Payetliler

Dün kumaşlarımı alıp terzime gitmiştim. Günün sonunda bu parçaları hazırladık. Siyah payetli kumaştan mini bir etek kesip beline ve içine astar jarse kullandım. Belinde kaymasın diye lastik var.

Pembe payetli kumaştan ise yine düz ama arkasında bir oyuğu olan bir elbise kestim. Bunun içinde de yine astar jarse var. Elbisenin bir kısmını da oturup kendim diktim, evde iğne kırmaktansa sanayi makinalarında rahat rahat çalışıp bitirdim.

Ay sonundaki düğünlerden birinin kıyafeti hazır oldu böylece.

(Kumaşların ikisini de pazardan bulmuştum, normalde payetli kumaşlar oldukça pahalı ama Kadıköy cuma pazarında oldukça uygun fiyatlara bulabiliyorsunuz. )

20 Yorum to “Payetliler”

  1. Canım harika olmuşlar güle güle kullan özellikle siyah etek süper:)))
    sevgiler…

  2. Ben de cuma pazarına gittim geçenlerde. Dibim düştü çok uygun fiyatlara kumaşlar vardı.

    Laçin elbise de etek de şahane olmuş, güle güle giy. Dikiş konusunda senden acaip ilham alıyorum, gerçekten çok teşekkürler. Senin anlatımlı paylaşımların sayesinde dikişi epey öğrendim. :)
    Sevgiler..

  3. Bu kıyafetleri üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum =))

  4. Pembe elbise çok hoş görünüyor, üzerinde de görmek isteriz tabi :))

  5. çoook şık gözüküyorlar. Diktiklerini gördükçe dikiş öğrenme isteğim daha da artıyor :) Geçen gün ilk bluzumu diktim dünyalar benim oldu acaba ben de bu seviyelere gelebilecek miyim?

  6. Oyuk derken?

  7. şu düğünler bir an evvel olsunda üzerinde görelim. çok güzeller.

  8. Laçin harika olmuşşş ..Fuşya rengi de tam benim rengim..Elbiseler de oyuğu çook severim..Bizim de bu hafta düğünüz var :PPP Yani kısacası sannkii elbiseyi bana dikmişin gibi hissettim birden..Hayal dünyası işte :))
    Şaka bir yanada gerçekten harika ama o sırttaki pencereyi merak ettim..Onu niye göremüyoruz??

  9. ay benim hislerime tercüman olmuşsun laçin. bir çocuk sevdim dizisinde mine karakterine giydirmişlerdi böyle sade siyah payetli bir elbise. o günden sonra hep aklımdaydı. demekki kadıköye bir uğramak lazım. ne kadar aldın kumaşları sorması ayıp?

  10. Ay laçin bunlarda çok güzel olmuşlar..bence düğün falan bekleme giy hemen çek fotoları bizde çatlamayalım meraktan:) http://www.pembenotlar.com

Yorum bırakın