Tilki Çizimi

Tilkili cekette kullandığım figürü ölçtüm, biçtim ve bir çizimini yaptım. Kumaş olarak ben penye kullanmıştım. İki kat yapıp çevireceğiniz için aslında ince koton kumaş da kullanabilirsiniz, sizin zevkinize kalmış.

Bu çizim :

pdf dosyası olarak buradan indirebilir ve A4 e çıktı alıp birleştirerek kullanabilirsiniz.

Etiketler: , ,

12 Yorum to “Tilki Çizimi”

  1. Laçin Hanım sitenizdeki tüm fotografları wordpress’e yüklemişiniz,benim bilgisayarımda görüntülenmesine izin vermiyor,belki benim gibi bu sorunu yaşayan takipçileriniz vardır,haberdar edeyim dedim

  2. Laçin yine çok güzel olmuş,
    bütün yaptıkların gibi…

  3. Çok teşekkürler, yapılmak üzere kenara kaydettim :)

  4. çok çok güzel olmuş yakışmış yine…güle güle güzel günlerde giy laçincim… bu kumaşın adı ne çok hoş görünüyor? birde birşey daha eminönü kumaşçılarını hiç gezdinmi tavsiye edermisin? ben ümraniye de istediğim renkli çiçekli falan hani güzel desenlerde kumaşları bulamıyorum bulsamda kumaşın kalitesi düşük oluyor.Dikeceğim onca şey bunun gibi şeylerden eksik kaldı yaa:( Benim diktiklerime de bir ara bakıp yorumlarmısın, bilirkişi olarak:)

    http://www.pembenotlar.com

  5. Laçincim ellerine sağlık, bayıldım cekete..

  6. on parmağında on marifet yine süphanalah….

  7. autocadde çizilmiş sanırım:)senden özenip dikişe başlayasım var vallahi..çok harika:)

  8. don yazınız gözükmüyor.. hala tilki çizimi var..

  9. son demek istemiştim çok pardon..

Bir Cevap Yazın

