>Kavuştuk

>

7 Ocak Cuma günü sabahı 3040 gr. pembe-beyaz bir küçümen olarak dünyaya geldi kızımız. Twitter arkadaşlarım zaten haberdar oldular, iki arada bir derede iki tane mesaj yazabildim oradan. Hem twitter üzerinden, hem bugün bakabildiğim maillerle, telefon ve mesajlarla ulaşan herkese teşekkür ediyorum.
Hastaneden pazar sabahı çıktık, gerçi doktorum cumartesi akşam bile istersem çıkabileceğimi söyledi ama ben bir gece daha kaldım. Evde birbirimize alışmaya çalışıyoruz, zorluklarında bahseden herkesin yerden göğe kadar hakkı varmış. İki acemi birbirimize bakıp doğru şeyleri yapmaya çalışıyoruz işte.

Doğumum çok şükür çok iyi geçti, epidural sezeryandı daha önce yazmıştım. Bu başta benim tercihimdi, yasalarla hala tercih yapabiliyorken seçim şansımı kullandım. Normal doğumun muhteşem bir şey olduğunu çok yakın bir arkadaşımda tanıklık etmiştim ama ben kendimde o cesareti bulamadım. Hele son zamanlar yaklaştığında kafamdaki binlerce kaygı ve endişeyi doktoruma anlatınca, o da normal doğumu desteklemesine rağmen beni zorlayamayacağını söyledi, kararı bu şekilde verdik. 

Epidural çok ilginç bir şey, ama baştan söyleyeyim herkesin yapabileceği bir şey değil bence. Aklında soru işaretleri olanlar mutlaka hem kendi doktoruyla hem de anestezi uzmanıyla görüşsünler. Epiduralin uygulanması eğer ne yapacağınızı biliyorsanız aslında çok kolay, sadece bel bölgenizi iyi çalıştırabiliyor olmanız lazım. Özellikle pilates veya yoga yapanlar hiç zorlanmayacaklar. Benimki çok kolay yapıldı mesela. 
Epiduralin uygulanmasının dışında ameliyat ortamının her şeyini görecek olmanıza kendinizi hazırlamanız lazım. Benim doğumumu yaptığım hastanenin ameliyathane kısmı çok büyük ve birçok ameliyathaneden oluşuyordu, şöyle diyeyim uyanma odasındaki herkesi, karşı ameliyathaneyi, koridordan giden diğer hastaları her şeyi gördüm. Tabii ortam bu şekilde olunca eşimi almadılar yanımda, girerken çok moralim bozuktu ama ortamı görünce onun kaldıramayacağını düşünerek en hayırlısı olduğuna kanaat getirdim. 
Ameliyat kısmını çok anlatmayacağım ama şöyle diyeyim acı hissetmiyorsunuz ama her şeyi hissediyorsunuz. Doktorum muhteşemdi, beni ameliyat esnasında “birazdan başlıyoruz” diyerek kandırmaya çalıştı ama o sırada Nil dışarı çıkmak üzereydi, hissediyordum. Sonra adımı cingöz koydular :))
Ama bebeğin çıktığı andaki ilk ağlamasını duymak, temizlenirken ilk kez görmek ve yanıma getirdiklerinde gözlerini açıp bana bakışını görmek için her şeyi yaşamaya değerdi. O kadar güzeldi ki o an. Neyse ki kamerayı vermiştik girerken o anlar video olarak kayıt altında.
Şimdilik bu kadar yazı yeter, birazdan uyanacak minnoş. İnşallah başta Caramel olmak üzere bu konuyu merak edenlere biraz da olsa yardımcı olmuştur.
Birbirimize alışıp düzenimizi kurunca tekrar görüşmek üzere…
Etiketler:

274 Yorum to “>Kavuştuk”

  1. >Allan analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütsün inşallah. Günlerdir merak ediyordum nasıl olduğunuzu, iyisiniz çook sevindim. Bir anne olarak gözlerim dolu dolu okudum yazdıklarını. TEbrik ederim dünyanın en muhteşem duygusuyla sende tanıştın..

  2. >hayırlı olsun laçincim analı babalı büyüsün… eminim nil de annesi gibi güzeldir:)

  3. >Hayirli olsun ,Allah size bagislasin..

  4. >Ne guzel bir haber bu :)) Sansı bol, omru uzun olsun Nil bebegimizin.Sevgiler..Sinem

  5. >çok güzel… minik parmaklara bak, tırnakları nasılda muntazam.Allah nazarlardan korusun.Maşallah :)

  6. >gözün aydın tebrik ederim, ne kadar güzel ne kadar özel birşey bu böyle yaklaşık 2 ay sonra bende inşallah yaşayacağım o anları, minik kızımı kucağıma alacağım inşallah…Allah analı babalı büyütsüt diyorum nazarlardan saklasın minik kızını

  7. >Normal doğum çok daha iyi olurdu tabiki ama bu seçim meselesi.Çok sevindim ikinizinde sağlıklı oluşuna.Sağlıkla huzurla büyüsün Nil.

  8. >Meraktan çatladım yaaa :) çok şükür iyi doğum gerçekleştirmişsin. her ikinizinde sağlıklı olmasıda çok güzel. Maşallah.. Allah analı babalı büyütsün. O minik eli öpüyorum. Kendinize iyi bakın..sEvgiler….

  9. >Hayırlı ugurlu olsun. Evin neşesi hoş geldinnn. Allahım analı babalı büyütsün.

  10. >Twitter'dan tebrikte bulunamadım Laçin'cimi,ama öyle güzel anlatmışsın ki duygularına tanıklık etmek büyük mutluluk verdi banada.Çok çok iyi bir anne olacağını tahmin ediyorum ve minik Nil'i sağlıklı büyütmeni diliyorum canım:)

  11. >Allah nazarlardan saklasın sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, seni de tebrik ediyorum. Günlerdir merak ediyorduk bu yazı iyi oldu

  12. >Ben o minik elleri yerim yerim canım benim ya Allah sağlıklı uzuuuun bir ömür versin inşallah..

  13. >COk cok cok hayırlı olsun, saglıkla mutlulukla buyusun insallah, huzur dolu bir omru olsun…

  14. >canim tekrardan hayirli olsun! minik kiz cok guzel masallah!yazi icin cok tesekkur ederim, biraz da olsa korkumu yenmeme yardimci oldun.. daha sonra gaz ve diger problemler icin de fikrini alicam :)ikinizi de opuyorum!

  15. >İkinizinde iyi haberlerini almak çok güzel. Çok çok tebrik ederim. Ailenizin yeni üyesi Nil hanıma Hoşgeldin demek istiyorum.Allah Nil'e sağlıklı, mutlu bir ömür nasip etsin inşallah.

  16. >ALLAHIM NAZARLARDAN SAKLASIN.SAGLIKLA BUYUT

  17. >lacin cumartesi ordaydım.. odalara söyle bi bakalım dedim esime.. tabi ki aklımda sen de vardın. kapıda nil icin yaptıgın o guzel süsü gordum.. icerden cocuk sesleri ( sanırım 4-5 yas civarı olabilir)filan geliyordu.. girmedim ama sana icimden tebrik ve dualarımı gönderdim.. sonra camekanlı bolumden bakımı yapılan bebekleri izledim.. gözlerim doldu.. tekrar tebrik ederim canım,allah bundan sonrasını sağlıcakla ve kolaylıkla gecirmeyi nasip etsin.. hayırlı bir evlat olsun kuzucuk.. sevgiler…

  18. >çok ama çok mutlu oldum tebrik ederim allah analı babalı büyütsün canım

  19. >maşallah maşallah. Allah analı babalı büyütsün. Sağlıklı, mutlu ve uzun bir ömrü olsun Nil'in :)

  20. >İşte evinizde çiçeklerin en muhteşemi açtı.Güle güle büyütün:)

  21. >Minik Nil hoşgelmiş sefalar getirmiş, seninde iyi olmana sevindim, sevgiler :))

  22. >canım hayırlı olsun bebeğin….seninle 2007 de internet üzerinden gelinlik araştırması yaparken tanışmıştım….hatta yelda işlekeli sen önermiştin.ben o sırada k.maraşta öğretmendim…daha sonra evlenip istanbula yerleştim ve seni takibe devam ettim…..şimdi allah size bağışlasın bir kızının oldu;hayırlı oılsun meleginiz…..laçincim doğumu hangi hastahanede yaptın peki?

  23. >Laçinim canım güle güle büyüt, allah uzun ömürler, sağlıklı mutlu huzurlu hayatlar nasip etsin yuvanıza. Öpüyorum kocamanTülay

  24. >Güle Güle büyüt bebeğini, resimlerini de bekliyoruz.

  25. >Ahhhhhhhhh muhteşem bir an olmalı!!!! Seni ve eşini tebrik ediyorum Laçinciğim, minik Nil'e de aramıza hoşgeldin diyorum :) Çok mutluyum senin adına, kocaman öpücüklerimi gönderiyorum güzel anne ve prensesine :)

  26. >okurken gözlerim doldu gerçekten sanki birazdan bende bir bebek sahibi olacakmışım gibi hissettim okadar güzel anlatmışsın ki içinden geçenleri.artık zorlu ve de heyecanlı bir süreç başlıyor sizin için evin içi daha da neşeli olacak ne kadar güzel.hep birlikte mutlu olun bebeğiniz evinizin neşesi ağzınızın tadı olsun. ♥♥♥Hoşgeldin Nil bebek ♥♥

  27. >Maaşallah! Allah analı babalı büyütsün blogger aleminin yeni bebişini :))

  28. >Merhaba Laçin,blogunu uzun zamandır zevkle takip ediyorum. Gözünüz aydın. Minik kızına uzun, mutlu ve sağlıklı bir ömür dilerim.

  29. >Laçin'cim blogunu sen bekarken takip etmeye başladım daha sonra evlilik hazırlıklarını,evliliğini,hamileliğini ve sonunda çok şükür ki minik bebeğine kavuştuğunu gördüm.Blogundan ablama bahsetmiştim ve hamileliğinle ilgili tüm gelişmeleri doğumunu biliyo musun bugün Laçin şunu şunu yazdı,Laçin bebişinin odasını pembe beyaz yeşil hazırladı,Laçin bugün doğum yaptı diye anlattım hep sanki bi arkadaşımmışsın gibi:)O kadar mutlu oldum ki bebişine kavuşmana…Umarım bir ömür boyu eşin,sen ve bebişiniz çok çok mutlu,sağlıklı ve sevgi dolu yaşarsınız.Bebişinin minik ellerinden öpüyorum ve seni tebrik ediyorum.Sevgiler…

  30. >ŞUAN OKURKEN BİLE BENİM GÖZLERİM DOLDU MAŞALLAH DİYORUM RABBİM SANA GELİN OLDUĞU GÜNLERİDE GÖSTERSİN SAĞLIK SIHHAT VERSİN HER İKİNİZE DE ….:)

  31. >ŞUAN OKURKEN BİLE BENİM GÖZLERİM DOLDU MAŞALLAH DİYORUM RABBİM SANA GELİN OLDUĞU GÜNLERİDE GÖSTERSİN SAĞLIK SIHHAT VERSİN HER İKİNİZE DE ….:)

  32. >hayırlı uğurlu olsun.sağlıkla mutlu uzun ömürler diliyorum bebişe

  33. >laçincimm, allah sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin, gözüm blogundaydı haberini almak için çok sevindim.aylin

  34. >inanılmaz bir şey:) Maşallah..

  35. >laçincim ne kadar güzel ifade etmişsin duygularını :)) allah güzel kızın nil'i ve seni nazarlardan korusun çok tatlısınız maşallah :)

  36. >Ah canım benim tebrik ederim.Allah anneli babalı büyütsün nazarlardan korusun.Bende merak ediyordum çok sevindim.Nihayet kavuştunuz kızınıza…

  37. >Çok güzel herşey çok kolay geçmiş. Şükür sağlıklı doğmuş…Cnm bebeğinle güzel günlere… Öp benim içinde… :)))

  38. >evli olmama rağmen ,yazını okurken gözlerim doldu çok..cok guzel bır hıs oldugu cok bellı..twitterdan da yazdım ama hayırlı ugurlu olsun nil bebegınız..en guzel gunlerı onunla yasayın sıze mutluluk huzur saglık bereket getırsın..

  39. >Günlerdir seni merak edip müjdeli haberi vermeni bekliyordum :) oh çok şükür almışsın bebeğini kucağına sağlıkla huzurla büyütün kızınızı bizide ihmal etmeee :)))

  40. >Tebrikler,çok tatlı. Güle güle büyütün inşallah.

  41. >Sevgili Laçin Merhaba,Bu muhteşem kavuşma anlarını Allah her isteyene nasip etsin inşalllah, Minik yavrunuz ve siz ailecek mutluluk ve sıhat içerisinde uzuuun seneler yaşayınız dilerim. Allah analı babalı; ve tüm sevdikleriyle bir ömür nasip etsin..Minik Nil'in de o miniş ve tatlı ellerini öpüyorum. Selamlar. Kolaylıklar dilerim. Handan Yiğit.

  42. >hayirli olsun, tebrik ederim :))

  43. >tebrikler..dünyanın en güzel anıdır, bebekle ilk karşılaşma. bir sürü doğuma girmiş birii olarak, halen hayatta beni en çok etkileyen andır..lohusalık, emzirme bebek bakımı gibi konularda yardımcı olabileceğiğm bir konu olursa , mutlaka bana emöail at.. sevrek sana destek olmak isterim… bebişinle resimlerini bekliyorum.. sevgiler..

  44. >Geçmiş olsun…Doğumda olduğunuzu tahmin etmiştim.Bi ömür güzel geçireceği bir hayat onun olur inşallahh…Doğum çok mucize bir olay.Hoşgeldi nil bebek:)))Sevgiler…seha

  45. >Hoşgeldin minik prenses:) Anneye tutunan ellerini görmek ne güzel.

  46. >geçmiş olsun laçincim ALLAH analı babalı büyütsün…evladınız hayırlı olsun ve nice güzel günler görsün…

  47. >Hayirli olsun lacin twitterdanda yazdim burdanda yazayim istedim cok huzurlu bir yazi olmus umarim oylesinizdir.darisi benim gibi gun bekleyen tum anne adaylarinin basina

  48. >Hep beraber çok mutlu olun. Çok sevindim. Allah analı babalı büyütsün. Kocaman sevgiler=)

  49. >Siz anlattıkça kızımı kucağıma aldığım anı tekrardan yaşadım:)Ne güzel bir duygu..Allah analı babalı büyütsün küçük prensesinizi:)

  50. >Gözünüz aydın.:) Allah acısını göstermesin. O pembiş parmakları yemek lazım :)

  51. >harikasınız, maşallah..:)Allah analı babalı büyütsünsizle sürekli sayfanızı okumak dışında bağım olmamasına rağmen gözlerim dolarak okudum yazıyı..

  52. >mrb lacin, bu yazilari okurken cok cok duygulandim… allah bagislasin, annali babali büyüsün, saglikli mutlu huzurlu ve basarili bir hayati olsun insallah….nil bebegi buradan kocaman öpüyorum.

  53. >Merhaba,Harika haberi bekliyordum merakla bloğunuzu ilk günden beri takip eden biri olarak, allah analı babalı büyütsün, hayırlı evlat olsun inşallah. Bizim de henüz 13 haftalık bir misafirimiz var, inşallah kucağımıza almak nasip olur. Herşey gönlünüzce olsun, Tebrikler, sevgiler,Aysun

  54. >laçin hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün sevindim ameliyatın rahat geçmesine umarım pek ağrın sızında olmaz ufaklıklar çok uyanık oluyo kısa sürede rutinini oturtup seni de alıştırır ve bu süreyi rahat yaşarsınız inşallah

  55. >lacınn allah yavruna ve sana sağlık sıhhat vee mutlu bırr hayat yaşamayı nasıp etsın tabıı babacığıyla bırlıkte kaç gundurr bakıyordum,ne zman bu guzel haberı vereceksın dıeee,sankı çok yakın bır dostumun evladı olmuş kadarsevındım herşeyın yolunda olmasınada dıkkat et kendıne vee kucuk meleğine,allaha emanet ol lacıncığımmm

  56. >Maaşallah NİL hanım ve size .Alışmak biraz sürüyor kendinize zaman tanıyın ;)

  57. >hayırlı olsun, gözünüz aydın :)

  58. >merhaba ,küçük nil' e hoşgeldin dünyamıza dmek size de hayırlı olsun demek istedim.benilk kez yazıyorum size..benim de blog dünyasına adım atmam minik nilin doğumu ile aynı zamanlara rastladı :) sizi ve yaptığınız güzel şeyleri takibediyordum zaten ama ilk kez bugün yazmak istedim benim de 5 yaşında bir kız çocuğum var.doğumunuzu anlatırken o günlere döndüm .allah yavrularımzıza sağlıklı mutlu uzun ömürler versin..sevgiler.

  59. >hayırlı olsun lacin. Allah analı babalı büyütsün. eminim senin gibi tatlı bir kız olacaktır ;)

  60. >Allah analı babalı büyütsün.Darısı bize olsun.Bzim doğumda perşembe günü.Sevgiler…

  61. >Çok sevindim :) Uzun sağlıklı mutlu bir ömrü olsun minik kızının.Hayırlı olsun.Sevgilerimle…

  62. >allah analı babalı, sağlıkla mutlulukla büyütmek nasip etsin. çokkkk mutlu oldum inan bana canım herşeyin yolunda gitmesi…mutluluğunuz daim olsun…

  63. >Tebrik ederim Laçin Hanım…:)Allah analı babalı büyütsün, uzun ömürlü olsun…

  64. >ayy miss kokulu prenses gelmiş hoşgelmiş.. ne derler allah analı babalı büyütsün..

  65. >Maşallah, Çocuk dünyadaki en güzel nimet. allah analı babalı büyütsün,küçük hanımı bol bol emzir.Selamlar, kolaylıklar

  66. >çatladım meraktan çatladım…kaç kere aradım ulaşamadım güzelim yaaaa…aklıma neler geldi neler…neyse çok çok mutlu oldum iyi olduğunu okuyunca…şimdi evinin her köşesi süt kokuyordur iyice içine çek mutluluğun kokusu o…sevgilerr canım…dilşad.

  67. >Allah analı babalı büyütsün ..Çook gzzel günlerini göstersin evladınızın size

  68. >Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün iyi günlerde inşallah küçük Nil'i kokluyorumm sevgilerimle

  69. >Resmi ilk gördüğüm an gözlerim doldu… Anneliğin ne kadar güzel bir duygu olduğunu bir kez daha anladım.. Allah bir ömür boyu sağlıklı, sıhhatli, mutlu etsin sizi… Hiç ayrılmamanız dileğiyle :)

  70. >:D sağlıklı uzun mutlu bir ömrü olur inş :D

  71. >Cook Gecmi solsun , Gözünüz aydin olsuuun . Simdi o Cennet kokuyordur. Allah anali babali büyütmeknasip etsin . Lacin cok hizli geciyor bu zamanlar tadini cikaar . Gögsünde uyutmanin keyfiniiii cikaar . Coook ama Cook hizli büyüyorlar . . . Yeni hayatinizda keyifli huzurlu bir dönem diliyorum

  72. >hayırlısı olsun diyorum :)tüm bebek bekleyem blogger annelerine hayırlısı ile bebeklerini kucaklamayı nasip etsin Allah

  73. >hayırlısı olsun diyorum :)tüm bebek bekleyem blogger annelerine hayırlısı ile bebeklerini kucaklamayı nasip etsin Allah

  74. >LAÇİNCİM SENİ HER GÜN TAKİP EDİYORUM SAYFANI AÇIP O MİNİCİK ELİ GÖRÜNCE NASIL HEYECANLANDIM SANKİ YAKINIM DOĞUM YAPMIŞ DA YENİ HABER ALMIŞIM GİBİ BİRDEN HEYECANLANDIM İNŞALLAH SAĞLIKLI HUZURLU İNSANLIĞA FAYDALI BİR BEBEK OLUR.

  75. >mutlu,sağlıklı uzun bir ömrü olsun sevgili Nil bebeğin,sevgiler :)

  76. >ÖNCELİKLE TEBRİK EDERİM ÇOK GÜZEL BİR OLAY.Yaşadıklarını ne güzel kaleme almışsın kendi yaşadıklarım aklıma geldi benim doğurduğum zamanlarda epidural bu kadar kolay yapılamıyordu ve meslekten olmama rağmen epidurala hiç sıcak bakamıyorum.neyse bunlar önemli değil önemli olan sizin için herşeyin güzel sonuçlanması yada güzel başlaması:))aslında bitmedi başladı değilmi hadi sana kolay gelsin Allah yardımcın olsun tatlım Allah analı babalı büyütsün sütünle kal,lohusalara öyle derler:))bye bye öpüldünüz

  77. >Ömürlü olsun, sağlıklı olsun Nil bebek. okurken her zamanki gibi duygulandım. umarım annesi kadar tatlı bi bebek olur.

  78. >Hayırlı olsun Laçincim..Allah analı babalı büyütsün..

  79. >Merhaba Laçin,Seni hiç tanımamama rağmen blogunun müptelası olmuş biri olarak doğum sonrası ilk yazını merakla beklediğimden sabah akşam sürekli bloguna girip bakıyordum.Yazını ve o muhteşem şirin fotonuzu şimdi gördüm ve çok mutlu oldum.Sevincini ve coşkunu paylaşıyorum seninle.Gözünüz aydın, sevgiler…

  80. >Hayirli olsun Lacin'cim, Nil'i ve seni sevgiyle kucakliyorum.

  81. >Çok uzun zamandır takip eden dikiş ve kumaş delisiyim. Hergün bakarım sitene. Ama ilk kez yorum yazıyorum. Allah anneli babalı büyütsün. Duyguların en güzeli en tarifsizini yaşayacaksınız. Ne mutlu. Sağlıcakla kalın.

  82. >Güzel annenin güzel kızına hoşgeldin:)

  83. >Laçin'cim tebrik ederim! Allah anali babali büyütsün! Masallah minnos Nil'e!! =)

  84. >Çok uzun zamandır takip ediyorum blogunuzu, hatta bir ara mailleşmiştik. Hamileliliğinizde fırsat bulup yazamamıştım. çok mutlu oldum sizin için:)) Allah analı babalı büyütsün sağlıkla inşallah…gülümsemelerle dolu uzun bir ömür diliyorum…

  85. >Aaahh ahh Laçincim o düzenin kurulması biraz uzun sürüyor ama o günleri daha sonra tüm zorluklarına rağmen çok arıyorsun. Her anının tadını çıkar. Zorluğunun bile her anı güzel inan. Allah analı babalı büyütsün miniğinizi. İyi ki doğdu..

  86. >Sizi birkaç aydır takip ediyordum.Kızınıza sağlıkla kavuştuğunuza çok sevindim.Analı babalı büyüsün. Benimde 16 aylık bir oğlum var.Çocuk sahibi olmak çok güzel.Babannem oğlum doğduğunda çocuk mükafatı içinde olan en büyük imtihandır demişti.Yorulduğumda bunu düşünüyorum.Her anın değerini bilmemiz dileğiyle….

  87. >selam lacin cok sevindim bebegini kucagina aldigina..ALLAH guzel bir kader cizer ona insallah ve ismiyle yasamak nasip etsin..Sen kurtuldun darisi benim basima artik…Annelik yakismisdir eminim..Kendine ve Nil bebege iyi bak..Yeni dunyalimiz,gunahsiz melegimiz Nil hosgelmis …..

  88. >Gözünüz aydın.Allah sağlık ve sıhhatle,analı babalı,sizlere ve vatana hayırlı bir evlat olmasını nasip etsin

  89. >hayırlı olsun,Allah analı babalı büyütsün:) Minicik elli prenses mis gibi kokuyordur şimdi :)Maşallah diyelim nazar değmesin!

  90. >Allah analı babalı büyütsün, hayırlı,uzun ömürler versin. Bir kız bebek doğduğu eve bereket getirirmiş, size de getirsin.Bu minik doğuştan manikürlü mü doğmuş ne:)

  91. >Ne zaman yazacaksin diye hergun kontrol ediyordum. Iyi olmaniza sevindim. Gozunuz aydin. Hep beraber cok uzun ve mutlu bir yasam dilerim.

  92. >Laçin sanki teyze oldum:) Bu postunu okumak beni çok mutlu etti. Bir çocuğun doğumu mucize gibi. Sen mucizene kavuştun. Tekrar tebrik ediyorum.

  93. >canımmm,bu duyguyu yaşadığın için çok mutluyum, dilerim rabbim tüm isteyenleri evlat sahibi yapsın. Benimde 7 aylık bebeğim var ve senin hissettiklerini çok iyi anlıyorum, her gün girip baktım senden haber varmı diye şimdi görünce çok sevindim. Bu arada keçeden patikleri yaptım çok güzel oldular :) Nil bebeğe hayatı boyunca mutluluk, sağlık ve şans diliyorum. Benim için kokla lütfen. Sevgilerİlknur Er İlgar/ ilknur ve eren

  94. >dünyanın en üzel elleri… bizimde kızımla böyle bir fotoğrafımız var ve her ay çekiyoruz el ele… dünyanın en güzel mutluluğu anne olmak tebrikler sizde bu kutsal görevi üstlendiniz… her gün baktım acaba nil bebek ne aman gelicek diye… şimdi içim rahat (anne olduktan sonra başlayan bir alışkanlık doğum yapacakları merak etmek ve dua etmek :) bol bol tadını çıkarın bu güzel günlerin zira daha eğlenceli zamanlar bekliyor sizi. ama bizimlede paylaşın prensesi :)

  95. >haydi canımcım hayırlı olsun.çok sevindim tüm hamileliğin boyunca izledim seni zaten..aklım da sendeydi ne yaptı acaba diye..çokk teşekkürler bebişinle,kocişinle hayırlı mutlu bir ömür yaşayasın inşallah…

  96. >merhaba..allah anali babali buyutsun..guzel gunlerde saglikla sihhatle buyut evladini…gozun aydin olsun..sevgiler..

  97. >ay maşallah ya, minik kızınıza sağsalim kavuşmanıza çok sevindim:)

  98. >Gerçekten bu yazıyı sabırsızlıkla bekliyordum ne oldu acaba 7 ocakda bugun dogacak dogmustur hastanededırler falan ….:)Allah bağışlasın çok büyük bir mutluluktur eminim, henüz bir bebeğim yok:)En kısa zamanda benim ve bebişi olmayanların başına:)

  99. >Laçin merhaba,bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun:)))İnşallah annesiyle babasıyla sağlıklı,mutlu bir ömrü olur…Anneme de blogunda birşeyler göstermiştim,o da bebekten haberdar..ve güzel dileklerini iletiyor :))Kendinize iyi bakın!görüşmek üzere.

  100. >Allah anali babali büyütsün Insallah. Haytinda güzel günleri hic eksik olmasin ömrü güzelliklerle dolu dolu gecssin:)Sevgiler

  101. >çok çok çokkk tebrik ederim ömrü mutlulukla huzurla geçsin inşallaa.

  102. >Güzel elleriniz hiç ayrılmasın birbirinden. Sağlıklı bir ömür diliyorum..

  103. >EN SON SATIRI OKURKEN GÖZLERİM DOLDU BENDE 9 AYLIK BİR BEBEĞE SAHİP BİR ANNE OLARAK.GERÇEKTEN YÜREKTEN SEVGİLER GÖNDERİYORUM SANA ÖZLEM ÇELİK KIRCA

  104. >LAçincim hayırlı,uğurlu,mutlu,huzurlu hayatlar diliyorum hepinize.Fotolarını bekliyoruuz :))

  105. >Hoşgeldin bebek. Ömrün uzun olsun. Allah analı babalı büyütsün.Pamuk ellerinden öperim.

  106. >Allah analı babalı büyütsün Laçincim. Sağ sağlim kurtulduğunuza sevindim..

  107. >Sizi herzaman uzaklardan takip eden birisi olarak sizi tebrik ediyorum..Allah anali babali buyutsun…

  108. >Benim doktorum tavsiye etmemişti epidurali o yüzden sezeryan oldum ben ama sanırım dayanamazdım da :(( Dediğin gibi hiç kolay bişey değil herşeyin sen kendindeyken olması.. Epidurali abimin eşine yapmışlardı ama son anda ameliyathanede dr karar verdiği için çok pişman olduk biz :( Kendine gelmesi hiç kolay olmadı çok etkilenmişti.. Hatta dr'u falan itmiş o şokla :( O yüzden iyi düşünmek gerek..Nil'in sağlıkla doğmasına çok sevindim Laçincim. Siz birbirinize alışın, koklaşın rahat rahat.. Biz buralardayız..

  109. >Merhaba,Çok tebrik ederim.Gözlerimiz yollarda kalmıştı valla.Bebişinle bol mutlu günler dilerim.Herşeyin iyi gitmesi ne güzel.Sorunsuz ve rahat bir doğum yaşamana sevindim.İşallah bir an önce büyüdüğünü de hep beraber görürüz Nil bebişin.Sevgiler.Fatiye.

  110. >Çok tebrik ederim…Hoşgeldi Nil;) En güzel günler O'nun ve sizin olsun;)

  111. >allah analı babalı büyütsün sıhhatle ve sevgiyle maşallah pamuk ellere GeCe

  112. >Hayırlı olsun, iyi günlerde büyüt bebeğini..Allah sizi korusun ve birbirinize bağışlasın.

  113. >sevgili laçin,çok çok sevindim. Allah analı babalı sağlıklı mutlu uzun bir ömür nasip etsin yavruna. talihi hep açık, yüzü de senin gibi güzel olsun. dilek

  114. >Gozunuz aydin Lacin,cok sevindim bu kadar keyifli yasadigina bu deneyimi…Nil hanimla basbasa guzel gunler -uzun uykulu geceler dilerim,emzirme ilgili yardima ihtiyacin olursa lutfen yaz elimden gelen yardima hazirim,bir de simdiden gece kalkmalarinizda los isikta kalin gece gunduzu bilmesinde cok faydasi oluyor sevgilerPinar

  115. >Maşallah Laçin hnm size de bebişinize de. Ameliyatınızın güzel geçmesine çok sevindim. İnşallah bundan sonraki dönemleri de çok rahat geçirirsiniz. Nil bebeğin büyüyeceği günleri de merakla bekliyorum.. Sevgiler

  116. >tebrik ederim hayırlı olsun:) allah analı babalı büyütsün inş..

  117. >Gözünüz aydın. Size geçmiş olsun bebeğinize hoşgeldin dilyorum. Allah nazarlardan saklasın inşallah.

  118. >hoşgeldin güzel nil ve hayırlı olsun laçin :)

  119. >Allah sağlıklı, analı-babalı ve mutlu bir ömür nasip etsin Nil'e ve sizlere. Gözünüz aydın :)

  120. >Çook sevindim Laçincim, sağlıkla büyüsün Nil bebeğimiz :)

  121. >sağ sağlim birbirinize kavuştuğunuz için sizin adınıza çok mutlu oldum. ayın 7'sin den beri merak halindeydim. bu postu paylaşmanız çok iyi oldu. Allah inşallah benim de oğluma sağlıklı bir şekilde kavuşturmayı nasip eder. Umarım Nil'le hayatınız daha renklenir ve hep güzel günler yaşarsınız.

  122. >bebişinle mutlu mesut günlerin olsun:) çok geçmiş olsun:) darısıda isteyenlere olsun;)sevgiler

  123. >hayırlısı olsun laçincim güzel haberlerini bekliyordum:)çok ama çok sevindim.analı babalı büyütün fıstığı :)

  124. >geçmiş olsun bebeğini almışsın kucağına Allah analı babalı büyütsün inşallah..

  125. >adını aldığı nehir kadar bereketli ve uzun ömürlü olsun bebeğin…sana da geçmiş olsun laçincim…hatice..

  126. >Hayırlı olsun Laçin, güzel bir doğum geçirmene ve minik Nil'e sağlıkla kavuştuğuna çok sevindim. Birbirinize alışınca her şey daha da güzel olacaktır. Allah analı babalı büyütsün:)))

  127. >O minik ellerin sahibi eminim dünyalar güzeli bir kızdır…Maaşallah diyorum bebişe.Hayırlısı ile büyüsün bebeğiniz Laçin…Sevgiler…

  128. >HAYIRLI UGURLU OLSUN, SANSI, BAHTI ACIK OLUR INSALLAH.COK SEVINDIM ADINA.

  129. >sağlıkla ve güzellikle büyüsün inşallah :)

  130. >Gözün aydın sevgili Laçin, hoşgelmiş dünyaya minik bebeğin :) kızımla adaş olmuşlar :) sevgiler..

  131. >Hoş geldin Nilcik :)İkinizinde sağlıklı olmasına çok sevindim…Herşey zamanla rayına oturacak hiç merak etmeyin..Bir birinize alışacaksınız..Bu arada bende kızım Nil'i epidural sezeryan ile dünyaya getirdim..Bende sizin gibi sorunsuz ve rahat bir ameliyat geçirdim..Ama herşeyi görmek herkesin kaldıracağı birşey değil orada olanları diğer ameliyatları kapılar açıldıkça görmek :)Doğum yapacak arkadaşlarıma anlattım ama zorlamak istemediğim için seçimi kendilerinin yapması gerektiğini söyledim..Malesef zor bir doğum oldu onlar için .Doğum yapacak olan arkadaşların gözleri korkmasın ama kendi yapılarını bildikleri için yazılanları okuyup karar vermeleri gerektiğini düşünüyorum..Sevgiler…

  132. >ooo çok şükür :) günlerdir bloga gir çık yapıyordum haber var mı diye. :) çok mutlu oldum :) adaşım hoşgelmiş :)

  133. >Laçinciğim, çok duygulandım Allah uzun ömürlü etsin ,hayırlı evlat olsun canım kalbimden gelen en güzel dileklerim senin için sevgiler.

  134. >Lacin hanim ALLAH anali babali saglikli büyütmek nasip etsin sizede gecmis olsun ANNE cok güzel bir duygu anlatilmaz bir duygu ALLAH herkese anne olmayi nasip etsin

  135. >Allah analı babalı büyütsün.Ayrıca verdiğin bilgiler ve yaptıkların çok güzel.Bebeğin çok şanslı senin gibi bi annesi var.

  136. >tebrik ederim…9aydır bende merakla takip ettim sizi..sağlıkla, mutlulukla büyütün bebeğinizi, nil'inizi..demet..

  137. >Tebrikler allah anali babali büyüksün insallah simdi onun kokusuna doyum olmazda :) Rabbim uzun ömürler versin kizina sizinle birlikte :)

  138. >Sağlıkla mutlulukla uzun yıllar beraber olun inşallah

  139. >allah anali babali buyutsun canim bu guzel dogumun darisi basima insallah bizde bebek bekliyoruzda:)nili op bizim yerimize sevgileresra

  140. >Allah analı babalı büyütsün,gözünüz aydın.Cok sevindim dogumunuzunda guzel geçmesine:)Nil bebek hoşgelmiş sefa gelmiş:)sevgilerimle.

  141. >Tebrikler,Allah analı babalı büyütmeyei nasip etsin,yüzünüzü her daim güldüren bir evlat olur inşallah,merakla beklemekteyim Nİl hanımı:))Takipteyiz biline.

  142. >Allahım nazarlardan korusun ,çok şükür benimde aklım sendeydi

  143. >hadi gözün aydın hayatım. allah saglıklı sıhhatli huzurlu büyütmek nasip etsin. melege hayırlı yazılar yazsın. hoşgelmiş minik melek. kokla benim için gıdısınan.

  144. >Laçin'ciiiim; sen şimdi bir annesin öyle mi :) Bu hep çok ilginç ve mucizevi gelmiştir bana, inanılması imkansız bir şey anne, baba olmak ve doğum yapmak. Allah sağlıklı, uzun, mutlu bir hayat versin Nil'e. Acısını göstermesin, analı, babalı büyüsün. Bunlar ilk duygularım.Öpüyorum Nil'i o minicik ellerinden..Seni ve eşini kutluyorum..

  145. >kızın ve sana mutluluk ve sağlık diliyorum resimlerini bekliyoruz

  146. >ne kadar mutlusunuzdur siz şimdi, bir o kadar da karmaşık.. doğum yaptığım gün geldi aklıma, ah ahhh… sağlıkla büyüsün minik kuş.. sevgiler…

  147. >kuzuuu minik ellerini yerim onun:) bebeğini ilk gördüğünde hissettiklerini okuduğumda çok duygulandım allah bana da nasip etçek inşallah o hisleri yaşamayı. canım tekrar tebrik ediyorum seni, eşini ve tüm aileni alla analı babalı büyütsün:)h

  148. >Çok tebrik ediyorum, bebeğinizle birlikte en güzel günler sizin olur inşallah :)

  149. >Tebrikler. Bebeğinizle beraber sağlık ve mutluluk dolu yıllar dilerim.

  150. >demin yazdığım yorum geldimi anlayamadım o yüzden bir daha yazıyorum. yerim onun minik ellerini ben:) bebeğin dünyaya geldiği zaman hissettiklerini okurken çok duygulandım allah bana da nasip eder inşallah aynı şeyleri hissetmeyi.canım seni, eşini ve aileni tekrar tebrik ediyorum allah analı babalı büyütsün inşallah:)

  151. >sağlıklı mutlu huzurlu aklı başında uzun ömürlü kaderli kısmetli bir insan olsun inşallah küçük nil. gözünüz aydın. ayrıca da geçmiş olsun. nazan

  152. >Maşallah ikinizede analı babalı, sağlıklı, mutlu ve çok yaşasın güzel bebek. Şansı bol bahtı açık olsun. Tebrik ediyorum Laçin sana da çok geçmiş olsun canım…

  153. >GülnurHayırlı olsun.Allah analı babalı sağlıklı bir şekilde büyütmeyi nasip etsin.Doğumun güzel geçmesine sevindim.Her anne için unutulmayacak anlar.Hele o ilkler, hiçbir şeye değişilmez.Sakın merak etme iç güdülerinle herşeyin üstesinden geleceksin, keyfini çıkar her anın.mavibirbulutolsam.blogspot.com

  154. >GülnurHayırlı olsun.Allah analı babalı sağlıklı bir şekilde büyütmeyi nasip etsin.Doğumun güzel geçmesine sevindim.Her anne için unutulmayacak anlar.Hele o ilkler, hiçbir şeye değişilmez.Sakın merak etme iç güdülerinle herşeyin üstesinden geleceksin, keyfini çıkar her anın.mavibirbulutolsam.blogspot.com

  155. >ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN INSALLAH.BENIMDE DAHA IKI HAFTAM VAR, VE NORMAL DOGUM BENIMKI BENDE AMELIYATDAN KORKUYORUM. MUTLULUKLAR DILERIM.ALMANYADAN YASEMIN

  156. >Çok güzel bi resim bakıp bakıp maşallah diorum :)) çok güzel MAŞALLAH

  157. >maşallahh maşallahhhh çok sevindim çok duygulandım…allah analı babalı büyütsün…

  158. >Laçincim, tekrar tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsün. Fotoğrafları bekliyoruz :)

  159. >Allah analı babalı büyütsün inşallah…

  160. >Bebeğiniz,sağlıklı,ömürlü ve hayırlı evlat olsun,size de geçmiş olsun dileklerimle.Gül Göktuna

  161. >Harika Laçin sonunda yazdı :) 14 gözle bekliyodum,iyi olmanıza sewindim..Mrs.Julia

  162. >canım benim yumuk elinden öpeyim gelmiş fıstık,gözün aydın laçin,Rabbim analı babalı,sağlıkla büyütmeyi nasip etsin..çok doğru tam narkoz alıp bu anı kaçıranlar varben şöyle derdim 9 ay ben taşıdım karnımda ilk ben görücem çocuğumu diye:)))kızımı bana verdiklerinde yanağımda meme aramıştı hiç unutamayacağım anlardan biridir…geçmiş olsun bundan sonra işin biraz daha zor..kolay gelsin:))

  163. >çok çok tebrik ediyorum,hoşgeldi nil bebek:)

  164. >Ne güzel bir şey. Sitenizin uzun zamandır takipçisiyim. İlk kez bir yorum yazıyorum ve bu yorum çok güzel bir olay için oldu.

  165. >Lacin allah kavuşturmuş bebişkona sağlıklı üzün ömürlü olması dileğile.Her gününü tadını çıkar bebeğinle kokusu ne kadar güzeldir şimdi misler gibi kokuyordur.Kız bebekler biraz sakın olurlar gaz olayları erkeklere göre daha azdır,şanslısın bu konuda.KIZININ resminide eklede bizde görelim…Macide

  166. >Nil'in elleri çok güzel, ona sağlıklı ve güzel bir hayat dilerim. İyi ki doğdu :) Tebrikler.

  167. >Lacheencim bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun sağlıklı yıllar dilerim bizi habersiz bırakma nolur tek takip ettiğim sendin

  168. >Hayirli ugurlubolsun, Allah anali babali saglikla buyutsun insallah.

  169. >merhaba.Allah sizinle ve sevdikleriyle birlikte mutlu,sağlıklı ve hayırlı bir ömür versin inşallah O'na.size de kolaylıklar ve sabır diliyorum.benim iki numaralı meleğim 5 aylık oldu ve hala o alışma aşamasını aşabildiğimi söyleyemem.her hareketi her gülümsemesi ayrı mutluluk.doya doya yaşarsınız inşallah bu mutluluğu…

  170. >Laçincim,tebrik ederim.Çok mutlu ,şanslı bir bebek olur umarım..

  171. >kelimelerin tükendiği an…

  172. >kocaman maşallah..allah ikinizi nazardan korusun.sağlıklı bir şekilde atlattığınıza çok sevindim.bir kaç gündür sürekli takip ediyordum, doğum nasıl geçti diye.birbirinize çabucak alışacaksınız emin ol..tekrar tebrikler allah bebişinede sanada uzun ömürler versin…

  173. >Laçincim şuan çok duydulandım.Benimde 4 aylık bir kızım var ve adı NİL İREM.Senin sessiz takipçilerindenim bu yazını yorum yapmadan geçmem olmazdı.Sana Nİl'inle sağlıklı,mutlu huzurlu bir hayat dilerim.Sevgiler.

  174. >Gözün aydın sevgili Laçin..bebişinle sana mutluluklar diliyorum..çok öptm.Nurdan ACAR

  175. >Sizinle birlikte ömür boyu mutlu olur inşallah. Yerim o ellerini ben. Maşallah…

  176. >Mis kokulu kızını kucağına sağlıkla almana çok sevindim:)Allah size hep beraber,mutlu,huzurlu,neşeli yıllar nasip etsin.

  177. >MAŞALLAH kırkbir kere…Allah analı babalı sağlıklı güzel günlerde büyütmek nasip etsin :)

  178. >ayyyy gözlerim doldu maşALLAH bende heyecanla yeni yazını bekliodummmm :) senin gibi güsel olcaktır eminimmm :) hayrlı uğurlu olsuuunnn :) nil'imiz aramıza hoşgeldiiinnnnn <3

  179. >Allah analı babalı büyütsün Laçin.Bizim için de kokla güzel kızını. Ne güzel kokuyordur o şimdi :)Sevgiler…

  180. >harika bir haber buuu laçin allah bahtını şansını kaderini güzel yazsın inşallah…

  181. >mutluluklar, uzun uzun sağlıklı ömürler hepinize de birarada :)

  182. >baktım yoksun dedim doğuma gitti heralde çünkü hiç sektirmeden günlük yazıyorsun yorum yapmıyorum ama muhakkak güzel yazılarını okuyorum kaçırmıyorum.minik nile sağlık mutluluk tahtı bahtı güzel olsun hoş gelmiş derken sizede geçmişler olsun gözünüzaydın diyeyim analı babalı olsun inş.allah kolaylıklar versin canım…

  183. >way be 9 ay ne çabuk geçti..bahtı açık olsun kızının:) tebrikler:)

  184. >allah analı babalı büyütsün.. =))anladım ki bi süre sonra takip ettiğim bloggerlarla aramda bi bağ oluşuyo sanki bi yakınımın bebeği olmuş gibi sevindim ^-3

  185. >küçük Nil…mutlu..sağlıklı..bi ömür seninle olsun…hoşgeldin…

  186. >Laçincim Allah analı babalı büyütsün, sağlıklı sıhhatli mutlu olsun, iyi insanlarla karşılaşsın tüm hayatı boyunca. Haberi heyecanla bekliyordum dünden beri bloga çok kereler baktım ama kısmet ilk yorumu da ben yazıyorum galiba :) zorlukları hakkında -özellikle ilk bir ay- bir kaç şey yazmıştım ama nolursa olsun onun varlığı herşeye değiyor. benim İpeğim de cuma doğumlu 12 şubatta doğdu ve birinci yaş gününü önümüzdeki ay kutlıcaz.. zaman çok zorluk da yaşasan su gibi akıp geçiyor. her anını dolu dolu yaşa.. bol sütlü günler geceler diliyorum yanaklarından öpüyorum canım Berrin

  187. >hayırlı olsun inşallah sağlıkla büyütürsün

  188. >laçin hanım,bebeğinizi güle güle büyütün. ben de 26 haftalık hamile birisi olarak blogunuzu düzenli takip etmekteyim.doğumunuzun kolay geçmiş olmasına ve ikinizin de sağlıklı olmasına sevindim.merakla bu yazınızı bekliyordum. benim de doğumla ilgili kaygılarım sorularım var kafamda.ama dünyanın en muhteşem duygusunu isteyen herkesin tatması ümidiyle. hamileliğiniz boyunca deneyimlerinizi profosyonelce paylaştığınız için teşekkürler.hala merak ettiklerimi dönüp dönüp okuyorum.bilinçli bir blog yazarı olduğunuz için sanırım.nil bebekle size uyum zamanların da kolaylıklar diliyorum.

  189. >Bebeginizi agiz tadi ile bolluk bereket,saglik ve mutlulukla buyutun.Sevgiler,Funda

  190. >Bir izleyicin olarak,bebis gelmistir deyip bekliyordum yazini^_^Hosgelmis Nil bebek, Allah anali babali,saglikli buyutsun,opucukler ikinize de…

  191. >Uzun zamandir takipteyim, suan okadar mutlu oldumki anlatamam. Upuzun saglikli mutlu bir omur diliyorum ucunuze de. Allah kolaylik versin diye de ekliyim:)

  192. >hayırlı uğurlu olsun. inşallah en kısa zamanda alışırsınız birbirinize ;D

  193. >Çok tebrik ederim, Allah analı babalı büyütsün inşallah..Şebnem

  194. >Selamlar Lacin, gözünüz aydin. Allah hayirli, saglikli güzel bir ömür nasip etsin bebeginize ve size. Her aninin tadini cikar bebeginin cünkü öyle cabuk büyüyorlarki, kizimin bebekligini özlüyorum ben bazen :)Simdi ne güzeldir o melek kimbilir. Sana mi benziyor merak ettim :)Sevgiler

  195. >gözunu aydın canım Allah yavunuzu sizlerle buyutsun cok mutlu olun…

  196. >HAYIRLI UGURLU OLSUN…LLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN INSALLAH…ALLAH INSALLAH O ILK BAKISIZDA HIS ETTIERINIZI BIR ÖMÜR BOYU HIS ETRIR SIZLERE…!

  197. >gözünaydın çok sevindim senin adına ben epidurale cesaret edemiyorum genel anestezi olmak istiyorum 29 ocak kısmetse gelişi, deneyimlerini paylaşırsan çok seviniriz..hilal

  198. >hayırlı olsun. kucağa aldığınız zaman başka bir boyuta geçiliyor. bunu yaşamak çok güzel.sevgiler.. maşallah !

  199. >Allah bağışlasın.Minik bebeğinizle size kocaman mutluluklar diliyorum.

  200. >Allah bağışlasın.Minik bebeğinizle size kocaman mutluluklar diliyorum.

  201. >inşallah tüm hayatınız boyunca birbirinize bakışlarınız ilk günkü gibi heycanlıiçten ve minnet dolu olur.Bebekler annelere verilen küçük birer emanet. Emanetiniz hayırlı olsun -Derya-

  202. >Sevgili Lacin…cok ama cok sevindim. Hayirlisi ile ikiniz de kurtulmussunuz. Hosgelmis,sefa getirmis sevgili Nil..allah güzel bir alinyazisi yazmis olsun. Ama teyzelerini merakta birakma annesi…sizi de görmek istiyoruz en kisa zamanda…sevgilerlezehra

  203. >canım allah analı babalı büyütsün bebişini. sağlıklı mutlu günler,yıllar sizinle olsun. bol bol kokla bizim yerimize (öpmek yok :) )kocaman sevgiler bizden. Hülya-Şinez

  204. >:))Çok şükür sağlıkla kavuşmuşsunuz bebeğinize …Allah uzun ömürler versin küçük meleğe

  205. >sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür dilerim bebeğinizle size.

  206. >bebeğinde sende sağlıklı ol :) hayırlı olsun.

  207. >Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat eylesin.Dünyanın en güzel duygularından biri olsa gerek annelik.Tekrar tebrik ederim.

  208. >Hayırlı olsun canım:)Analı babalı sağlıklı büyüsün inşallah..Sevgiler..

  209. >Allah anali babali buyumesini nasip etsin insallah saglikla..Canim normal dogum konusunda cok suphelerim korkularim vs. var demissin ya nelerdi onlar yani ne okudun ne duydun ki?Ben normal dogum istiyorum merak ettim.Sadece can acisindan degil anladigim kadari ile tercihin.

  210. >okurken ağladım laçin :(

  211. >biliyormusunuz okurken gözlerım doldu..benımde sadece 6 haftam var …ınsallah saglıklı huzurlu ask dolu bır bebık ıle gecer tum hayatınız….sevgıler…kokoşşş

  212. >İlk yorumu yapmak ne güzel, hoşgeldin Nil bebek.. Şansın, bahtın açık olsun, güzel olsun..Allah analı babalı büyütsün. Mis kokulu Nil bebeğe ve sana sevgiler Laçin.Kolay gelsin:)nur

  213. >Allah analı babalı büyütsün …Nil bebekte hayırlı uğurlu bir ömür geçirsin …Yolu aydınlık ve açık olsun…

  214. >Tebrikler çok çok :)Evladınızla sağlıklı güzel bir ömür geçirmeniz dileğiyle.

  215. >çok güzel bir fotoğraf olmuş allah sizi hiç ayırmasın mutlulukla sağlıkla büyütürsün inş minick kızını asd:)

  216. >anne değilim fakat çok duygulandırdınız beni rabbim sizi mutlu kılsın ve şu güzel ellere sahip bebeciği size bağışlasın…

  217. >Allah analı babalı büyütsün, güzel bir ömrü olsun biricik kızınızın.Sevgiler.

  218. >hayırlı olsun, kavuşma anı gercekten bir baska. ağlamayı kesmesi, kokusu, hamileyken tahmin edemediğim ve kelimelerle anlatılamayacak duygular yasanıyor…bana kimse zorluklardan bahsetmemişti. ben o yuzden tum hamile arkadaslarıma onları bekleyen zorlukları anlatıyorum. "bebeğinizin ilk yılında sizi neler bekler" kitabını tavsiye ederim tüm merak edilenlerin cvbı var.ilk 2 hafta en zor ama su 40 denilen sey var bebeğin herşeyi daha bir düzene giriyor. çok ağlıyorsa saç kurutma makinesini tavsiye ederim. inanılmaz işe yarıyor. ben bukadarını beklemiyordum denerken.tüm gün susuturmadığımı hatırlıyorum:)ben de doğum anılarımı yazdım belki size fikir verir…

  219. >Tebrik ederim Laçin, çok sevindim. Umarım ailecek mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yaşam sürersiniz.Evren

  220. >Hoşgeldin Nil….Gözünüz aydın Laçin Allah analı babalı büyütsün,sağlıklı,mutlu,başarılı bir ömür sürsün sizlerle birlikte yıldızı hep parlasın….

  221. >Cuma günü hep aklımdaydın Laçincim,kolay geçen doğumuna ve gelen minik prensese çok sevindim.Hayır ömürlü olsun,Allah kötü gözlerden korusun inşallah.Sevgiyle,

  222. >Nil bebek hoşgeldin dünyamıza:)) Şu minik ellerin şirinliğine bakarmısınız, yerim onları ben… Allah nazardan saklasın…

  223. >hoşgeldi sefalar getirdi nil bebek. ikinizin de iyi olmasına çok sevindim. Allah sağlıklı güzel günler versin. amin.

  224. >Allah sağlık ve sıhhatle büyütmenizi nasip etsin ve tüm kötülüklerden, nazardan korusun sizi.

  225. >Fotoğrafı görünce bi an yüreğim hopladı. Zaten kaç gündür post girmeyince tahmin etmiştim, merakla bekliyordum. Hayırlı olsun, sağlıklı mutlu uzun bir ömrü olsun Nil bebeğin. Yeni yazılarını ve fotoğrafları merakla bekliyorum. Çoook geçmiş olsun.

  226. >tebrik ederim, annelerin büyülü dünyasına hoşgeldin…

  227. >gözün aydın…:)) çok mutlu oldum…

  228. >Canım,Çok sevindim. İnşallah birlikte hep güzel günler geçirirsiniz. Görüşmek üzere

  229. >Laçin gözünüz aydın,sonunda sizde prensesinize kavuştunuz. Allah hep birlikte sağlıklı,mutlu bir ömür nasip etsin.Öpüyorum prensesini. Sevgiler ;)

  230. >Tebrikler. Mutlu, sağlıklı ve keyifli uzun bir ömür diliyorum KÜÇÜKHANIM'a…SOLMAZ

  231. >gözünüz aydın olsun :)allah analı babalı büyütmek nasip etsin uzun sağlıklı huzurlu mutlu bir ömür diliyorum.

  232. >Yaşasın bir oğlak daha geldi dünyaya güle güle büyütün Allah güzel yazılar yazsın inşallah

  233. >sizin adınıza çok sevindim herşeyin rahat geçmesine,umarım size zorluk çıkarmaz ömür boyu:) sağlıklı,mutlu ve hayırlı bir evlat olur inşallahh :)

  234. >gözünüz aydın, allah analı babalı büyütsün. sevgiler :))

  235. >Çok Güzel Bir Fotoğraf …Allah Analı Babalı Büyütsün …Melekler hep Nil bebeğin yanında olsun …Maşallah Size ..Sevgilerle ..

  236. >müthiş bir haber bu!tebrikler ve gözünüz aydın.nil,çok güzel bir isim. ismi gibi güzel ve sağlıklı bir ömrü olsun.

  237. >Laçin, Allah Analı babalı büyütsün, hoşgeldi minik kızın.Sevgiler,

  238. >Mutluluklar Lacheen !! Bu güzel eser için tebrikler ! Nil bebek evinize mutluluk ve nese getirir inşallah. Sevgilerimle, Asya

  239. >tebrik ederim sağlıkla mutlulukla huzurla dolu bir ömür geçirmenizi dilerim.pembiş ellerinden öpüyorum nili:)

  240. >Hayırlı uğurlu olsun Analı Babalı büyütsün rabbim çok muutlusunuzdur şimdi sizi çok iyi anlıyorum benimde 7 aylık bir oğlum var canım bütün varlığım hayata onunla yeniden başladım hatta hayatın anlamı onunla değişti herşey o benim için Allah hepimizin evlatlarına hayırlı ömür ve sağlık sıhat versin tabi bizlerede onlara bakabilmemiz için sevgiler…Buarada sitenizi yeni keşfettim çok güzel tarzınız zevkiniz harika beğenerek takip edeceğm….

  241. >Hayırlı olsun canım, sağlıkla huzurla büyüsün inşallah!(:

  242. >Allah analı babalı büyütsün çok sevindim gözünüz aydın

  243. >Allah analı babalı büyütsün.Allah kolaylık versin.

  244. >allah analı babalı uzun bir ömür versin çok şeker:)

  245. >hayırlı olsun, epidurali kaldıramayacağımı biliyordum, yazdıklarınla şimdi daha da eminim.. o ortamda bayılma riskim cok yuksek.. bebeğine kavuşman harika .. darısı başıma inşallah..sevgilerMüge

  246. >merhaba, geçmiş olsun, bebişin hayırlı bir evlat olsun inşallah. selamlar

  247. >gözlerim yaşardı laçin okurken :(

  248. >Hayirli olsun abla, Allah anali babali büyütsün :)))

  249. >Ah lacincim demek nihayet kavuştunuz:) okurken kendi yaşadıklarım geldi aklıma ve gözlerim doldu:) nil'in ilk anlarına tanık olunca benim eren' i göremeyince neden çok üzüldüğümü anlamissindir:) ama dediğin gibi; her seye değiyor… Yeter ki onlar yanımızda olsunlar:) Allah tüm melekleri annelerine bağışlasin. Huzurla, saglikla büyüt güzel nil'ini. İhtiyacın olan her konuda ben de burdayim ne de olsa bilgiler çok taze:) mis kokulu boynundan kokla beni İçin:) sevgilerrrrrrrrr sibel

  250. >Hayırlı olsun,Sağlıkla ,analı babalı büyüsün.Sevgiler.

  251. >Bebeğiniz hayırlı ugurlu olsun canım. Gözünüz aydın.Senin gibi annesi olduğu için çok şanslı.Allah şansını daim etsin inşallah.Öpüyorum

  252. >Hayırlı olsun bebeğin, sana da çok geçmiş olsun. Kızınla birlikte nice uzun yıllara…

  253. >kendi doğumuma daha 5 ay var ama bebişime ben kavuşmuş kadar mutlu oldum..sanırım dünyanın en eşşsiz anı..umarım dileyen herkese yaşamak kısmet olur.nil bebeğe sağlıklı ve huzurlu bir ömür dilerim.

  254. >ah canım o kadar sevindim ki…Allah analı babalı büyütsün yavrunuzu..mutluluğunuz daim olsun..inşallah bu güzel duyguları ben de yaşayabilirim..filizinevi

  255. >Gözünüz aydın!Allah analı babalı büyütsün!Maşallah Nil Hanım çok şirin bir bebeğe benziyor,Allah nazarlardan saklasın!Ben de bugün yarın doğum yapmak üzereyim.Normal doğum istiyorum ama bakalım kısmet,şimdilik her şey normal görünüyor.Ama haftaya 40.haftam doluyor,eğer bebek de 4 kg.ı geçerse sezaryenle alacaklar.

  256. >Allah tüm mutluluklari birlikte yasamanizi nasip etsin :)

  257. >Allah analı babalı büyütsün. 3 yıldır sessiz sedasız blogunu izliyordum. bunlar en güzel günlerin. ben de birkaç ay önce tattım bebek kokusunu. hiç birşeye değişilmez. gözbebeğinle hayırlı, mutlu ve uzun bir hayat diliyorum.

  258. >oo çook tatlııı. daha şimdi görüyorum yazını.gözünüz aydın:)sağlıklı,uzun ve mutlu bir hayat diliyorum minik Nil'e.annesine de tebrikler,umarım çabucak ve kolayca yeni hayatına alışırsın.sevgiler

  259. >hayırlı uğurlu olsun canım sağlıklı mutlu bir şekilde büyüsün inşallah :)

  260. >allah anali babali buyutsun :) hayirli olsun minik kuzu :) ikinizede sevgiler…

  261. >oyy kuzu ya, gözün aydın canım minik meleğine uzun dolu dolu bir hayat diliyorum.

  262. >Geçmiş olsun en sonunda Nil bebeğe kavuştun.Hoş geldin Nil bebek…Güzel ve sağlıklı bir hayat diliyorum miniğe…

  263. >Ah canım ya, analı babalı ve sağlıklı büyüsün. Maşallah kilosu da iyiymiş. Nil bebeğe sağlıklı, mutlu, huzurlu, başarılı bir hayat diliyorum.Öpücükler…

  264. >Laçincim mrb..Allah nazarlardan korusun uzun ömürler versin inş bebişine:)

  265. >Allah analı babalı uzun bir ömür versin Nil'inize. Ömrü, şansı bol olsun.

  266. >nası güzel minik elleri… Analı babalı sağlıkla, mutlulukla bol gülücüklü bi bebiş olsun:)

  267. >RABBIM ANALI BABALI BUYUTSUN HAYIRLI EVLAT OLSUN IYI GUNLERINI GOSTERSIN INSALLAH………

  268. >Ne kadar güzel bir haber! Sağlıklı, mutlu, bereketli ve uzuun bir ömür diliyorum bebeciğe, siz anne-babayı da tebrik ediyorum!

  269. >Allah sağlıklı bir ömür versin mutluluğunuz daim olsun hep sevgiler..

  270. >Maşallah, Maşallah… Hoşgelmiş Nil bebek. Gözünüz aydın Sevgili Laçin. Sağlıklı, mutlu, uzun bir hayatı olsun.Hiç ayrılmayın. Sevgiler.

  271. >Biraz geç kalsam da Allah sağlıkla büyütmenizi nasip etsin.. Çok mutlu olun :)

Yorum bırakın