize sağlık. Maşallah Allah nazarlardan saklasın…

  4. selam esnek dikiş nasıl yapılıyor ben tradatıon 2259 singer kullanıyorum daha yeni sayılırım bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim . birde çift iğne her singerde kullanılırmı yani benim makinemdede kullanılırmı bilginiz varmı. şimdiden çok teşekkür ederim. iyi günler

  5. Laçin merhaba elbisede benimde gözüm var dikmek istiyorum seninki rengiylede göz alıyor harika olmuş :) şu çift iğneyi nerden aldığını sorsam bulamıyorum bir türlü :( bir de senden aldığım oxfordlar çok güzelmiş teşekkür etme fırsatı bulamamıştım teşekkürler. ( gerçi kardeşim ayılıp bayılıp el koydu ayakkabıcıklarıma ama neyse :) )

  6. mrh bu aykkabılar yenı sezon zara sanırım,yaasdıgım sehırde zara yok fıyat hakkında bılgı verırsenız aldırmak ıstıyorum bende sevgılerımlee coook yakısmıss harıka gornyrsunuz…

  7. çok şık olmuşsun yine. Ben ojelere bayıldım. Birde sizin oraya baya baya yaz geldi mi ya?

  8. İzmire bile gelemedi daha. Bu senenin yaz açılışını sizin oralara kaptırdık demek ki

  9. ayakkabılar çok yakışmış, bende sdece kendimi sanırdım kendi ağzıyla hediye isteyen:))

  10. harika olmuş gerçekten.. ben de bunu gördüğümde bayılmıştım ama senin kadar iyi dikiş bilmediğim için cesaret edemedim kumaşları heba etmeye… güle güle kullan..

  11. bu elbiseyi bende çok istiyorum, harika olmuş eline sağlık

  12. Çok güzel olmuş laçin ya..bnnde bu elbisenin eteği varya onu dikiyorum ama arka kısım için istediğim fermuarı bulamadım bulursak biticek inş.kalıbını çıkarması gerçekten zor geldi bana bir sürü parça numaralandırdım artık napıyım…bitince nasıl olur bilemem artık neye benzicek merak ediyorum… bu arada: ayakkabılarını görür görmez ‘ ayy çok güzeller’ dedim ve sana da çok yakışmış güle güle giy..ceket zaten süper benim favori rengim bu..elbisenin rengi de çok hoş onu söylemeye gerek yok herhalde… güle güle giy tekrar:) http://www.pembenotlar.com/

  13. lacivert yda mavi boyayla boyuyosanız jeani,çok çiğ bi renk çıkıo.ben denemiştim.ama sanırım çok geç:(

  14. 1-2 gün içinde dikiş nasıl oluyor bi anlatır mısınız :)

  15. laçin abla mrb ben seni nişanından bu yana takip ediyorum çok bilgili çok yaratıcısın dikiş dikmeyi çok seviyorum senin sayende cesaretim artıyo diyebilirim yaptıklarına imreniyorum deniyorum bazen oluyo bazen olmuyo ama yılmıycam dokuz aylık evliyim ve çocuk düşünüyoruz senin bebeğinle yaptığın herşeyi not alıyorum süper bi anne ve modacısın benim gözümde bu arada 28 yaşındayım abla diyorum ama sakıncası varmı seni kendime yakın gördüğümden vallahi bide şu pembe ceketin modelinden arıyorum ne zamandır sence astarsız baharlık birsenelik acemi bir terzi olarak ben yapabilirmiyim bir gün uzman tv de anlatabilirmisin rica etsem seni ve elma şekerini öpüyorum sevgiyle kal kendine iyi davran

    • Ceket dikmek baya uzmanlık istiyor. Ben de bu şekilde erkek yaka ceketlere hiç yanaşmıyorum. Bunları uzman tv de anlatmam çok zor, elbiseyi bile 6 saatte çektik. Mümkün değil zaman yetişmez.

  16. Çok kısa zamanda dikiş dikiyorsunuz. normalde 1 etek en az 24 saatlik bi sonucu ortaya çıkıyor
    siz bi kaç saat diyorsunuz şaka mı bu :)

    • Niye 24 saat sürsün ki, anlamadım? Elbise, etek gibi şeylerin dikimi toplamda 3 saatten fazla sürmez. En azından benim için, bilmiyorum pratik çalışıyorum ondan olabilir.

  17. Lacin cok güzel olmus, cok yakismis,ellerine saglik, güle güle giyin ;)

  18. ojeler harıka onlar ıcınde bır tarıf verırsınız artık hakkıdır:)

  19. güle güle giy canım sağlıcakla çok yakışmış

  20. yine çok güzel bi parça ellerinde sağlık:)
    bu renk sana çok yakışmış ayrıca :)

  21. süper olmuş canım güle güle giyin :) burda’dan kalıp çıkarmak bi olay ya ben çok üşeniyorum :)

  22. ayakkabılara bayıldım.

  23. enazından cvp verdiğin için teşekkür ederim laçin abla üzüldüm ama olsun öpüyorum

  24. her zamankı gibi yıne cok yakısmıs :))gule gule kullanın

  25. Laçin, bu elbiseyi iki renk yapsan nasıl olur? Mesela bu renkle pembe falan gibi, simetrik parçaları farklı renk yapsan falan ? modeli daha çok belli olur ama, asıl görünür bilemedim…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: