Leopar ve Jean

Leoparı ne kadar sevsem de dar leopar pantolonlara biraz mesafeli yaklaşırdım her zaman, ta ki C&A’ nın çocuk reyonunda bu pantolonu görene kadar. Artık çocuk reyonları sadece 34′ lere değil 36, hatta 38 bedene bile hitap eder duruma gelmiş, tabii yeni nesilin çok iri olmasının da bunda payı büyük.

Ben yine de bir “leopar” parça olduğu için çok renk katmadan ve daha bol parçalarla kullanmayı tercih ettim.

Jean gömlek- LcWaikiki (eski)  / ceket-Beymen Club (çok eski) / ayakkabılar – Stradivarius (eski) / bileklikler – H&m, kendi yaptıklarım ve Nayad Bal

12 Yorum to “Leopar ve Jean”

  1. Tarzının hastasıyım Laçiiiiiiiiiiiiiiiiinnn

  2. Leoparı öyle dozunda kullanıyorsunuz ki, bunu herkes yapamaz diye düşünorum.

  3. süper olmuş bayıldım:)

    pelin-in.blogspot.com

  4. laçin seni,yaptığın işleri ve nilpotunu çok seviyorum,Allah mutluluğunuzu daim etsin.öpücükler ve sevgiler…

  5. çok hoş bi kombin olmuş leopar herzamansüper :)

  6. Leopara aşığımdır abartılmadığı sürece. O kadar güzel ve dozunda kullanmışsın ki bayıldımmmmmmm:)

    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

  7. çok güzel bir kombınasyon olmuş

  8. leopar abartılmadığında renk olsun fazlalılık olsun harika bir seçim bence. Ve sen de bu uyumu yakalayanlardasın bence. çok şık.

  9. laçin seni yirim ya! ne tatlı birisin sen, kızın da senin küçük bir kopyan. nazar değmesin aman bol bol oku emi.

  10. DUN GITTIM BAKTIM C&A YA AMA BU RENGI KALMAMIS GRISINI SEVMEDIM GUZEL GUNLERDE KULLAN COK YAKISMIS

  11. ben 38 bedenim bu taytın grisini dün bende denedim :)) ama tayt giymeye pek alışık olmadığımdan terettüt ettim sende çok hoş durmuş Kızım sayesinde bende çocuk reyonlarına yöneliyorum 35 olan ayak numaram için de çocuk reyonlarından alışveriş yapıyorum :D

Bir Cevap Yazın

